Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvem ville tilgitt, eller ikke tilgitt... en utro partner?


Anbefalte innlegg

Ingen tvinger meg inn her, nei, men når trådstarter ber om hjelp til å løse / tenke over en problemstilling irriterer det meg at jeg bruker tid på det, når det viser seg at trådstarter lager tilsvarende tråder fra alle kanter av en lignende situasjon.

 

Om du mener jeg forsøpler tråden fordi jeg stiller spørsmåltegn med trådstarters motiv, så beklager jeg det. At trådstarter glatt ignorerer alle svar som linker mot en annen tråd en observant bruker fant, ser jeg heller ikke på som veldig tillitsvekkende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje for at det er samme sak...eller :hmm:

Du forsøpler ikke ved og spørre om motiv;)

Selv om jeg syns motivet lyser ganske sterkt her.

Som det gjør med alle hvis de har blitt såret.

Uansett så har vel det meste blitt sagt og ingen av oss vet hva hun kommer til og gjøre.

Ja, jeg innrømmer at det er ikke artig og tenke tanken at man bruker masse tid på og svare alvorlig osv. så er kanskje ting ikke som de skal være.

Men jeg kan ihvertfall ha god samvittighet=)

 

Og jeg så linken til brukern, er ikke det samme person da?

Har gått utifra det, siden det står jo det samme her så og si.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Men skal ta og lese igjennom hele tråden nå;)

Dumme meg leste ikke første posten siden det var noen som sa det var samme person...forstår nå hvorfor folk reagerer ja.

 

Vil egentlig få svar på den biten av trådstarter her?

Får det blir litt snålt at begge kvinnene lager tråd på samme forum om samme sak.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Ingen tvinger meg inn her, nei, men når trådstarter ber om hjelp til å løse / tenke over en problemstilling irriterer det meg at jeg bruker tid på det, når det viser seg at trådstarter lager tilsvarende tråder fra alle kanter av en lignende situasjon.

 

Om du mener jeg forsøpler tråden fordi jeg stiller spørsmåltegn med trådstarters motiv, så beklager jeg det. At trådstarter glatt ignorerer alle svar som linker mot en annen tråd en observant bruker fant, ser jeg heller ikke på som veldig tillitsvekkende.

Det er dette som irriterer meg også, de blir fullstendig oversett. Om dette var en faktisk og sann historie er det mildt sakt forbausende at sportygirl ignorerer den tråden. Som er nøyaktig samme historie, bare fra den andre kvinnens ståsted. Som tydligvis også bruker samlivsdelen av diskusjon.no forumet.. Om noen føler vi forpester tråden og angriper TS så er ikke det meningen, poenget er å finne ut om dette bare er tull eller en stor overdrivelse for å få oppmerksomhet. Ettersom det har blitt brukt utrolig mye tid på denne saken de siste ukene.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Saken er lei nok for meg iallefall. Om ingen forstår det, så får dere bare være.... og hvis noen opplever det samme som jeg har gjort, da vil dere skjønne hva jeg gjennomgår...

 

Greit å snakke dritt til offeret her... det får dere bare gjøre.. Men jeg ser på meg selv som et manipulert offer...

Lenke til kommentar

Dere aner tydeligvis ikke hva følelser er, og hva saken går i... Hvor vondt jeg har hatt det, hvilke helvete jeg har i meg nå... osv.... og hvor syk jeg blir....

 

Så når folk bare skal slenge dritt til meg ja.. så kan dere vennligst la vær å si noe i tråden. Da får dere hadet riktig godt videre... og håpe dere opplever det samme dere også, for da får jo dere se hva dette er.....

Dere aner null og ingenting...

 

OPS: Det er også en grunn til at politiet, statsadvokaten sier at de ser min side her.... Og forstår at dette gjør vondt for meg da...... Saken er spesiell...

 

Og vennligst ikke "tråkk på mine følelser dere også" . Da kan dere like godt la vær å si noe.....

 

 

 

og dere aner ikke hvor mange tårer dette har kostet meg....

Lenke til kommentar

Mange bruker masse tid på og svare mennesker, ta de alvorlig rett og slett.

Hvis de blir usikre på hva som skjer så blir mennesker som oftest tilbakeholden og vil vite hva som skjer.

