Lightningwolf Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Man trenger da ikke addon for å se hvor mye mana folk har. Delete interface, wtf og wdb og cache folderen din. Så framt du ikkje oppsøker det står det ikkje kor mykje mana personen har. Og visst han ikkje var klar over at du kunne gjera dette for å sjå mana poolen til personen, så ja. Og dessuten er det då litt greit med kosepreik før instancen to break the ice so to say? Eller foretrekker du å kjøre instancen uten noko som helst preik i chat? If so, pardon me. Gjør det for meg. Er bare å ta musepekeren din over den blå baren det så står det nøyaktig hvor mye mana personen har.
Existence Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 (endret) Man trenger da ikke addon for å se hvor mye mana folk har. Delete interface, wtf og wdb og cache folderen din. Så framt du ikkje oppsøker det står det ikkje kor mykje mana personen har. Og visst han ikkje var klar over at du kunne gjera dette for å sjå mana poolen til personen, så ja. Og dessuten er det då litt greit med kosepreik før instancen to break the ice so to say? Eller foretrekker du å kjøre instancen uten noko som helst preik i chat? If so, pardon me. Man skal jo ikkje ha sex med personene, så preik er overhode ikkje nødvendig for å gjøre en instance. Det skal gå fort, smertefritt, og man skal "tjene" penger på¨å gå der, ikkje betale masse repair bills. Tho det er skit gøyt med RP i instances, når noen øl er inntatt og man spiller med venner, spes om man ikkje kjenner 5 medlem, og han ikkje er helt med på nota.Meg "Seems we have enter the darkest place in this cave, lets stick togeather ppl" Han "Are you high or something" Endret 7. mai 2009 av Existence
Slimda Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Man skal jo ikkje ha sex med personene, så preik er overhode ikkje nødvendig for å gjøre en instance. Det skal gå fort, smertefritt, og man skal "tjene" penger på¨å gå der, ikkje betale masse repair bills. /sigh Instanser er en ypperlig måte å bli kjent med andre mennesker i spiillet på. Dette har nytt meg godt i flere anledninger, da jeg har fått invitasjoner til å bli med i instanser blant de litt "bedre" guildene på serveren, bare grunnet høflighet og gode samtaler. Instanser uten samtaler er gørra kjedelig, kan like godt spille singleplayer.
Bear^ Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Helt enig Slimda, helt enig. En PuG jeg endte opp med var virkelig greie av seg, ble mer chatting mellom gruppene enn spilling i lengden. Det sosiale aspektet ved å kjøre PuGs gjør det faktisk verd å PuGe en gang i blandt, man kan treffe meget hyggelige folk. Selv er jeg en skikkelig plaprer i grupper, plaprer i vei om løst og fast, noen vet jeg hater dette men det får så være, klarer ikke å gå gjennom instanser hvor det er stille som i graven, blir så gørr kjedelig da.
tflovik Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Skrevet 7. mai 2009 I VH og COT blir det ikke så mye tid til å "plapre". Kun etter hver boss at man har litt tid + før man starter.
Slimda Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Den som vil, får til mye rart. Dessuten er ikke det uvanlig at puggere samles i en Ventrilo-kanal bare for å snakke.
Gakks Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 En annen gjenganger med PUGs er jo at de pleier å være epic fails.
binko Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Ja, sant det Gakks. I mine forsøk har det vært fordi ingen kommuniserer med hverandre. Da funker ting dårlig. Men for all del, hvis man er typen som spiller for å få gear og rikdom - med minst mulig interaksjon med andre spillere er jo det selvfølgelig lov, men ikke forvent at jeg gidder å joine groupen din.
Lycantrophe Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Så fordi noe er på internett, et middel for mellommenneskelig kommunikasjon, er det ok å være slapp, tilbakestående og direkte ineffektiv? Fin holdning.
Gakks Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Ja, sant det Gakks. I mine forsøk har det vært fordi ingen kommuniserer med hverandre. Da funker ting dårlig. Men for all del, hvis man er typen som spiller for å få gear og rikdom - med minst mulig interaksjon med andre spillere er jo det selvfølgelig lov, men ikke forvent at jeg gidder å joine groupen din. Hvis man wiper i en heroic så kan man kommunisere og finne ut hva som skjedde og hvor det gikk galt. Å plapre som bestemødre på symøte hele runnet om alt og ingenting mellom himmel og jord er noe helt annet. Misforstå meg rett, nå nevner jeg direkte ytterpunkter her, men interaksjon med andre spillere er noe jeg gjør på ventrilo med guildies. I en gruppe så gjør man jobben sin, man er ikke der for å prate.
Bear^ Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Hører mange forsvarer WoW grunnet "Det sosiale aspektet" men det ser ut til å være kun enkelte. Personelig går jeg mye heller med en lett og ledig PuG som kan prate litt fremfor å gå med et gravfølge.
Notatblokk Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Enig, jeg syns det er veldig kjedelig å gjøre heroics med folk som er helt stille.. når jeg først skal spille med noen utenfor guilden syns jeg det er veldig hyggelig å "møte nye mennesker"
Skugga Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Du var ikke frekk - de var derimot emosjonelle idioter.
Whiteshit Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Har ikkje imot preiking i en pug, så lenge det ikkje stopper progression i hc/raid eller whatever. Ingenting eg hater meir enn en hc i siruptempo. "AFK 15 mins, my mom called for dinner" >.<
nagina Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Ja det der er det værste med wow, "brb dinner 15min".. og midt i instance, fatter ikke at de gidder å ødelegge for andre. Serveren hvor jeg er i, orker rett og slett ikke chatte med folk jeg er i group med, enten så er det tyrker eller serber som klarer faen ikke holde til engelsk, er så frusterende. Begynner man å krangle så chatter dem på språket sitt, ingen forstår en dritt... så, selvsagt blir man litt sånn, CARE på vanlig heroic groups, når slike ting skjer for ofte.
PSV Skrevet 10. mai 2009 Skrevet 10. mai 2009 Leave Group knappen er bare et trykk unna, og man får sjeldent noe "rykte" på seg for å leave en heroic group.
E7ite Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Man skal jo ikkje ha sex med personene, så preik er overhode ikkje nødvendig for å gjøre en instance. Det skal gå fort, smertefritt, og man skal "tjene" penger på¨å gå der, ikkje betale masse repair bills. Du veit at det finnest ein heil del spel der du og kan leke trollmann/kriger uten at du treng spele med andre? les; singleplayer. Er tydeligvis det du leiter etter.
tess0 Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Vell viss man ser på hp/mana får man ein viss peiling på gear, viss ikkje finnst Armory! Good tool.. Og nei healere er ikkje spesiellt rude, men får ofte skylda viss ein har ein dårlig tank som tar for mykje dmg iforhold til kva han burde. Det ein og må tenke på at når ein skriv er det ikkje tonefall og folk kan tolke ting veldig annleis enn ein sjølv. Og ja det var sikkert berre ein n00b som hadde ein VEldig følelsesoverladd dag. . Man skal jo ikkje ha sex med personene, så preik er overhode ikkje nødvendig for å gjøre en instance. Det skal gå fort, smertefritt, og man skal "tjene" penger på¨å gå der, ikkje betale masse repair bills. Du veit at det finnest ein heil del spel der du og kan leke trollmann/kriger uten at du treng spele med andre? les; singleplayer. Er tydeligvis det du leiter etter. Så det er berre normalt og snakke med folk ein skal ha sex med? Hmm sounds.. inntresting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå