Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de som har lurt på om det er mulig å avinstallere mange apper samtidig, uten å måtte bekrefte mellom hver app som avinstalleres, så er svaret JA.

MEN, telefonen må være rootet.

 

En annen mulighet er å bruke Google Play-webben for å enkelt avinstallere apps.

 

Trykk på "Mine android-apper" i Google play og velg deretter ønsket enhet. Da får man opp en liste med installerte apps på enheten som også kan avinstalleres direkte fra webben.

 

https://play.google.com/apps

post-15527-0-97766100-1343118153_thumb.png

Endret av diZrupt0r
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kva for ein app brukar folk til podcast's?

 

Eg har brukt Listen ei stund no, men er ikkje heilt fornøygd med den.

 

Dog(g)catcher. Beste jeg har brukt. Koster en del penger, men programmet er det beste jeg har prøvd. Svært pent og praktisk brukergrensesnitt, støtte for videopodcaster innebygd, det er ekstremt enkelt å legge til nye feeds, pluss at nedlasting av nye podcaster er ekstremt raskt og stabilt. Programmet skal også ha pluss for svært mange muligheter for egen tilpasning, blant annet auto downloads og sleep mode.

 

Har også brukt BeyondPod, som finnes i gratisversjon. Fungerer også greit, men jeg ville ha lagt pengene i dog(g)catcher.

Lenke til kommentar

Tips til bra GPS-app til tablet (Galaxy Tab 2, 10.1)? Må kunne vise km/h og ha offline maps.

 

Trenger ikke være gratis.

 

Google Maps Navigation kunne egentlig vært bra nok, men jeg får ikke til å skru av stemmene der, og kartet er svart/mørkt :S Noen som vet hvordan man fikser dette?

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg leter etter en app til min SIII som gir meg mulighet til å regulere hvilke apper som får tilgang til internett.

Slik at jeg kan gi enkelte apper fri tilgang og andre bare når det passer meg. Har googlet, lett litt på forumet og play uten å finne noe som passer. Noen her som har noen gode forslag?

 

Ha en god helg alle sammen :w00t:

 

Mvh Morten

Endret av Langb1
Lenke til kommentar

Når man kjøper apps med kredittkort, blir denne infoen lagret da? Så den kommer opp automatisk neste gang man kjøper, litt dumt om den blir lagret... :hmm:

Hvorfor er det dumt?

 

Fordi jeg ikke liker å ha kredittkortinfo liggende.

 

Finnes det noen APP for kryptering av text info som er bra? Om man lager seg en overiskt over div passord osv...

Lenke til kommentar

Har enda ikke funnet en twitter app som er bedre enn å bare gå til twitter.com i mobilnettleser. Appene bruker et halvt år på å oppdatere tweets siden sist, twitter.com er oppdatert på et par sekunder og er tilpasset mobiltelefoner.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hvilke apps er et must for dere å ha på telefonen?

 

Tasker

Dolphin Browser HD

Chant

ColorNote

ES File Explorer

Twitter

SMS Backup & Restore

SwiftKey 3

TeamViewer

 

Mye likt som meg her. I tillegg bruker eg mye prisjakt appen når eg handler. Fin indikasjon på at prisen i butikken er bra, evt bra prutegrunnlag.

 

Den appen har spart meg for mye penger, evt arbeid for å spare tilsvarende summer ;)

Lenke til kommentar

Har enda ikke funnet en twitter app som er bedre enn å bare gå til twitter.com i mobilnettleser. Appene bruker et halvt år på å oppdatere tweets siden sist, twitter.com er oppdatert på et par sekunder og er tilpasset mobiltelefoner.

Den offisielle appen er ikke treg for meg =O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...