Benbels Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Skulle gjerne hatt en widget jeg som viser hvor mange sms/ringeminutter/mb jeg har brukt. Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Søk på droidstat eller noe tror jeg, har den ikke lenger, men hadde før. Fungerer veldig bra, kan lage grenser også for å få varsel om du vil Her er den. Endret 29. mai 2011 av Ron Burgundy 1 Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Søk på droidstat eller noe tror jeg, har den ikke lenger, men hadde før. Fungerer veldig bra, kan lage grenser også for å få varsel om du vil Her er den. Funka perfekt! Har ett spørsmål til da. Jeg har en Lg Optimus 2x, og jeg synes lockscreenen hakker når jeg åpner den. Finnes det noen andre bra alternative lockscrrens? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Søk på droidstat eller noe tror jeg, har den ikke lenger, men hadde før. Fungerer veldig bra, kan lage grenser også for å få varsel om du vil Her er den. Funka perfekt! Har ett spørsmål til da. Jeg har en Lg Optimus 2x, og jeg synes lockscreenen hakker når jeg åpner den. Finnes det noen andre bra alternative lockscrrens? WidgetLocker Lenke til kommentar
GHADBANDIT Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg bruker NoLock for å disable lockscreen, og den har funket fint helt til 2.3.3. Nå er det 50/50 om låseskjermen er på eller ikke. Utrolig irriterende å legge masse jobb i pene skjermer, for så å måtte gjennom den kjipe låseskjermen først:) Noen som har forslag til en godt fungerende låseskjermfjerner? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 WidgetLocker sine innstillinger for å fjerne orginal lockscreen har fungert fint for meg, men krever root. Lenke til kommentar
koots Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 WidgetLocker sine innstillinger for å fjerne orginal lockscreen har fungert fint for meg, men krever root. Does not. Jeg bruker WidgetLocker for min egen custom lock screen. Låser opp ved å dra et fely bortover en rullebane. Lenke til kommentar
GHADBANDIT Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg tenkte nå mest på noe som fjernet hele lockscreenen, sånn som nolock, bare fungerende:) Har lest at widgetlocker drar ekstremt mye strøm og derfor ikke testet den. Mange som mener at den kan doble strømforbruket fordi den holder widgetsene i live når tlf er i dvale? Lenke til kommentar
koots Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Merker ikke noe veldig mindre batteribruk. Etter at jeg tok ut laderen til morgenen idag er den på 85% (HTC Legend). Jeg er nødt til å lade etter to dager uansett. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Merker heller ikke noe på strømbruken, har brukt w-locker en stund nå - på Desire. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Hmmmm, finnes det noen like gode alternativer til SysMonitor? Jeg spør siden programmet har en fæl tildens å kræsje på min Galaxy S II. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Noen som er godt kjent med Xtralogic Remote Client, som kan veilede meg litt gjennom oppkoblings-prosessen? Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 I dag gikk mobilen min nesten tom for batteri, jeg slo den av når den var på sånn 2 %. Jeg klarte å slå den på igjen med et uhell. Nå har alle widget'ene (utenom ikoner) forsvunnet fra home screen'ene.. Er det noe som kan skje når batteriet blir for lavt? Eller er det en bug i GO Launcer EX? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 WidgetLocker sine innstillinger for å fjerne orginal lockscreen har fungert fint for meg, men krever root. Funker fint for meg uten root. Vel og merke har jeg disabled lockscreen totalt i settings. (Location and security -> Set up screen lock -> None) Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Skulle hatt en bra Weather Widget jeg, noen som kan anbefale en? Lenke til kommentar
DBM Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Skulle hatt en bra Weather Widget jeg, noen som kan anbefale en? Hvilke er det du har testet ut da? Jeg synes Beautiful Widgets er grei. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Skulle hatt en bra Weather Widget jeg, noen som kan anbefale en? Hvilke er det du har testet ut da? Jeg synes Beautiful Widgets er grei. Skal sjekke den ut Flere forslag ? Lenke til kommentar
rosakiwi Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg synes enten Beautiful Widgets eller Weather Forecast er fine Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Snowstorm kan også anbefales (bruker yr.no) Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Jeg bruker Aix Weather. Enkel og grei, uten å ta for mye plass. Edit: den henter data fra Norwegian Meteorological Institute. (Gadd ikke oversette ) Endret 30. mai 2011 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå