Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvem ville tilgitt, eller ikke tilgitt... en utro partner?


Anbefalte innlegg

Nå er jo det du opplever ikke det vanlige for og si det sånn da.

Det du må gjøre er og komme deg videre, få den dritten ut av huet ditt.

 

Det du opplever nå er ganske ekstremt og burde si deg at det paret bør ikke være i livet ditt.

____________________________________-

 

De var ganske oppegående under hytteturen vi var sammen med begge to. Begge var faktisk ganske hyggelige og fornuftige da... i forhold til det jeg hadde trodd om et par man treffer på nett....

Derfor er dette helt utrolig...

 

Men jeg føler som sagt at hun godtar det meste av han. Og at hun muligens ikke går fra han , selv om han går til sak mot meg.... Hun kan føle at det er et bevis på kjærlighet for henne, siden hun følte det før han var utro, da han gikk til politi for å bevise henne det liksom.... også møtte han meg igjen allikevel....

 

Men hvis en person hadde vært utro mot deg, og du tilga det... Ville du synes det var ekstra deilig å kysse hun igjen, hvis hun gikk til sak mot den hun hadde vært utro sammen med? Jeg hadde synes min mann var kvalm hvis han gikk til sak og ripet opp i alt, også hadde han vært utro attpå til!

 

Nei jeg forstår meg ikke på dette! Alt går i surr.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg klarte ikke og røre hun jeg opplevde det med, det var grunnen til at jeg slo opp.

Jeg syns ikke du skal prøve og forstå det heller for det gjør det bare sliten over tid, kanskje du er sliten allerede?

Mener ikke vondt med noe av det jeg sier, jo fortere du klarer og begynne og gå på stien igjen jo bedre er det.

Og jeg forstår at det er utrolig vondt:(

Lenke til kommentar

Jeg føler meg ganske forvirret av det hele.... Men det er ikke vanlig at menn går til sak mot en kvinne de har hatt som elskerinne? .... Tror dere ikke ?

Og at han krever erstatning-oppreisning av jenta for å få kona til å føle at han elsker henne, selv om han var utro?

Nei jeg skjønner ingenting......

 

Har pratet ut litt med fastlegen min om dette, og han sier at : jeg er ingen psykopat. Men han må ha virkelige problemer. Han føler at jeg har hatt med en klar og tydelig psykopat å gjøre, som manipulerer meg til å føle meg dritt, og er riktig kynisk.

Lenke til kommentar
Du kommer til og finne en "normal" fyr;)

Noe som er viktig også og huske på er at han er ikke som alle andre menn ( er noen damer som får et lite hat imot menn når de opplever dritt som du har )

Håper det ordner seg og at det ikke blir for tungt tiden fremover.

 

_________________________________________________-

 

Det merkelige er at jeg føler at det er meg som er sviktet, ikke damen hans... For han bor jo fortsatt sammen med damen hans... Så jeg føler at det er meg som er bedratt.....Rart for dere å høre den siden min nå?

 

Men fakta : ja, jeg føler at han har bedratt meg, og han har sviktet meg når jeg minst trengte det.

Han vet at jeg er i andre typer livskriser, og derfor er det helt sykt å lage ytterlige bråk med meg. Og jeg har sagt til han at er han uintressert i meg, hvorfor såre meg så inderlig mye.. med å lage sak mot meg.. Hvorfor ikke være ærlig, men samtidig ikke gjøre meg så vondt.....

Lenke til kommentar

Skulle jo tro at jeg var et problem for han? Skulle tro at jeg kom med koffert hele tiden på døren hans, og sto på trappen og forlangte ekteskap... tvangsekteskap.... Men sånn er jeg ikke!

 

Ville ikke dere bare tatt det som smiger, hvis en jente hadde følelser for dere? Men nå føler jeg ikke skikkelige følelser for han lenger, jeg vet ikke hva jeg skal føle, men føler meg veldig sviktet og irritert på han...

 

Jeg har bedd han om vi kan ta på oss en delskyld, og kutte alle tråder her, og at han dermed trekker forlikssaken. Men det svarer han ikke på heller!

Han er helt psyko....

 

Og jeg har også bedt han heller ta vare på damen sin, på en annen måte enn å "slakte" meg som han var utro sammen med... Og han kan jo ikke stole på henne heller nå, mens han sitter i rettsaken med meg, så kan hun ligge på et hotell og knulle og hevne seg på han.... Det hadde gjort seg hehe...

