Gå til innhold

Bildebok for Junifest 09


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
type om hvor full J@cob er f.eks)?

 

Link? :D

 

To eksempler:

 

 

Fem på eksamen. Ferdig med vgs. For alltid. Full. Hater dere. Hver. Jævla. En. Av. Dere. Bortsett fra Carmelita, Tom, Arnold, Vultur, Trond, Zo, nei, vent, jo, jeg hater Zodz og, nei, glem det, vi snur det.

 

Fem på eksamen. Ferdig med vgs. For alltid. Full. Elsker dere. Hver. Jævla. En. Av. Dere <3

 

Jeg er forelsket i 12. juni bildet ditt. Jeg er bare. Faen. Jeg vil rive det ut av min eldgamle og flimerende CTR monitor, for å så å henge det opp på veggen. Så forelsket er jeg i det!

 

Lenke til kommentar

Tidsplan:

Bilder & tekster levert til meg innen ~5. Juli, samtidig opprettes avstemningstråd for coverbilde. Jeg setter sammen dette ila 3-4 kvelder. I tillegg må andre artige utklipp kokes sammen og penger betales. Skal vi ta sikte på å ha bestilt rundt 20. Juli?

 

(Eller er jeg alt for optimistisk mtp at en del sikkert er på ferie?)

 

Hardcover

Koster $11 ekstra om vi er under 80 sider. Alle detaljer på http://www.blurb.com/create/book/pricing#square

 

Betaling

Vi må ordne felles bestilling om fraktprisen skal være fornuftig, så vi må finne en alle kan stole på som er villig til å ta imot penger, håper dette lar seg gjøre. Med andre ord er ikke mangel på fullverdig VISA eller lignende noe problem. (Fullt mulig å bestille for hver enkelt, men med ca $20 i porto per bok blir det dyr moro.)

Lenke til kommentar

Det gjelder alle bøker, ja. Selvsagt ikke noe problem å sende til andres adresse.

 

(Ellers kan det vel neppe bli enorme kostnader til porto eller moms om det sendes ett eksemplar fra Norge til Danmark? Helt opp til deg.)

Endret av Euklid
Lenke til kommentar

5. juli blir for fort for min del i alle fall. Det er samme dag som jeg kommer hjem fra festival, og av tidligere erfaringer så er ikke øyelokkene oppegående da. I tillegg skal jeg fotografere for festivalavisa, og kommer til å bli enda mer sliten enn før. Dessuten mistenker jeg at det siste bildet i juli kommer til å bli tatt med blant de tre bildene, og jeg får ikke sendt det før jeg drar (da bildet blir tatt på festivalen). Jeg drar nå på mandag, er hjemme en tur på søndag, og drar igjen mandagen etter det.

Lenke til kommentar

Count me in, please! Som pingle kan jeg nok få litt prestasjonsangst med å velge blant egne bidrag jeg vil ha på trykk, men et håndfast minne fra denne utfordringen - utrolig mange flotte bilder rundtomkring - overskygger det glatt :) .

 

Er tilbøyelig til å støtte carmelitas smule skepsis til tidsplanen - fra mitt ståsted fordi jeg bruker analogt utstyr og derfor må leve etter den gamle TTT-regelen (ting tar tid).

Lenke til kommentar

Som noen kanskje har registrert, så holder TTT stikk også for oss digitale. Arbeidet med Den Store Akam-antologien for 2008 har ikke akkurat gått rasende fort, men Euklid er kanskje velsignet med mer fritid enn oss i arbeidsgruppen for den...?

 

For min del funker 5. juli fint, men jeg ser at det må bli vanskelig for andre. Husker jeg rett, så har Tom planer om å piske oss gjennom en Augustfest også, så her er egentlig bare tiden og veien...

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Takk for sticky, håper det fører til at noen flere melder seg på. Nå er vi 15 påmeldte, et rimelig bra antall – men flere er selvsagt bedre!

 

Da satser vi på 10. juli som deadline for innlevering av bilder.

 

Oppløsning etc kommer snart. Jeg har planer om å tillate bilder som fyller hele siden og bilder med en liten ramme rundt (noen bilder funker dårlig om deler av bildet gjemmes bort inn mot ryggen). Boken er kvadratisk, så pikselmålene blir "fit within". Om noen har sterke synspunkter på hvit vs sort bakgrunn er det bare å hyle ut ila de nærmeste dagene.

 

Om noen ønsker å samle sitater og annet egnet materiale kan man gjerne melde seg frivillig her, enkeltbidrag kan med fordel sendes til [email protected].

Lenke til kommentar
Takk for sticky, håper det fører til at noen flere melder seg på. Nå er vi 15 påmeldte, et rimelig bra antall – men flere er selvsagt bedre!

Da satser vi på 10. juli som deadline for innlevering av bilder.

Oppløsning etc kommer snart. Jeg har planer om å tillate bilder som fyller hele siden og bilder med en liten ramme rundt (noen bilder funker dårlig om deler av bildet gjemmes bort inn mot ryggen). Boken er kvadratisk, så pikselmålene blir "fit within". Om noen har sterke synspunkter på hvit vs sort bakgrunn er det bare å hyle ut ila de nærmeste dagene.

Om noen ønsker å samle sitater og annet egnet materiale kan man gjerne melde seg frivillig her, enkeltbidrag kan med fordel sendes til [email protected].

Skal du ta imot slike store billedstørrelser på din mail da, fra alle. Eller lager du et sted hvor vi kan laste inn de tre bildene?

RandiA

Lenke til kommentar

Alle bilder (og tekst til den ene siden man har til rådighet) sendes til gmail-adressen over når utfordringen er over. Blir langt mindre jobb enn å skulle lage noe eget opplegg for opplasting etc.

 

Gmail støtter vedlegg på 25MB, noe som burde være plenty? Om egen mailtilbyder har mindre grenser er det ikke verre enn å bruke to min på å opprette en gmailkonto. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...