Gå til innhold

Trenger billig og komplett hjemmekino


Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg er for tiden på jakt etter å oppgradere midt mildt sagt elendige anlegg (hvis det i det hele tatt kan kalles et anlegg.)

Er ikke særlig begeistret for disse "alt-i-ett" løsningene, da jeg har planer om å ha dette en god stund fremover, derfor er det viktig at det er lett å oppgradere.

 

Har sett litt på pakkene på surround.no f.eks. denne

Vurderer også å slå på stortromma og gå for denne pakken.

 

Jeg vet ikke helt hvor store muligheter jeg får til å spille så veldig høyt, derfor er det veldig viktig at det er litt "trykk" i lyden, også på lavere volum. Den siste av pakkene jeg linket til ønsker jeg egentlig ikke å gå for, da den presser budsjettet mitt enormt. Vet ikke helt hvor mye jeg kommer til å savne en sub i en ganske liten stue. Kan evt. møte meg selv på midten å gå for dette.

 

Av utstyr som skal kobles til så har jeg: Xbox 360 (HDMI), Nintendo wii (Component), Playstation 2 (Component, evt. rbg scart.) PC (VGA eller HDMI)

Skal også trolig investere i en PS3, dermed må jeg minst ha 2 HDMI-innganger.

 

Håper å kunne dra nytte av dette anlegget i mange år fremover, uten å måtte bruke for mye på oppgraderinger. Bare så det er sagt, stiller jeg ikke så veldig store krav, da jeg aldri tidligere har hatt et skikkelig annlegg.

 

Setter stor pris på all hjelp!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Lurer på om jeg heller skal vente med 5.1 og heller legge litt mer penger i Recieveren og fronthøytalerne, og så heller bygge på etterhvert. Kan det være lurt?

 

Noen gode forslag til Reciever og høytalere? Skal ikke bruke mer enn 5000. Kan gå mer opp i pris hvis det er like greit å gå for 5.1 med en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...