Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må man taste inn hele passordet med keepassdroid. Må jo ha skikkelig passord på en passord-database, så jeg skulle ønske man hadde en funksjon som gjorde at programmet husket passordet forholdsvis sikkert og at man kunne bruke en kort pin, låsemønste e.l. på telefonen.

Lenke til kommentar

Jeg bruker Go Launcher EX, og hvis jeg sletter noe fra dock'en, så kommer det en + der som en trykker på for å legge til...

 

Hvilken versjon er det du har? Jeg har 3.12 og ingen +. Mener det var + sist jeg hadde Go Launcher, men det er lenge siden.

 

Jeg slettet alle ikonene bortsett fra telefon som da ble midtstilt. Helt blankt på begge sider.Får ikke trykket eller holdt inne noe sted ved siden av det ene ikonet.

Lenke til kommentar

Hvilken versjon er det du har? Jeg har 3.12 og ingen +. Mener det var + sist jeg hadde Go Launcher, men det er lenge siden.

 

Jeg slettet alle ikonene bortsett fra telefon som da ble midtstilt. Helt blankt på begge sider.Får ikke trykket eller holdt inne noe sted ved siden av det ene ikonet.

Jeg har samme versjon, og det var slik du beskriver for en stund siden hos meg også, men etter en oppdatering så var +'en tilbake, men fungerte fint å dra snarveier fra skrivebordet og ned i dock'en.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

men fungerte fint å dra snarveier fra skrivebordet og ned i dock'en.

 

Det funka, takk skal du ha. Men app drawer får jeg vel ikke først lagt på "skrivebordet" og deretter dratt ned i dock'en.

 

Akkurat nå har jeg faktisk ikke app drawer i det hele tatt, etter at jeg sletta den da jeg prøvde meg fram.

Lenke til kommentar

Hvilke apps er et must for dere å ha på telefonen?

- Dropbox

- Evernote

- Pulse

- DNB

- Spotify

- SoundHound

- FotMob

- FriendCaster

- TweetCaster (byttes muligens ut med 'Slices', når den blir mer stabil og bug-fri)

 

Widgets jeg må ha:

- HD Widgets

- Android Pro Widgets

- Neste Tippeligakamp

- 3G Watchdog

- Android System Info

Lenke til kommentar

men fungerte fint å dra snarveier fra skrivebordet og ned i dock'en.

 

Det funka, takk skal du ha. Men app drawer får jeg vel ikke først lagt på "skrivebordet" og deretter dratt ned i dock'en.

 

Akkurat nå har jeg faktisk ikke app drawer i det hele tatt, etter at jeg sletta den da jeg prøvde meg fram.

 

Inne på Go Launcher sine Preferanser (meny-tasten), og under Skjerminnstillinger så er det nederst et valg for "Auto-fit icons", se om du har den haket av, og ta i såfall bort haken og se om ikke +'ene er tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...