Gå til innhold

[Iverksatt]Vi begynner arbeidet med en ny forside


Anbefalte innlegg

- Ukas medlem (den som har postet mest/lengst innlegg/svart i flest tråder/svart i flest kategorier e.l.)

Der har vi meg. :!:

 

EDIT: Ser ikke poenget med lengste innlegg. Det er jo bare å kopiere masse og lime inn på forumet...

Ser ikke poenget med flest poster heller. Det er jo bare å skrive noe tull og trykke post.

 

Greit nok valg, egentlig. Ikke noe jeg selv har ønsket, men får se hvordan det blir og om jeg eventuelt kommer til å bruke det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Ser ikke poenget med flest poster heller. Det er jo bare å skrive noe tull og trykke post.

Med en slags måte å stemme på hvor bra innlegg er kunne det f.eks vært "Dagens beste innlegg" eller lignende.

 

 

Hva med en liste med favoritt-kategorier som man velger ut selv slik at det blir lettere å komme seg til de kategoriene man ofte bruker?

Det hadde vært kjekt. Eventuelt noe ala. "Siste 24 timer" med utvalgte forum.

Lenke til kommentar
At det gjørest ett slags "redaksjonelt" arbeid med forumet hadde vert bra. At dei som driver forumet driver med eit slags journalistisk arbeid der forumet får ei framside som kan minne om ei internett-avis altså.

Veldig enig i dette. Kun statistikk kan bli litt "dødt". F.eks. "SiR0s anbefalte tråder" eller rett og slett nyhetssaker om trådene det er noe spesielt med, som ekstra fine worklogs (med litt lavere terskel enn forsiden på hw.no for å bli nevnt), store/viktige diskusjoner (f.eks. valget som kommer), diskusjoner om temaer som også er i den offentlige debatt (temaer som er i Aftenposten om dagen f.eks.) eller enorme fenomener som diskusjoner om fargen på ost.

 

Gleder meg til det dukker opp noe i sandkassa :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...