Lenke til kommentar

Er ikke rart at du føler deg bedratt eller sviktet, måten han har behandlet deg på og fremdeles gjør er mer enn god nok grunn til og føle det.

Jeg klarer ikke og forstå hva han vil oppnå utenom og lage mer styr da.

Men han er jo ikke helt god da, så..........

 

Du MÅ drite i dem, du kan ikke "passe" på de.

Gi faen og tenk på deg selv=)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Er ikke rart at du føler deg bedratt eller sviktet, måten han har behandlet deg på og fremdeles gjør er mer enn god nok grunn til og føle det.

Jeg klarer ikke og forstå hva han vil oppnå utenom og lage mer styr da.

Men han er jo ikke helt god da, så..........

------------------------------------------------------------------

 

og han har barn som opererer med profiler /blogger på nettet. Jeg kunne sagt det til datteren hans foreks. Hun er myndig... Men jeg gjør jo ikke det... Jeg er ikke psykopatisk, og slem!!!! Stakkars datter..... Han tar ihvertfall store sjanser med å lage bråk, men det virker som om han driter i alt... Alt som kan skje... Og samtidig så kan han ikke stole på damen han har bedratt, hun kan jo være i gang med noe nytt bak ryggen hans igjen... mens han jobber med sak mot meg... Nei dette er totalt sprøtt...

 

Har dere aldri hørt en lignende historie før?

Lenke til kommentar

og noen spørsmål: hvor høyt elsker han damen sin, hvor lett skal det bli for henne å tilgi han...:

 

Tenk dere:

 

- hvorfor hadde han partnerbytte sammen med henne?

- hvorfor har han lurt henne før, og sagt at han hatet meg, og at han følte ingenting for meg, og så møter han meg igjen alene og er utro?

- hvorfor driver han å alltid skal lage problemer for meg, når han vet at jeg har problemer å komme meg videre, og stanser opp? Dette vet han godt... Han bør gi slipp på meg, med å ikke lage unødvendig sak?

- hvordan kan damen hans stole på han, med at han lager sak mot meg? han kan jo være utro selvom... han reiser mye på jobbreiser....

Lenke til kommentar

- hvorfor hadde han partnerbytte sammen med henne? *For og oppleve noe nytt kanskje*

- hvorfor har han lurt henne før, og sagt at han hatet meg, og at han følte ingenting for meg, og så møter han meg igjen alene og er utro? *For han så er det et spill, lenge leve pikken.*

- hvorfor driver han å alltid skal lage problemer for meg, når han vet at jeg har problemer å komme meg videre, og stanser opp? Dette vet han godt... Han bør gi slipp på meg, med å ikke lage unødvendig sak? *Den her kan ha mange grunner, alt fra at han føler seg sviktet til at han vil være en drittsekk.*

- hvordan kan damen hans stole på han, med at han lager sak mot meg? han kan jo være utro selvom... han reiser mye på jobbreiser....: *Fordi hun elsker han og prøver sikkert i det lengste og holde på forholdet.*

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

- hvordan kan damen hans stole på han, med at han lager sak mot meg? han kan jo være utro selvom... han reiser mye på jobbreiser....: *Fordi hun elsker han og prøver sikkert i det lengste og holde på forholdet.*

_____________________________________________----

 

Fluesopp, den der er jeg helt enig i... Han utnytter at hun elsker han til sin fordel....

Og vet du hva.... : jeg tror neppe at han ville tilgitt henne hvis hun var utro mot han, mens hun tilgir han for det. Det er sånn jeg kjenner han. Han er en luring, og vi være vinner i alt... Det hater jeg med han....

Lenke til kommentar
Har dere aldri hørt en lignende historie før?

Nei, dette får jeg ikke til å henge på greip, virker som oppdiktet dog med en rot i ditt følelsesliv. Så hvordan skal man vinne mot seg selv?

 

On topic.. jeg ville nok ikke tilgitt noen som har vært utro opptil flere ganger over en lengre tidsperiode.

 

_----------------------------------------------------------------------------

 

ser det ut som om jeg har diktet historien selv... nei dere , jeg har papirer på at den ikke er oppdiktet her...

Så heldigvis så roter jeg ikke... :)

 

Historien er sann.. Tror han selv er sjokket over hans egen historie også, utifra noen ord han har skrevet til meg tidligere også... Han sier at han tar med seg historien når han skulle engang reise oppdit i forbindelse med jobben, der vi hadde partnerbytte ... helt sykt å melde meg om noe sånnt....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...