Gå til innhold

Bildebok for Junifest 09


Anbefalte innlegg

Da skal jeg igjen være oppdatert på alle endringer.

 

For øvrig kan jeg avsløre at det i øyeblikket er syv stykker som har kvalifisert seg til min lille trekning for å ekstrempresisjon i innsendt materiale. :) Vinneren premieres som kjent med gratis bok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper det går bra at jeg ikke overfører penger for til uka. Litt vanskelig å gjøre det på ferie. Satser på å få lånt meg nett og få sendt inn mitt bidrag i dag da. Forøvrig så er jeg enig i at vi bør ta 180kr varianten og at folk kan bestille den uten å være med. Puh... Dette ble myE å skrive inn med mobilen gitt. Uansett så gleder jeg meg til å se resultatet. Fortsatt litt usikker på hva jeg bør skrive i teksten min da. Finnes vel på noe

Lenke til kommentar

Hui hvor det går. Fikk ikke ordnet meg nett så nå har jeg koblet mobilen via blåtann til laptoppen og laster opp til skyhøy surfepris. :wee:

 

Jaja... Hva gjør man vel ikke for å holde seg innenfor fristen. Tar selvsagt så lang tid at jeg får mark da.

*tvinne tommeltotter*

Lenke til kommentar
Håper det går bra at jeg ikke overfører penger for til uka.

Ikke noe problem! Fristen jeg satt var neste fredag (men om noen har problemer med å få overført innen det skal også det alltids la se løse).

 

Jeg har nå fått penger fra:

Gia

sn0dig

a_aa

SjitHue

+ en som i alle fall foreløbig er anonym. Kan det kanskje være deg, RandiA?

Lenke til kommentar
Håper det går bra at jeg ikke overfører penger for til uka.

Ikke noe problem! Fristen jeg satt var neste fredag (men om noen har problemer med å få overført innen det skal også det alltids la se løse).

Jeg har nå fått penger fra:

Gia

sn0dig

a_aa

SjitHue

+ en som i alle fall foreløbig er anonym. Kan det kanskje være deg, RandiA?

Jeg sendte på nettbank i går ja, men var ikke anonym, det tar vel et par dager før det går inn vanligvis.

RandiA

Lenke til kommentar

Nå skal jeg igjen være ajour med tilbakemelding på innsendt materiale – hovedbiten av boken er så godt som ferdig.

 

Det «redaksjonelle» begynner også å falle på plass, så vi er godt i rute til bestilling neste fredag. (Men for- og bakside må jeg få fortgang i.) Etter bestilling tipper jeg det går en drøy uke til dere har fått bøkene.

 

Har også oppdatert 1. innlegg med info om betaling, veien fremover etc. Kommer til å fortløpende oppdatere 1. innlegg med info om hvem jeg har fått penger fra.

Endret av Euklid
Lenke til kommentar

Det er en travel kveld i redaksjonslokalet ...

post-139385-1247262702_thumb.jpg

... men likevel tid til litt adspredelser på en fredagskveld ...

post-139385-1247262710_thumb.jpg

... har redaktøren tatt fri fra operaen, med store planer om å gå på køntrifest ... ? Neida, her skal det trekkes en vinner.

post-139385-1247262717_thumb.jpg

... men fokuser på oppgaven, da mann!

 

And the winner is:

post-139385-1247262725_thumb.jpg

 

Gratulerer! Takk for at dere har fulgt instruksjoner så godt, det har spart meg for mye tid.

Lenke til kommentar
Gratulerer til vinneren. Og siden deT ikke ble meg erklærer jeg valget for like ryddig, korrekt utført og gyldig som valget i Iran

:D

 

Flosshatt har jeg ikke (!) – og bowlerhatten er i Bergen. Men alle vet jo at menn i dress og bowlerhatt bare er ute etter å ødelegge verdensøkonomien. De trenger vi færre av. Sheriffer, derimot ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...