Og du gjør det samme igjen som hver gang noen stiller spørsmål til deg utenom "støtte".

Jeg slenger ikke dritt til deg, men hvis man leser begge trådene så lurer man.

Og når så mange lurer så bør man prøve og gi et svar.

Som du ser så beklager de hvis noen oppfatter det som "ute etter og ta deg".

Og du ignorerer de, noe som ikke er en god følelse.

 

"Saken er lei nok for meg iallefall. Om ingen forstår det, så får dere bare være.... og hvis noen opplever det samme som jeg har gjort, da vil dere skjønne hva jeg gjennomgår..."

Hva har dette med det de spør om?

Er det ikke bare og svare på det de spør om?;)

For jeg syns det spørsmålet de spør er ikke så rart.

 

Du vet at jeg ikke mener dritt med det jeg sier, såpass med seriøse innlegg her burde bevise det.

Og bare så det er sagt: Jeg vet godt hva sånt koster en person.

Men du unngår alle spørsmål som ikke har noe med følelsene dine og gjøre.

De lurer bare på hvorfor du ikke har postet i den andre tråden, noe jeg hadde gjort etter og ha lest der( hvis jeg hadde vært deg)

 

Og dette har ikke noe med og "tråkke deg ned i driten"

Og slutt og si sånt som dette "Dere aner null og ingenting..."

Ingen har angrepet deg=)

Jeg har samme mening som for 2 sider siden, men når så mange lurer så bruker det som oftest og være noe i det.

Håper jeg har forstått det dere andre vil frem til, ellers får dere rope ut.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Som andre mennesker har sagt til meg....så er jeg forvirret....

 

Denne mannen har forvirret meg totalt... og jeg går å spinner og prøver å finne ut hvordan han tenker, hvordan damen hans tenker, og hvordan jeg skal tenke..... sånn er det..... Fullstendig forvirrende...

 

Og hvis jeg hadde vært en ond person, så hadde jeg hevnet meg på han. Men det gjør jeg ikke... men går rundt å bare spinner spinner og spinner....

 

Jeg må nok skrive en bok om dette, før dere får lest dere inn hva historien går i.... Tror ikke dere vet nok.....

 

Dere sier at mannen ikke hadde følelser for meg... men jeg tror han har det fortsatt ... men han bor på andre siden av landet, og har også problemer med seg selv, og å håndtere dette.... Det er det tipset jeg har fått av andre rundt meg... De sier at denne mannen er syk på sin måte, og jeg på min. Sammen er vi en dynamitt....

Lenke til kommentar

Du svarer fremdeles ikke på det folk spør om;)

Har ikke noe problem med og forstå det der, men du sbarer ikke på det jeg spør om.

 

Nå blir jeg forvirret her, i går var du der at du skulle holde deg unna.

Bare at han har dame = hold seg for faen unna.

Og med tanke på hvordan du reagerer på denne personen så er dere kanskje dynamitt sammen...men ikke på en positiv måte.

Du har jo sagt selv at han er syk.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Jeg er fortsatt veldig usikker på hva formålet med denne tråden egentlig er. Du starter med å spørre om man ville tilgitt en mann som var utro. Så kommer det info om at du er en elskerinne til en mann som har vært utro. Du vet tilsynelatende at denne mannen behandler kona stygt, selv om du i andre poster skriver det skiller dere ca. 1 000 000 meter.

 

Så vidt jeg har fått med meg har du aldri snakket med kona annet enn en gang du ringte henne på telefon. Jeg forstod det slik i en eller annen post du har skrevet at hun da skjelte deg ut. Om hun sa at mannen behandlet henne stygt i den samtalen, vil jeg gjette at det var fordi han eventuelt var utro mot deg. Det kan ha noe med at du lå med denne mannen til tross for at han tilsynelatende var gift at kona er/var sint på deg.

 

Som sagt, hva som er formålet med denne tråden aner jeg fakisk ikke.

Likevel registrerer jeg at mannen som var utro mot sin kone, med deg, ikke ønsker videre kontakt med deg. Det virker på deg som om du har prøvd å ta kontakt flere ganger. Han har nok en liten familietragedie hjemme hos seg, og da hjelper det lite på freden at en elskerinne på død og liv skal ha kontakt med han.

