Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er Snowstorm helt på en snurr? Vurderte shorts og t-skjorte, så jeg skulle sjekke temperaturen.

 

Da fikk jeg ikke bare opp 13 grader, men også regn. Ser ut vinduet og det er stort sett blå himmel, med noen hvite skyer.

 

Gikk inn på yr.no, og der står det 19 grader og sol bak en sky.

Lenke til kommentar

Beklager at jeg har vært fraværende fra tråden en stund (var tross alt jeg som startet spørsmålet om Sygic o.l.)

 

Generelt fungerer Sygic rimelig greit etter min erfaring. Men den spiser CPU-sykler til frokost, så mobilen blir varm og tømmer batteriet fortere enn jeg liker. Jeg regner med mye av grunnen ligger i den fancy 3d-grafikken. Fant dessverre ingen måte å "dumme" ned grafikken på.

 

Innstillinger -> Kartorientering (?)

 

Blir varm min og, men på billaderen så tappes ikke batteriet i hvert fall. Dog så har jeg hatt på alle fancy effekter, skal prøve på 2D uten bygninger.

Lenke til kommentar
Har du brukt alle pengene dine på en telefon i stede for fjernkontroll? Vel, da kan XBMC Remote hjelpe deg som lar deg fjernstyre XBMC via telefonen din :)
Jeg er helt ny med android og apps, kan du bruke den fjernkontrollen til å styre tv'n og f.eks. blu-ray spilleren? :D
XBMC er vel mer til bruk til HTPC'er og andre lignende enheter:
XBMC is an award-winning free and open source (GPL) software media player and entertainment hub for digital media. XBMC is available for Linux, OSX, and Windows. Created in 2003 by a group of like minded programmers, XBMC is a non-profit project run and developed by volunteers located around the world. More than 50 software developers have contributed to XBMC, and 100-plus translators have worked to expand its reach, making it available in more than 30 languages.

 

While XBMC functions very well as a standard media player application for your computer, it has been designed to be the perfect companion for your HTPC. Supporting an almost endless range of remote controls, and combined with its beautiful interface and powerful skinning engine, XBMC feels very natural to use from the couch and is the ideal solution for your home theater.

 

Currently XBMC can be used to play almost all popular audio and video formats around. It was designed for network playback, so you can stream your multimedia from anywhere in the house or directly from the internet using practically any protocol available. Use your media as-is: XBMC can play CDs and DVDs directly from the disk or image file, almost all popular archive formats from your hard drive, and even files inside ZIP and RAR archives. It will even scan all of your media and automatically create a personalized library complete with box covers, descriptions, and fanart. There are playlist and slideshow functions, a weather forecast feature and many audio visualizations. Once installed, your computer will become a fully functional multimedia jukebox.

 

It is difficult to put into words all that XBMC can do, head to the gallery to see some examples, or take the plunge and Try it Today.

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale en god Google Tasks app? Har behov for å skrive opp endel saker og ting i forb. med jobben, som jeg må se på før jeg drar om morgenen, så er på utkikk etter en med litt pen og oversiktlig widget.

 

Takk :)

 

Jeg bruker GTasks og er fornøyd med det. Kanskje ikke den peneste widgeten, men helt grei. Synker med Google.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale en god Google Tasks app? Har behov for å skrive opp endel saker og ting i forb. med jobben, som jeg må se på før jeg drar om morgenen, så er på utkikk etter en med litt pen og oversiktlig widget.

 

Takk :)

 

Jeg bruker GTasks og er fornøyd med det. Kanskje ikke den peneste widgeten, men helt grei. Synker med Google.

Bruker den jeg og :)

Også kan du bruke Pure Calendar som widget for den (støtter også masse andre task apps).

Lenke til kommentar

Har noen et tips til en app som kan holde orden på at jeg ikke bruker datatrafikk på hverdager 07-17? Dvs en sak som kan varsle meg hvis jeg overstiger så og så mye ut i fra hvilken tid på døgnet det er og sånne ting? Jeg har abo med fri ettermiddag og helg.

 

Droidstats kunne vært perfekt, men det ser ut til at den kun kan legges inn med mengde data i løpet av en mnd.

Lenke til kommentar

Til de av dere som bruker et podcast-program på telefonen, laster dere tilfeldigvis ned Radioresepsjonen? Jeg har nå prøvd .PodKast., BeyondPod, Listen, Hapi Podcast og MyPOD, men ingen av disse klarer å laste ned nevnte podcast.

 

Feilmeldingen BeyondPod gir meg er:

 

Reason to fail:

HttpHostConnectionException -

Connetion to http://int.sitestat.com

refused -> Connection Exception - /

127.0.0.1:80 - Connection Refused

 

 

Jeg har også prøvd et tips jeg så her hvor det ble anbefalt å sette telefonen i Flight Mode uten hell.

Lenke til kommentar

Noen som har hatt probemer med Chat i applikasjonen til Facebook? Mener ikke den nye chatapplikasjonen til facebook, men hovedapplikasjonen.

 

Jeg får flere ganger meldinger om at jeg har fått nye meldnger i Android, men når jeg trykker på varselet så kommer det ikke opp nye meldinger.

 

Tror ikke lenger jeg kan stole på chat i applikasjonen til facebook.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...