Gå til innhold

[Iverksatt]Vi begynner arbeidet med en ny forside


Anbefalte innlegg

Etter å ha sanket tilbakemeldinger i fire dager, er det liten tvil om at en ny forside til Diskusjon.no står høyt på ønskelisten til forumbrukerene. Med over 600 stemmer, er dette det klart mest populære forslaget. Dette tar vi til etterretning, og en ny forside er nå ført opp på utviklingsplanen vår. :)

 

I dag er forsiden kun en lang liste med kategorier ( http://www.diskusjon.no ). Ting vi kunne tenke oss å få på plass er f.eks lister over mest populære diskusjoner, gode sitater og informasjon om moderatorteamet. Men dette er bare en liten del av mulighetene, og vi ønsker å høre fra dere lesere hva dere vil ha.

 

I denne tråden kan du komme med dine idéer og innspill til den nye forsiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forumstatestikken med påloggede brukere kan godt fjernes/flyttes eller bli gjort nedfellbar.

Btw, så hadde det vært fint om "Hopp til kategori kan være nedfelt hele tiden, slik at jeg ikke har musen over, og så måtte blade nedover for å se de nederste kategoriene, eller i verste fall ikke ha mulighet til å blade nedover pga. at halve listen går lengre ned enn det er mulig å blade (noe som har skjedd et par ganger).

Lenke til kommentar

Bare for å nevne noen fra uservoice:

 

- http://diskusjon.uservoice.com/pages/gener...ed-nyheter-m-m-

- Aktuelle tråder (jeg tenker forholdvis nye tråder med mye aktivitet)

- Ukas medlem (den som har postet mest/lengst innlegg/svart i flest tråder/svart i flest kategorier e.l.)

- Ukas moderator (ser ikke helt poenget, men den sto på listen :) )

- Nyheter fra forumet (siste tre opprettede tråder fra Nyheter om Forumet, f.eks.)

 

- http://diskusjon.uservoice.com/pages/gener...ling-av-innlegg

- Liste med de mest brukeranbefalte innleggene (forutsetter selvsagt at brukere kan anbefale innlegg :) )

 

Ellers har jeg naturligvis noen fler forslag:

- Liste over de høyest/mest ratede trådene

- Liste over de mest aktive kategoriene

- Liste over de mest brutte reglene, med antall brudd og link til regelen (forutsetter at regelbrudd logges, og kommer sikkert alltid til å toppes av personangrep og trolling, men belyser hvor god jobb moderatorene faktisk gjør og at det faktisk finnes regler)

- Twitterfeed av diskusjon_no

- Liste over de mest aktive kategoriene

 

Noen fun-facts

- Liste over de lengste innleggene

- Liste over trådene med lengste gjennomsnittlige innlegg

 

Kan også være "awards"/rekorder heller enn lister, selvfølgelig.

Endret av rikspøbel
Lenke til kommentar
Men hvorfor ha alt det pa forsiden?

Det blir jo bare ubermasse og last ned, og hvor blir det da av kategori/forum listen?

jeg sjekker bare de kategoriene jeg er interessert it, og ha masste statistikk blir bare fluff.

Det er det desidert mest populære forslaget hittil, med dobbelt så mange stemmer som nummer to, så det kan virke som det er noen som er uenig med deg :) Men du burde vel ikke ha så vanskelig med å ignorere det? I dag er jeg innom forsiden kanskje en gang i måneden.

Lenke til kommentar

Kan være :

 

 

NYHET

 

 

Bedrift - IKT

 

Bil, båt og motor

 

Data

 

Digital foto og video

 

Forbruker

 

Fritid

 

Jobb og utdanning

 

Kultur

 

Lyd og bilde

 

Mobil og PDA

 

Off topic

 

Samfunn

 

Spill

 

Sport og trening

 

Tilbakemeldinger

 

Så får vært emne er det en liten pil. f.eks

 

 

Sport og trening [PIL NEDOVER]

 

Vis man trykker på pilen, kommer underkatagoriene for det emnet.

 

Hadde vært kjekt

 

 

Prøvde å lage 2 bilder i paint. Et der du ikke har trykket på pilen, å et der du har. (Tok 10 sekunder så ikke skyld på slurving)

 

393811.jpeg

 

 

393818.jpeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...