Gå til innhold

Bildebok for Junifest 09


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

W00t w00t! All your fotobok are belong to us! :D

Heh - satt akkurat og skulle skrive at jeg skulle få ordnet forsinket overførsel fra en kompis. Har ikke med papirer for norsk nettbank på ferien, og sitter akkurat nå på svogerforeldres hytte i Sandefjord og nyter hyttas trådløse internett.. :) Men - så er jo problemet løst! :D

 

Ellers - er det mulig å betale ekstra for hardcover - hvor mye ekstra blir i så fall det?

 

Ellers II: Premium papir for the win!

Lenke til kommentar
Øyh! ..Det er i hvert fall ikke like ille som Comical Ali - men det var i alle fall gjennomført! ;)

Definitivt et godt gjennomført løp - men bronse, da, mann... Vedder på at Oddvar Brå ikke hadde latt seg slå av en skarve president og en info-minister - hiv på litt mer trening nå, så er du på toppen! :tease:

Lenke til kommentar
Vekt? :laugh:

Måtte jo veie noen bøker for å finne ut hvor mye bøker pleier å veie ...

 

Ellers - er det mulig å betale ekstra for hardcover - hvor mye ekstra blir i så fall det?

All on me!

 

Men skal finne pris for hardcover for alle andre. Kommer ila kvelden/morgendagen. (Men sånn grovt regnet – $13 ekstra for trykking, pluss en marginal fraktøkning.)

Endret av Euklid
Lenke til kommentar

Listen er nå oppdatert – har fått penger fra alle tre over. :)

 

De jeg har registrert i tillegg nå er:

Anew

Anfall

Lars

KSolfjeld

tomsi42

Petteram

RandiA

Albix

 

Hardcover har jeg gjettet meg frem til at vil komme på 95,- ekstra. Dette er ikke noe eksakt regnestykke (vanskelig å få Blurb til å si noe om hva det vil koste å sende en del av hver, og vet ikke om hardcover gjør at boken tipper over i neste vektkategori hos Posten), men det burde være rimelig nært. Hvis de som ønsker hardcover nevner det i tråden og overfører skal jeg ordne bestilling. (Er ikke så nøye om de ekstra kronene er på konto før fredag, har man klart å overføre penger tidligere går det vel greit igjen ...)

Endret av Euklid
Lenke til kommentar

Er det stor forskjell på utseendet da, soft/hard? Hvis de fleste går over til dette er det helt OK for meg, men hvis det skaper bry og ekstra arbeid, ville det være for ille.

Som sagt, hvis det er aktuelt for flere og det utgjør stor kvalitetsforskjell, vil jeg gjerne betale de ekstra kronene. Hører gjerne nærmere om det, hvor aktuelt det er for mange eller få?

RandiA

Lenke til kommentar
Jeg foretrekker softcase for å unngå ventingen i forbindelse med det antatte ekstra-arbeidet med hardcover-prisen, men blir med på det flertallet sier. :)

Ja, flertallet avgjør for meg også...hadde sikkert vært greiest hvis alle gikk for det samme alternativet. Euklid har vel oversikten hvordan det ligger an med flertalls-ønsket.

RandiA

Endret av RandiA
Lenke til kommentar
Er det stor forskjell på utseendet da, soft/hard?

Papir, trykking etc skal være helt likt, skal kun være coveret som er forskjellen. Det er med andre ord ingen kvalitetsøkning utover det en legger i å ha harde permer.

 

Hardcover kommer ikke til å innebære noe ekstra ventetid med mindre Blurb bruker lengre tid på å trykke disse – i tilfelle vil jo dette nødvendigvis påvirke alle bøker som går inn i samme bestilling (dvs både soft- og hardcover). Arbeidsmengden for min del begrenser seg til forberedelse av smussomslag.

 

Interessen for hardcover har vært begrenset til 2-3 stykker, om poster her i tråden er en ok indikator.

Endret av Euklid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...