Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Dama mi fortalte at hu hadde rota med en annen i en drøm her om dagen. Skal jeg bli sinna nå? Er det greit at jeg smeller med dørene og stikker ned på en random pub og drikker meg full?

 

se hva slags reaksjon hun får hvis du sier at du har hatt en lignende drøm..

Endret av lekse2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakket med en kompis på msn, og får vite at:

 

Siden han ikke har kalt læreren feit pga hun er gravid, har hun fått en formening om at han tror det må være noe galt med fosteret( og han tror selv han risikerer å bli satt ned noen karakterer pga dette).

 

jeg hastet inn hit så fort bredbåndet bar meg da jeg leste det.

Lenke til kommentar

J1: Hun bare; "jeg pulte 3 gutter i helgen lzzm" også etterpå hun bare; "Han ene var jo så digg da!" og etterpå jeg bare... (blablablabla)

J2: Herregud, hva faen? For ei hore azzah!

J3: Er så enig med deg lzzm. Jeg liker egentlig ikke å baksnakke andre, daah. Har dere forresten sett hvordan hun er uten sminke?! Hun er jo bare sååå bleik daaah!

 

Btw, dersom disse er basert på egne erfaringer, så lurer jeg på hvor i helvete dere har blitt kjent med jenten? Gutta! Dere fortjener bedre enn dette, really. :p

 

Må bare få lov til å linke til en video. Ble jævlig irritert over kjerringen. Hadde jeg vært IT-duden, hadde jeg kastet hun på huet og ræva ut. Ikke bokstavelig talt, men. Hehe... uff.

http://www.youtube.com/watch?v=NnRAIYtAGdU

Endret av ~Angelica
Lenke til kommentar

Idag ble jeg vekket av at døren ble dradd opp og det ble ropt:

 

"Jeg kunne virkelig trengt litt hjelp her isted, jeg prøvde å rope på deg! Men det er for sent nå!" (hvorpå døren ble slengt igjen)

 

 

Det skal nevnes at jeg fikk en unnskyldning 5 minutter senere da jeg stod opp.

Lenke til kommentar
Gjest Frøken Fru

Jeg har en her. Skulle selge billetter til en konsert og ble kontaktet av ei som ville kjøpe.

Det eneste stedet de lå var på finn.no med alt av detaljer. Tidspunkt, plasser, pris.

 

Første e-post: Hei, har du fortsatt billettene? Vil gjerne kjøpe? Hva koster de? Er det papirform?

Jeg: Ja de er fortsatt tilgjengelige for xxxx kr. Det er PDF du enten skriver ut selv, eller jeg skriver ut for deg. Hvis du setter inn penger på min konto, så sender jeg PDF filen.

Andre e-post: Hmm. Er litt usikker. Hva kostet de? Var det papirform?

Jeg: Billettene er i PDF format jeg enten kan skrive ut for deg og sende i posten, eller sende på e-post.

 

Etter det har jeg ikke hørt noe (men fått solgt dem :) )

Alt var forklart i salgsannonsen >_<

Kvalifiserer kanskje ikke til topp 20 listen, men faen da...

 

Heh, jeg hadde noen skolebøker for vgs til salgs der, (naturfag, historie, sosialkunnskap) så i 9-10 tiden (!!! jeg sover til 13) ringer det en FYR og spør om jeg har samfunnsfag bøker tilsalgs?!? WHOOOT?!?! Feiler det fyren? Hvis jeg har flerer bøker til salgs så legger jeg jo dem ut også...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...