Gå til innhold

Bildebok for Junifest 09


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for vurderinger, Anew – helt enig i dine syn. Spesielt skulle jeg gjerne hatt inn mer «redaksjonelt» innhold. (Her var det riktignok en plassbegrensning også.)

 

I tillegg synes jeg det ser ut som om Blurb har hatt problemer med å få med seg nyanser i relativt jevne flater – ellers synes jeg kvaliteten på trykket var god. (Men hva pokker som har skjedd med mine egne bilder skjønner jeg ikke – så langt bedre ut på Canon-printeren her. Merkelig.)

Lenke til kommentar
Takk for vurderinger, Anew – helt enig i dine syn. Spesielt skulle jeg gjerne hatt inn mer «redaksjonelt» innhold. (Her var det riktignok en plassbegrensning også.)

 

I tillegg synes jeg det ser ut som om Blurb har hatt problemer med å få med seg nyanser i relativt jevne flater – ellers synes jeg kvaliteten på trykket var god. (Men hva pokker som har skjedd med mine egne bilder skjønner jeg ikke – så langt bedre ut på Canon-printeren her. Merkelig.)

Det med ujevne overganger la også jeg merke til. Spesielt på det ene av mine bilder, hvor fjellet blir badet i lysstråler. Rastreringen burde også ha vært finere. Jeg har sett adskillig finere raster i glossy magasiner. Men uansett så er denne boken kjempefin!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg likte veldig godt overraskelsen som venta i postkassen etter ferien. Mange kjempegode bilder der! Supert at du fikk ordna det såpass bra og raskt, Euklid. :thumbup:

Artig å få være "forsidepike" :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...