Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Launcher Pro, AwtLauncher, GoLauncher, Zeam, nye Honeycomb launcheren. De fleste mao.

 

Endring av widgetstørrelse i GO Launcher EX sluttet å virke for noen versjoner siden på min HTC Desire Z.. Har sendt mail til de, men er ikke fikset enda..

 

Så Benbels, vær obs på at det kanskje ikke går å endre størrelsene til widgetene med GO Launcher EX på din mobil..

Lenke til kommentar

Jeg ønsker en ting i hovedsak, det er en raskt tilgjengelig mulighet for å skru av/på mobilt nettverk.

Jeg bruker widgeten som følger med min mobil. Da kan man skru både på og av. Widget -> Innstillinger -> "Mobil". Men det er kanskje bare for HTC Desire?

 

Jeg fikk det til på min htc hero rett før jeg skulle bytte til galaxy s2 etter å ha testet lenge. Nå finner jeg ingen måte på galaxyen, det er ingen widget som heter instillinger.

Lenke til kommentar

Jeg ønsker en ting i hovedsak, det er en raskt tilgjengelig mulighet for å skru av/på mobilt nettverk. Gjerne inne i en sånn quick settings sak der man raskt også kan skru av/på bluetooth, wifi, lyd osv. Har forsøkt mange sånne "my settings", "quick settings" fra android market. Noen av de fungerer sånn noenlunde på det meste, men ingen har klart mobilt nettverk.

 

Noen som har noe som fungerer?

apndroid gjør vel dette?

 

Nei, den bare lar deg lukke mobilt nettverk så du ikke bruker unødig mye kostbar datatrafikk.

Ok. Trodde det var det du var ute etter.

 

Ønsker å raskt koble til mobilt nettverk. Men også fra ja.

Er det ikke det apndroid gjør da? Hadde den før.

 

Trykket jeg en gang ble den rød = avkoblet

Trykket en gang til ble den grønn = påkoblet

 

Eller er jeg helt på jordet her og ikke forstår helt hva du vil med denne ennå?

 

Du forstår det, har installert og forsøkt, men det fungerer ikke slik du beskriver for meg.

 

Extended controls gjør også dette, men tror ikke dette lar seg gjøre om du har Android 2.3.3 (ennå). Android 2.3.3 har dog en funksjon som ligger i "Notifications"-menyen (den du drar ned fra toppen av skjermen). Klikk på taben til høyre nederst og du kan kjapt skru av og på mobilt nettverk.

 

En slik mulighet har jeg ikke, nå er det ikke så mye på den skjermen når jeg drar ned fra toppen, kan velge å skru av og på gps, wifi og bluetooth. Ikke mobilt nettverk. Jeg har S2 med Gingerbread 2.3.3.

 

Quicksettings tillater jo dette...

 

Ja, det er lagt opp til det. Men jeg har enda ikke funnet en som faktisk funker.

 

SwitchPRO liker jeg best til det bruk:-)

 

Fungerer det på 2.3 Ging?

Lenke til kommentar

Jeg ønsker en ting i hovedsak, det er en raskt tilgjengelig mulighet for å skru av/på mobilt nettverk.

Jeg bruker widgeten som følger med min mobil. Da kan man skru både på og av. Widget -> Innstillinger -> "Mobil". Men det er kanskje bare for HTC Desire?

 

Jeg fikk det til på min htc hero rett før jeg skulle bytte til galaxy s2 etter å ha testet lenge. Nå finner jeg ingen måte på galaxyen, det er ingen widget som heter instillinger.

 

 

Bruker denne, fungerer utmerket:-)

 

https://market.android.com/details?id=alei.switchpro&feature=search_result

 

Beste av de jeg har testet til nå synes jeg:-)

 

Virker på Galaxy S2 med 2.3.3

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg kan få ett bilde som wallpaper på alle skjermene, uten at det blir scrollet, når det er et bilde som står på høykant?

 

Bruker LP som launcher.

 

Bare å krysse det bort i launcher pro

 

Hehe, hva?

 

Edit: problemet er ikke å forhindre scrolling, men å få med hele bildet når det står på høykant.

Endret av DBM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...