For å redde husfreden har han selvfølgelig gått med på å bryte all kontakt med deg, men du har tydeligvis gjort dette noe vanskelig for han. Derfor har han sannsynligvis tatt saken til forliksrådet. Blir dere ikke enig der, vil han nok trekke saken for en sivil domstol. Der vil han kreve at du holder deg borte, både fra han telefonlinje og adresse.

 

Hvorfor du skal håpe at vi opplever det samme skjønner jeg ikke. Om du har hatt det fælt, ønsker du vel helst at ingen opplever det samme.

Lenke til kommentar

Dere skjønner ingenting...

 

Han lager problemer , og han var med på å bidra til å lage konflikter, han er med på å provosere, han er med på alt selv, han går fremdeles bak ryggen til damen og holder på å provosere meg, og lage problemer....

Nei dere skjønner ingenting.....

 

Han gjør alt for at jeg skal ha det vondt.. Han bor på andre siden av landet, og jeg føler at han ikke unner meg en ny mann. Jeg vet at han er sjalu. Og han vet at dette går utover mitt liv på den fronten, så han skaper bråk for å lage problemer for meg. Han er ikke intressert i damen sin, det vet jeg.

Lenke til kommentar
Som andre mennesker har sagt til meg....så er jeg forvirret....

Akkurat det tror jeg du er ærlig på. Uavhengig av hva som måtte bli sagt av andre eller deg i ettertid.

 

Denne mannen har forvirret meg totalt... og jeg går å spinner og prøver å finne ut hvordan han tenker, hvordan damen hans tenker, og hvordan jeg skal tenke..... sånn er det..... Fullstendig forvirrende...

Jeg mener jeg har fått et relativt greit inntrykk av hvordan de tenker. De ønsker å ha minimal kontakt med deg, om noen. Damen hans prøver nok å jobbe seg videre. Det burde du også prøve på, dog ikke med denne mannen..

 

Og hvis jeg hadde vært en ond person, så hadde jeg hevnet meg på han. Men det gjør jeg ikke... men går rundt å bare spinner spinner og spinner....

Hvordan i alle dager kan du gjøre det verre? Du har tatt kontakt med kona, sørget for at hun vet han har vært utro, og sikkert nesten krasjlandet ekteskapet deres. Klart du var ikke alene om det. I hovedsak er det nok gubben sin feil, men du har iallefall ikke gjort det lettere for dem..

 

Jeg må nok skrive en bok om dette, før dere får lest dere inn hva historien går i.... Tror ikke dere vet nok.....

Blir nok en bestselger.

 

Dere sier at mannen ikke hadde følelser for meg... men jeg tror han har det fortsatt ... men han bor på andre siden av landet, og har også problemer med seg selv, og å håndtere dette.... Det er det tipset jeg har fått av andre rundt meg... De sier at denne mannen er syk på sin måte, og jeg på min. Sammen er vi en dynamitt....

Det kan godt være mannen hadde følelser for deg, men det har han sikkert også for sin kone og sine barn. Jeg antar det vektlegges noe sterkere enn sexuelle følelser for deg i dette tilfellet. Av informasjonen vi har fått med deg, så virker det som hans største problem er en av hans potensielt mange elskerinner. Uansett vil nok en del definere det å ha elskerinner mens man er i et forhold et problem i seg selv.

At dere er dynamitt sammen vet jeg lite om. Jeg tror fortsatt det er lurest for deg å være litt dynamitt alene eller med en annen mann enn denne..

Lenke til kommentar

Jeg har opplevd noe lignende når det gjelder manipulasjon, forskjellige identiteter og et salig emosjonellt helvete. Dog fra den andre siden, jeg kjenner igjen mønsteret her og ser dette i mye annet som har blitt skrevet.

 

Av en eller annen grunn så dukker de fire syverene opp, her er en oppsummering:

 

These cards are attributed to Netzach. The position is doubly unbalanced; off the middle pillar, and very low down on the Tree. It is taking a very great risk to descend so far into illusion, and, above all, to do it by frantic struggle. Netzach pertains to Venus; Netzach pertains to Earth; and the greatest catastrophe that can befall Venus is to lose her Heavenly origin. The four Sevens are not capable of bringing any comfort; each one represents the degeneration of the element. Its utmost weakness is exposed in every case.

