Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvem ville tilgitt, eller ikke tilgitt... en utro partner?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Redigering underveis**

nei dere begynner å henge dere oppi mitt eksempel på å tilgi at hvis partneren din gikk rettens vei i tillegg til han var utro.... rettens vei mot elskerinnen... eller elskeren, det er jo belastining for partneren sa jeg! Ingenting annet.

 

Jeg føler at han er forelsket i meg og er syk i hodet , derfor gjør han det. Det er tips jeg har fått av folk jeg har pratet med om saken... Politiet mener at det er sterke emosjoner ute å går, og pga avstand og sånn så blir han fortvilet...

 

Men over til en annen sak, : jeg vil at dere skal forholde dere til emne, tråden, istedet for å utdype dette mer, det blir bare feil, og bråk ut av noe dere ikke aner peiling om...

Lenke til kommentar
Dere vet ikke hva dette går i dere.....

Jeg tror faktisk at vi ser saken fra riktig side i motsetning til deg. Du forstår sikkert ikke at han har hjernevaska deg og at du er helt ekstremt naiv. Det er ingen normal reaksjon å anmelde dem man har følelser for!

 

Har du noen diagnoser? Du virker rett og slett litt "dum" når alle er uenige i deg og du mener du har rett. Og om du har rett så betyr det at du har fremstilt det på en utrolig gal måte

Lenke til kommentar
Men dette utroskapet er litt spesiellt siden vi hadde partnerbytte før, og fikk følelser for hveandre... vanskelig det...

Det må oppleves før dere vet....

Lurer litt på hva et slikt partnerbytte er her? Er det slik som når mange par møtes, så trekkes det feks "lodd" om personene. Så alle ender opp med en annen partner enn den de kom med, så har man uforpliktende sex? Deretter drar hjem med sin egen partner igjenn?

Lenke til kommentar

Med henhold til §10 i retningslinjene forsvant "23" innlegg. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Hold dere til temaet i tråden. Er man usikker på intensjonen ved en tråd eller innlegg som sådan, skal man rapportere og ikke kommentere. Vi ønsker ikke å redigere innlegg da vi ikke vil forandre personers meninger dermed forsvant dessverre også gode innlegg, men som var svar på de allerede slettede.

 

Usakligheter opphører her. Ytterligere overtredelse vil medføre reaksjoner i grove tilfeller.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar

Jeg har lest både denne tråden, og denne tråden her, og jeg sitter nå med ETT eneste spørsmål til deg Sportygirl:

 

Er det du som har laget begge trådene, eller har tilfeldigvis både du og kona til mannen laget en tråd om denne saken på samme diskusjonsforum?

 

Dette spørsmålet har du unngått de siste 6-7 sidene, og det står i såpass klartekst her nå at jeg forventer et ordentlig svar.

Lenke til kommentar
Men over til en annen sak, : jeg vil at dere skal forholde dere til emne, tråden, istedet for å utdype dette mer, det blir bare feil, og bråk ut av noe dere ikke aner peiling om...

 

 

Holder du virkelig fortsatt på med dette her...?

 

 

Det er faen meg bare en her i tråden som hele tiden prøver å få tråden til å handle om noe vidt forskjellig enn det du forlanger svar på, og det er deg det, kjære Sportygirl.

 

Dette var ditt 3. eller 4. topic om akkurat samme sak? I samme tråd gjør du nøyaktig det samme. Du forlanger svar på masse dill og dall, folk har andre meninger enn deg, og du oppfører deg som en liten drittunge og sier "det var jo ikke det jeg spuuuuuurte om joooooooooo!"

Kan du ikke se at du må ta deg selv hardt i nakken og begynne å oppføre deg som en voksen?

(Dvs. som en moden og ansvarsbevisst person, i tilfelle du ikke vet hva en voksen er.)

