Gå til innhold

Faen for et vær!


MrUrge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sorry ass, men jeg blir bare jævlig irritert når folk klager på at det er strålende vær.

 

Det som irriterer meg, er folk som ikke klarer å det inn i hodet at folk er forskjellige, og i forskjellig livssituasjoner. Ikke alle her inne er elever/studenter med sommerferie. Noen må feks. sitte inne på et jævla varmt kontor uten AC. Når man da kommer trøtt og sliten hjem utpå kvelden og skal legge seg, er det jævlig irriterende at det er 35 grader inne på soverommet, selv med vinduet på full gap.

 

Så ja, jeg kommer til å fortsette å klage på varmen akkurat så mye som jeg selv vil. Heldigvis er det meldt lavere temperaturer til helga...

Lenke til kommentar
Sorry ass, men jeg blir bare jævlig irritert når folk klager på at det er strålende vær.

 

Det som irriterer meg, er folk som ikke klarer å det inn i hodet at folk er forskjellige, og i forskjellig livssituasjoner. Ikke alle her inne er elever/studenter med sommerferie. Noen må feks. sitte inne på et jævla varmt kontor uten AC. Når man da kommer trøtt og sliten hjem utpå kvelden og skal legge seg, er det jævlig irriterende at det er 35 grader inne på soverommet, selv med vinduet på full gap.

 

Så ja, jeg kommer til å fortsette å klage på varmen akkurat så mye som jeg selv vil. Heldigvis er det meldt lavere temperaturer til helga...

 

QFT. Selv ender jeg opp med migrene og svimmelhet samme hvor mye jeg drikker og prøver å kjøle meg ned. Jeg fungerer ikke på dagtid og har måtte begynne å "leve" på nattestid for å få noe som helst gjort. Ikke bare er folk i forskjellige situasjoner, ikke alle tåler varme like godt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...