Gå til innhold

Bildebok for Junifest 09


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om folk stoler på at jeg ikke er en landeveisrøver skal jeg opprette en konto. :)

 

Har regnet litt på pris nå, to alternativer:

1: Premium papir (tykkere) og raskest mulig frakt. 176,- per bok, all inclusive.

2: Standard papir, enkel frakt uten tracking. 152,- per bok.

 

Begge disse er softcover. Foreslår første alternativ, $2 ekstra for tykkere papir kan i alle fall være greit. Om det er noen få som ønsker hardcover kan jeg alltids finne en separat pris på det.

 

Regnestykke:

Pris per bok (USD) 18

Totalpris bøker (USD) 287

Frakt (USD) 76

Pris til Norge 2357

Til Norge pr pers 147

Porto 25 (må vel veie mellom 100g og 350g?)

Boblekonvolutter 4

Totalt per bok 176

Lenke til kommentar
Om folk stoler på at jeg ikke er en landeveisrøver skal jeg opprette en konto. :)

Gjør det.

 

Har regnet litt på pris nå, to alternativer:

1: Premium papir (tykkere) og raskest mulig frakt. 176,- per bok, all inclusive.

2: Standard papir, enkel frakt uten tracking. 152,- per bok.

Jeg synes vi skal gå for #1. Om du runder opp til 180, så er det OK for min del.

 

Tom

Lenke til kommentar

Da er betalingsinfo sendt til alle på PM.

 

Jeg regner med at det er mulig å få kjøpt boken uten å være med i den? :)

2 muligheter:

1: Hive seg på fellesbestillingen. Dette kommer ikke til å øke kostnaden for de av oss som allerede har bestilt, blir heller litt lavere.

2: Jeg offentliggjør boken og muliggjør salg senere. Her blir frakten en del dyrere.

 

Begge deler forutsetter selvsagt at alle som er med i boken er med på dette. Skal man være med på fellesbestilling må påmelding og oppgjør skje innen midten av neste uke. Jeg kommer uansett ikke til å tjene noe på et evt salg, for å ha sagt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...