Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Noen tips til gestures for sider jeg bruker mye:

 

T for ITavisen

 

W for VG (Enkel V er "opptatt" for "go to bottom of page")

 

D for Dagbladet

 

M for "Mine innlegg" på forumet

 

I tillegg er det allerede installert gestures for populære sider som Google og Facebook.

 

Gestures er enkelt å sette opp, og sparer mye knotting når du skal inn på en nettside.

Bare trykk på "knappen" nederst til venstre i nettleseren, og deretter fører du fingeren i det mønsteret som tilsvarer siden du vil besøke.

Nå skjønner jeg ikke at jeg klarte meg uten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå fått spotify til mobilen. Er det jeg som er n00b, eller har man virkelig ikke mulighet til å shuffle?

Du har det. Når du har startet en sang så legger sangtittelen seg nederst på skjermen. Trykk på den så kommer det et større vindu med alternativer. Der har du shuffle

Lenke til kommentar

prøver igjen her jeg....

 

Noen som kan hjelpe meg med et mediacenter beregnet til filmer på Android der en kan få cover og gjerne filminfo om filmene som ligger på enheten?

 

 

Greit når det tar seg litt bedre ut med alle filmene en har innpå enheten:-)

 

Svarer meg selv jeg, kanskje andre har samme behovet:-)

 

Mizuu

 

Anbefaler alle som ønsker å ha filmer og tv-serier på sin Android mobil eller nettbrett. Meget elegant:-)

Lenke til kommentar

prøver igjen her jeg....

 

Noen som kan hjelpe meg med et mediacenter beregnet til filmer på Android der en kan få cover og gjerne filminfo om filmene som ligger på enheten?

 

 

Greit når det tar seg litt bedre ut med alle filmene en har innpå enheten:-)

 

Svarer meg selv jeg, kanskje andre har samme behovet:-)

 

Mizuu

 

Anbefaler alle som ønsker å ha filmer og tv-serier på sin Android mobil eller nettbrett. Meget elegant:-)

 

Jeg kunne godt tenkt meg noe lignende, men jeg trenger info over de filmene jeg har på serveren min. Altså at den hadde kunne sjekket nettverksmapper.

 

Et pluss hadde også vært at den kunne styrt DLNA/UPNP spillere, slik at når man fant en film man ville se, så kunne man bare trykke på den i programmet og velge avspiller.

Lenke til kommentar

Jeg spiller endel brettspill og i den sammenheng lurer jeg på om det er noen som kjenner til en god App som kan generere tilfeldige sitte-plasser til spillerene?

 

F.eks hvis vi er 6 spiller, at den plasserer 1 tilfeldig person i sete nr1, 1 tilfeldig person i sete nr2 osv.

 

Har lastet ned noen Random Number generators, men å generere 6 tall fra 1-6 blir ikke det samme, ettersom da må en først allokere nummer til folk og da forsvinner litt av poenget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...