 

The Seven of Wands is called Valour. Energy feels itself at its last gasp; it struggles desperately, and may be overcome. This card brings out the defect inherent in the idea of Mars. Patriotism, so to speak, is not enough.

 

The Seven of Cups is called Debauch. This is one of the worst ideas that one can have; its mode is poison, its goal madness. It represents the delusion of Delirium Tremens and drug addiction; it represents the sinking into the mire of false pleasure. There is something almost suicidal in this card. It is particularly bad because there is nothing whatever to balance it. No strong planet to hold it up. Venus goes after Venus, and Earth is churned into the scorpion morass.

 

The Seven of Swords is called Futility. This is a yet weaker card than the Seven of Wands. It has a passive sign instead of an active one, a passive planet instead of an active one. It is like a rheumatic boxer trying to "come back" after being out of the ring for years. Its ruler is the Moon. The little energy that it possesses is no more than dream-work; it is quite incapable of the sustained labour which alone, bar miracles, can bring any endeavour to fruition. The comparison with the Seven of Wands is most instructive.

 

The Seven of Disks is called Failure. This suit gives the extreme of passivity; there is no positive virtue in it below the Abyss. This card is ruled by Saturn. Compare it with the three other Sevens; there is no effort here; not even dream; the stake has been thrown down, and it is lost. That is all. Labour itself is abandoned; every thing is sunk in sloth

 

Går ut i fra at trådstarter har sett løsningen flere ganger i åtterene, men nok om det.. sier ikke at Book of Thoth er en løsning, det er i bunn og grunn bare et annet aspekt i forhold til det rent vitenskaplige.

Endret av Ba'al
Lenke til kommentar

Nei, jeg mener mannen oppførte seg feil i utgangspunktet når han var utro mot deg. Hva han har gjort i ettertid bortsett fra å prøve og kutte alle bånd til deg, hans tidligere elskerinne, ser jeg ikke. Jeg ser det heller ikke som veldig galt å kutte båndene til deg.

 

At du er mer attraktiv enn hans kone betyr ikke at han ikke har sterkere følelser for sin kone. Det kommer du selv til å oppdage når du blir eldre. (Plutselig slår det meg at du virker veldig ung i tankegangen.)

Lenke til kommentar

Kanskje han lever i et åpent ekteskap hvor utroskap ikke sees på som så alvorlig. At du derimot kommer inn og vil ha mannen for deg selv er kanskje et problem for kona.

 

Partnerbytte tyder på et rimelig åpent ekteskap. Jeg tror fortsatt han har følelser for dama, selv om du hardnakket påstår det motsatte. Det virker som om du fornekter en del ting du ikke forteller, samtidig er du skråsikker på at han har sterke følelser for deg. Du har ikke sagt noe om hvordan han lager bråk for deg, bortsett fra å blokke deg fra MSN, sende advokater på deg for å holde deg borte, samt på andre måter gitt klar beskjed om at han ikke lenger ønsker å ha kontakt med deg.

Lenke til kommentar
Som andre mennesker har sagt til meg....så er jeg forvirret....

 

Denne mannen har forvirret meg totalt... og jeg går å spinner og prøver å finne ut hvordan han tenker, hvordan damen hans tenker, og hvordan jeg skal tenke..... sånn er det..... Fullstendig forvirrende...

Du spiller vist dum her, for jeg nekter å tro at en vistnok 32 år gammel kvinne ikke skjønner hva vi mener. Hva damen tenker står jo i den andre tråden vi har linket til en god del ganger nå, men som du nekter å ta stilling til på noen måte. Virker som du ikke engang har skjønt hva vi mener, siden du kommer med masse fjas om at det er vi som ikke forstår noe. Eller prøver å vri fokuset vekk fra den andre tråden. Sorry, men nå blir jeg litt provosert. LES tården vi linker til, og kom her å si det er en annen sak.

 

Og hvis jeg hadde vært en ond person, så hadde jeg hevnet meg på han. Men det gjør jeg ikke... men går rundt å bare spinner spinner og spinner....

Å sende bilder av mannens penis til kona hans kan vel kansje gå litt under kategorien hevn vil jeg påstå. Om det så bare er meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...