 

Bare så det er sagt, hadde jeg vært han som var utro med deg, hadde jeg tatt ut besøksforbud mot deg, lenge før jeg i det hele tatt hadde vært i nærheten av å ha sex med deg.

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke tilgitt en utro partner, men jeg antar det stiller seg anderledes dersom man er i et åpent forhold.

En kan være utro selv om en lever i et åpent fporhold. Hva er det med folk og den automatiske koblingen mellom sex og utroskap? Det mest graverende tilfellet av utroskap jeg har sett inneholdt ikke et fnugg av sex.

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke tilgitt en utro partner, men jeg antar det stiller seg anderledes dersom man er i et åpent forhold.

En kan være utro selv om en lever i et åpent fporhold. Hva er det med folk og den automatiske koblingen mellom sex og utroskap? Det mest graverende tilfellet av utroskap jeg har sett inneholdt ikke et fnugg av sex.

Kunne du utdype den litt?

Lenke til kommentar

Utroskap er ddet det samme som å være illojal.Lojalitet finnes på mange nivå. Det er en ting å pule noen, det er verre når tillitsbruddet går på mye viktigere ting. Sex er noe som (kan) skjer i forbifarten, tillitsbrudd over tid, i system, det er grovt.

 

Følelsesmessig utroskap?

jah... Til dømes.

 

Ps: En ting med smurstafa som blir SMURFstafa når jeg leser, men du, du leses bare som BassKuk... :p

Lenke til kommentar

Forskning har vist at kvinner synes følelsesmessig utroskap er verst, mens menn synes fysisk utroskap er verst. Det betyr ikke at man mener den andre kategorien er "ok", eller at det ikke finnes kvinner/menn som føler det motsatt.

 

Hvorfor er det slik? Hvem vet, men en teori går på at kvinner ikke ønsker at mannen skal forlate henne til fordel for en annen kvinne, slik at hun mister sin og sine barns forsørger (husk at menneskehjernen er langt eldre enn kvinnefrigjøringen). Videre sier teorien at menn ikke ønsker risikere å måtte forsørge en annen manns barn. Kondomer og økonomisk selvstendige kvinner burde kanskje tale mot teorien, men det dreier seg om "innebygde" mekanismer, ikke logiske resonnementer.

 

I korte trekk, og med egne ord. Tar forbehold om feil.

Endret av Cyberfrog
Lenke til kommentar

Vi menn har jo den "passe på jenta si", på alle måter.

Passe på at hun er trygg, at hun vet du er der for henne hvis noe skjer osv.

Foreks. hvis vi sliter med økonomien så føler jeg har feilet litt som mann( liten knekk i stoltheten), kanskje dumt eksempel. Men det ligger ting i oss som går langt tilbake i tiden.

Det må være vondt og høre " jeg var utro pga. du duger ikke i senga", det må gi personen det gjelder en hard knekk i psyken.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Jeg har lest både denne tråden, og denne tråden her, og jeg sitter nå med ETT eneste spørsmål til deg Sportygirl:

 

Er det du som har laget begge trådene, eller har tilfeldigvis både du og kona til mannen laget en tråd om denne saken på samme diskusjonsforum?

 

Dette spørsmålet har du unngått de siste 6-7 sidene, og det står i såpass klartekst her nå at jeg forventer et ordentlig svar.

Hekko pekko! Meget skarpt observert kanonkent. rett og slett helt kanon :p

 

Ordvalg, setningsoppbyging og alt annet er jo grise likt jo! Tipper det er samme forfatter av begge tråder jeg :) Hvis ikke denne mannen har meget sære og spesifikke preferanser :cool:

Lenke til kommentar

Jeg hadde tilgitt damen for å være utro hvis det var slik at jeg hadde brukt lite tid på hun, ikke vært så snill osv.

 

Hvis det var slik at jeg derimot hadde vært utrolig snill mot damen, gitt hun gaver og følte at hun hadde samme følelser for meg hadde jeg ikke tilgitt hun.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...