Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dama sovnet i sofaen, usedvanlig tidlig på kvelden.

 

Jeg spiser lion-sjokoladen jeg kjøpte til henne. (Sånn cirka til henne hvertfall).

Dama våkner og blir sur fordi jeg spiste sjokoladen.

 

Så sa jeg at vi sikkert hadde noe annen sjokolade liggende hun kunne få i stedet.

Men neida, hun hadde ikke lyst på sjokolade en gang hun.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

 

Minner meg om at jeg fikk ei jente til å tro på at vi skulle feire 17. mai den 18. siden det var skuddår eller noe sånt. Og det var ikke skuddår en gang...

 

jeg fikk en jente til å tro at månen kom til å falle ned, men så var hun ikke den skarpeste kniven i skuffen heller da...

Lenke til kommentar

Minner meg om at jeg fikk ei jente til å tro på at vi skulle feire 17. mai den 18. siden det var skuddår eller noe sånt. Og det var ikke skuddår en gang...

Klart det en gang jeg og.

 

Sa før spøk at 17. mai neste år havnet på fredag den 13. Etter "NEI!? SERIØST!?" fra henne og latter fra oss tok hun det til slutt. :D

Lenke til kommentar
Gjest gjest_mann_:D

Chattet med denne jenten, tror hu var 16-17 år. Når jeg vil legge meg blir hu plutselig dritsur pga:

 

Meg: Nå skal jeg legge meg pus <3

Hun: Ok godnatt <3

Meg: <33

Hun: <333

osv..

Meg: <4

Hun: Synes du jeg er feit?

 

Meg: :hrm:

Lenke til kommentar

 

Minner meg om at jeg fikk ei jente til å tro på at vi skulle feire 17. mai den 18. siden det var skuddår eller noe sånt. Og det var ikke skuddår en gang...

 

jeg fikk en jente til å tro at månen kom til å falle ned, men så var hun ikke den skarpeste kniven i skuffen heller da...

Overbeviste ei jente at jeg klippet gresset på Anfield. Fun day,even funnier night.

Lenke til kommentar

Minner meg om at jeg fikk ei jente til å tro på at vi skulle feire 17. mai den 18. siden det var skuddår eller noe sånt. Og det var ikke skuddår en gang...

Klart det en gang jeg og.

 

Sa før spøk at 17. mai neste år havnet på fredag den 13. Etter "NEI!? SERIØST!?" fra henne og latter fra oss tok hun det til slutt. :D

 

 

Den har jeg hørt om før at har skjedd med folk. også at 1.april var i mars, men har vel ikke så mye med kvinne-logikk å gjøre?.

utrolig bra tråd uannsett ler så jeg griner xD

Lenke til kommentar

Hun: Jeg har det litt travelt nå, kan du ringe til *person* og spør om *et eller annet*?

Han: Jada, skal gjøre det.

 

----------------------------------------------------------

 

Hun: Ringte du og spurte?

Han: Ja, hun sa at *blablabla*.

Hun: Har du virkelig ringt? Sikker på at du ikke glemte det?

Han: Ja.

Hun: Jeg ringer henne og spør selv.

Han: Stoler du ikke på meg?

Hun: Joda, men bare for å være sikker.

 

:roll:

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

La oss være forsiktig med å dele ut fails i hytte og pine. Dere vet ikke noe om tonefallet, ei heller om jenta faktisk fikk en klem eller ikke. Kanskje var det mer på en måte som dette: "Oida. Er det noe jeg kan gjøre for deg, vennen?:)" hvor han altså spør hva hun ville likt at han gjorde. Det at hun ikke vet hva hun vil er jo ikke hans problem.

 

Meeen, tviler egentlig på at dette er tilfellet, ettersom det er blitt postet i denne tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...