Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg satt 2 timer alene på en benk og ventet på at hun skulle tråle en Zarabutikk. Men likevel må jeg si at å stirre ut i luften i 2 timer er bedre enn å gå rundt inne i en slik skjærsild.

 

Jeg har funnet ut verdien av å reise på ferie med andre par slik at man kan alliere seg over en øl når damene skal shoppe.

Lenke til kommentar
Gjest Niklaszzzzzzzzzz

Ikke akkurat kvinnfolk-logikk, mere idioto. :p

 

Hun: Når kan jeg komme opp til deg for å hente valpen?

Jeg: Runt 6-7 tiden. Jeg må pløye ferdig.

Hun: Skal du pløye ute?

Jeg: *Hvor ellers? Skal jeg pløye inne???*:glare:

 

 

 

Og enda en...

Exkjerringa skulle sove over. Vi skulle ut på verandaen for å ta en røyk. Hun prøvde å gå ut vinduet fordi hun trodde det ikke var noen dør ut til verandaen........

 

Jeg: Seriøst? Når man har veranda på rommet sitt, så klart man har dør ut...

Hun: Men jeg så ikke døren da! :roll:

 

Jeeez.

Lenke til kommentar

Jeg: Er det noe gale?

Kvinne: Ja

Jeg: Vil du snakke om det?

Kvinne: Nei

*Jeg snakker allikevel, prøver å muntre henne opp*

*Kvinne blir irritert*

*Jeg slutter å snakke*

 

2 minutter senere

 

Kvinne: Hvorfor snakker du ikke med meg om hva som er gale?! Har du sluttet å bry deg?!

 

-------

 

Når jenter klemmer og dulter borti alt og alle, som ender opp med total annihilation av området rundt dem og dulter deg og vennene dine, ødelegger samtalen. Senere på dagen snubler du i skolissen din, og samme jenten begynner å kjefte og smelle!

 

-------

 

Må bare få lov til å linke til en video. Ble jævlig irritert over kjerringen. Hadde jeg vært IT-duden, hadde jeg kastet hun på huet og ræva ut. Ikke bokstavelig talt, men. Hehe... uff.

http://www.youtube.com/watch?v=NnRAIYtAGdU

 

 

Uff faen så irriterende drittkjerring det der er.

 

 

Konklusjon: er glad jeg ikke har kjæreste.

Lenke til kommentar
Det er nå din mening. Jeg syns den passet fordi jenta tolket påminnelsen som masete og for meg er det kvinnfolklogikk.

HAHA, har moren din aldri "mast" om at du må plukke opp sokkene dine? same case.

Er ikke moren din et kvinnfolk?

 

Edit: Glem det, hadde ikke lest resten av diskusjonen, og det du faktisk da svarte på ;)

Endret av AudunXetrov
Lenke til kommentar

"Ville du fortsatt vært sammen med meg om jeg fikk kreft/blei lam/mista håret/var samisk?"

 

Jepp :--|

 

hva er galt å være same?

 

joika kaker ftw

xD

 

Jeg blir stadig forundret over disse damene som skriver på facebook "Jeg er sur i dag :(", "for en dritt dag"

 

Den feilen jeg og enkelte har gjort er å spørre "hva er galt", eller "har du lyst å snakke om det?", som enten endre med "kom på msn", eller "nei det er personlig".

 

Får nestne lyst å nerdrage på facebook med "hvorfor faen skal vi vite at du er trist hvis du ikke vil ha hjelp? Jævla oppmerksomhtkåte kvinnfolk.

 

Heldgvis er ikke alle slik, men det går igjen.

Endret av amir90
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...