Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finst jenter som sier takk, men du ser veldig fort hvem som mener det og hvem som ikke mener det. Liker veldig godt når jenta svarer med et "Nåå", der du ser i øynene og på hele kroppsspråket at det betydde noe for dem.

 

Jeg var på Muse-konsert for litt over en uke siden, og når vi skulle inn var det en jente på ca. min alder som skulle kontrollere om vi hadde med oss noe vi ikke burde. jenta var utrolig pen, og jeg kom på at jeg skulle prøve noe jeg hadde tenkt på lenge, nemlig å si til en totalt fremmed person at hun er fin. Det tricky var jo å si det på en måte der hun ikke tolket det som ironi. jeg så på hele jenta at hun ble satt ut, men tydelig veldig glad. Jeg tror sånne enkle kommentarer kan bety utrolig mye for personer så lenge du viser at du mener det.

 

PS: Jenta viste tydelig at hun ikke selv trodde hun var unormalt fin. Hadde det sett ut som en jente som var klar over hvor pen hun var, ville jeg aldri sagt det.

Lenke til kommentar

Ærlig gutt som mener det han sier: Gud så søt og fin du var i den kjolen!

Hun: Nei. Herlighet! Denne her er jo ikke fin da. Det der sier du bare fordi du føler du må si det!

Ærlig gutt som mener det han sier: Nei. Elsker også når du har sånn oppsatt hår

Hun: Oppsatt hår er jo ikke fint på meg da! Herlighet *bæææ jeg klarer ikke å ta imot komplimenter og sier hvertfall ikke "takk" som ville vært utrolig mye bedre enn å begynne sånn*

Ærlig gutt som mener det han sier: :(

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

Har fått et fint lite problem med damen angående bagateller...

 

Det har seg slik at jeg skal på et LAN med noen venner om et par uker (dette har hun visst om ca 1 måned allerede). Og hun er ikke en fan av pc-spilling generelt sett, men hun tolererer det. Problemet er det at om jeg ikke skulle på dette LAN'et hadde helgen vært slik:

 

Fredagen, skole fra kl 8-14,, direkte til jobb fra kl 1500-2100, dermed kommet hjem og lagt meg ca kl 23.00 (trøtt etter en lang dag)

 

Lørdagen: Skal være julebord med jobben denne dagen, noe som virker lite fristende, men om jeg ikke skulle på LAN hadde jeg da gått på dette. Altså, Stå opp kl 12.00, sulle rundt fram til ca kl 18.00, og gå på julebord, kommet hjem kl 03-04 om natten, og sovet fra til ca kl 14.00 på søndagen.

 

Dette var da helt greit for henne...

 

Men om jeg skulle på LAN var det en helt annen ting!

 

Helgen hadde da vært noenlunde slik:

komme hjem fra skolen rundt 14.00, og gjøre meg klar til LAN, hun kommer hjem fra jobb ca kl 16.30, og kunne pratet litt med henne og spist middag sammen. Reist på LAN ca kl 18.00. Hadde vel kommet hjem litt utpå natten, ca 04.00. Og reist på LAN'et igjen ca kl 17.00 neste dag, og vært pakket og klar til å komme hjem kl 15.00 på søndagen.

 

Hvor er de enorme forskjellene i antall timer jeg er med henne?

 

Ser ikke helt logikken i det...

Lenke til kommentar
Har fått et fint lite problem med damen angående bagateller...

 

Det har seg slik at jeg skal på et LAN med noen venner om et par uker (dette har hun visst om ca 1 måned allerede). Og hun er ikke en fan av pc-spilling generelt sett, men hun tolererer det. Problemet er det at om jeg ikke skulle på dette LAN'et hadde helgen vært slik:

 

Fredagen, skole fra kl 8-14,, direkte til jobb fra kl 1500-2100, dermed kommet hjem og lagt meg ca kl 23.00 (trøtt etter en lang dag)

 

Lørdagen: Skal være julebord med jobben denne dagen, noe som virker lite fristende, men om jeg ikke skulle på LAN hadde jeg da gått på dette. Altså, Stå opp kl 12.00, sulle rundt fram til ca kl 18.00, og gå på julebord, kommet hjem kl 03-04 om natten, og sovet fra til ca kl 14.00 på søndagen.

 

Dette var da helt greit for henne...

 

Men om jeg skulle på LAN var det en helt annen ting!

 

Helgen hadde da vært noenlunde slik:

komme hjem fra skolen rundt 14.00, og gjøre meg klar til LAN, hun kommer hjem fra jobb ca kl 16.30, og kunne pratet litt med henne og spist middag sammen. Reist på LAN ca kl 18.00. Hadde vel kommet hjem litt utpå natten, ca 04.00. Og reist på LAN'et igjen ca kl 17.00 neste dag, og vært pakket og klar til å komme hjem kl 15.00 på søndagen.

 

Hvor er de enorme forskjellene i antall timer jeg er med henne?

 

Ser ikke helt logikken i det...

damene vil alltid ha problemer med guttekvelder eller LAN. dessverre.

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person, diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep er forbudt. Trolling likeså. Provokasjoner vurderes ellers ut fra formål. I henhold til retningslinjene har innlegg blitt slettet fra tråden.

 

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
LAN er ikke en fornuftig ting i damas øyne. :) Ikke i forhold til julebordet hvertfall. :p

TG i stedet for tur(eller trendytur som jeg kaller det) til Trysil er heller ikke veldig populært.

 

Jeg må innrømme at jeg er litt mer skeptisk til typens PC- og Xbox- aktiviteter enn annet tidsfordriv. Stort sett fordi han har mye bedre av å dra på jakt/ evt Trysil enn å sitte inne i en svær hall full av datafolk. Jeg driver ganske mye med PC selv, men menn har liksom enklere for å bli avhengige av PC. Og det er ikke noe man ønsker seg i hus.

Lenke til kommentar
Kvinnfolklogikk:

Komme med påstander uten å ha noen som helst fakta å basere de på, likevel være overbevist det er sant.

 

Vel, hvis en ganske solid mengde med personlig erfaring og den gode gamle common sense ikke er nok:

http://www.nrk.no/nyheter/kultur/1.5668397

 

Det er helt logisk at menn har større sjanse for å bli spillavhengige der det er flere menn som driver med spill enn kvinner.

 

http://www.regjeringen.no/nb/dep/kkd/dok/r....html?id=502866

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...