Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min er også en Galaxy S2, og jeg mener å ha lest at datatrafikk måtte være påslått for at MMS skulle fungere.

Men så leste jeg ett eller annet sted at det skulle finnes en app som blokkerte for data samtidig som MMS fungerte.

Hvilken app er det i så fall?

Lenke til kommentar

Er ute etter en god kamera app som tar sekvens bilder, slik at man er sikret et godt bilde ? (for ting som beveger seg.)

Trenger også et godt kompass, hvilken bør jeg velge ?

tar gjerne tips om en god klokke widget også. :-)

Syns det er så vanskelig å finne rette program inne på google play (market)

så håper noen her har noen tips. :-)

Lenke til kommentar
Noen som har spotify på mobil her og merker at den logger seg ut/avsluttes automatisk, ossen telefon/android verson har du?
Den gjør det på ALLE telefoner og OS dersom du trenger telefonminnet (RAM) til andre ting i mellomtiden. Spotify har ENDA ikke klart å få på plass den FULLSTENDIG ELEMENTÆRE funksjonaliteten save state, som er det mest basic, grunnleggende som finnes innen applikasjonslaging for Android. Well done.
Lenke til kommentar

Lurte også på hva som var den beste appen til å sjekke bruken av mobilnettet?

 

Har brukt 3G Watchdog veldig lenge, til jeg nå fant et nytt program som het Onavo som jeg skal prøve ut. Fordelen med 3G Watchdog vil jeg si, er at det kommer en icon oppe ved "oppgavelinjen" som har fargeindikasjon som viser når du begynner å fylle opp kvoten du har skrevet inn, f.eks 1G. Dette har ikke Onavo så du må skjekke widgeten/programmet hver gang du skal se hvor mye du har brukt over mobilnett.

 

Så jeg holder en knapp på 3G Watchdog.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...