Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvem ville tilgitt, eller ikke tilgitt... en utro partner?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg hadde sex med en utro mann. Er slett ikke stolt av det! Men det er settingen bak det, vi traff hveandre i et partnerbytte, og følelser oppsto... Jeg vet... Jeg var dum!!!!!!!!

 

Jeg synes slett ikke det med utroskap er greit! Det er sykt! Men her var det mer situasjoner som førte dit hen, som er spesielle, men samtidig.... så skulle jeg aldri gitt han sjansen til å møte meg, ha sex med meg, når han ikke hadde slått opp med henne....Det er styggt gjort mot henne! Klart enig i det. Hun kan ikke stole på han igjen.

 

Men jeg fikk merke hvor kynisk han var selv. Så jeg vet at jeg hadde kontakt med en kynisk psykopat, som manipulerer både meg og henne. Så det er tragisk for alle sammen.

 

Jeg vet: at jeg aldri ville vært i hennes situasjon, og vært fortsatt sammen med en mann som ikke er til å stole på!

 

Jeg vil ha en mann som er til å stole på. Nei, jeg kunne aldri tilgitt utroskap selv!

 

Og sannheten er at han elsker henne ikke.

Lenke til kommentar

Men det høre jo ut som du angrer og ikke kommer til og gjøre det noe mer.

Syns det er ganske tøft gjort av deg og si det som det er.

Viktig og få høre meninger fra mennesker som har opplevd det også.Altså fra andre siden, ikke bare de som har blitt gjort det imot.

Ingen utroskap er like, settinger er forskjellig, bakgrunn er forskjellige.

Det eneste man kan si sikkert er at mennesker blir såret.

Lenke til kommentar
Men det høre jo ut som du angrer og ikke kommer til og gjøre det noe mer.

Syns det er ganske tøft gjort av deg og si det som det er.

Viktig og få høre meninger fra mennesker som har opplevd det også.Altså fra andre siden, ikke bare de som har blitt gjort det imot.

Ingen utroskap er like, settinger er forskjellig, bakgrunn er forskjellige.

Det eneste man kan si sikkert er at mennesker blir såret.

___________________________________________________-

 

Han har ikke bare såret henne, han har såret meg også. Han har såret oss begge.

Kanskje det er meg som har det værst akkurat nå?

 

Og samtidig er bakgrunnen spesiell, og en foranledning til dette. Det var aldri et ønske å blande meg inn med en utro mann...

Lenke til kommentar
Det er slik jeg har forstått det også.

Så ser ikke noe grunn til at du skal sitte og forsvare deg tråden her.

Uti fra det jeg leser så ser jeg at en person har det vondt pga. det som har skjedd.

_________________________________________________

 

Takk at du forstår meg også. Ja, jeg er fryktelig lei meg, samt føler meg helt lamslått av det som er skjedd.

Alt er veldig uheldig..... Jeg ønsket aldri å rote det til for meg selv, sammen med en mann som var utro...

Men jeg traff som sagt denne mannen i et partnerbytte, og hvorfor traff vi hveandre? Problemer....

Samt så var det liksom ikke lov å ha følelser i sexen vi hadde.... men hvem kan hjelpe for at slike problemer oppstår? Og ikke alltid lett å forutse alle problemer på forhånd.... og konsekvensene av det.

 

Jeg har det svært vondt nå... Kanskje samboeren hans har det også... Men jeg føler at jeg har det værst nå... For han er stygg mot meg, mens koser med henne muligens... Han vil til sak mot meg, for mulig å godte seg sammen med henne...? i dont know... Vet jo aldri hva en sånn tenker... Men jeg vet at han var forelsket i meg før, men vet ikke hva jeg skal tro om det han gjør nå....

Lenke til kommentar

En setning: Kom deg til helvete unna den fyren.

Har du ikke hatt nok vondt?

Man kan ikke gjøre om det man har gjort, men man kan bestemme hva som skal skje etter.

Og hva skal han gå til sak imot deg for?

Han høres jo ut som en sikkelig taper og et ondt menneske:(

 

Angående den det er ikke lov og ha følelser i partnerbytte, alle vet at det kan skje...det er det som gjør partnerbytte, trekant osv. "farlige", for man styrer ikke følelser.

Så du skal ikke føle deg "dum" for at du fikk følelser.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
En setning: Kom deg til helvete unna den fyren.

Har du ikke hatt nok vondt?

Man kan ikke gjøre om det man har gjort, men man kan bestemme hva som skal skje etter.

Og hva skal han gå til sak imot deg for?

Han høres jo ut som en sikkelig taper og et ondt menneske:(

_________________________________________________________

 

Han har jo engasjert både politi og statsadvokaten i dette. Ingen av dem vil ha noe med dette å gjøre. Politiet har gitt uttrykk til meg at denne mannen er kynisk mot meg. De har sagt at det virker slett ikke ut til at mannen er plaget av meg, slik som han oppfører seg.

 

Han påstår at han føler seg plaget av meg, og vil ha oppreisning for meldingene jeg sendte han da jeg ble lei meg, han tåler ikke en eneste melding der det står: hvorfor blokket du meg? Og da han gikk til politiet foreks. så skrev at han: nå går jeg til politiet, og jeg ba han snakke med meg og svare meg på hvorfor han gjorde det, og ba oss roe ned. Og sa at om han var uintressert aksepterte jeg det, men jeg ble så lei meg for den ekle uhøflige oppførselen hans.. men han bare gikk bort til politiet... Siden han fikk avslag, så engasjerte han advokat, og sendte inn forliksklage. Han sier heller ikke sannheten om alt, han lyver som vanlig....

 

Samboeren hans vet ikke hva hun skal tro om hans følelser for henne. Men hun tror at han har vært utro. Men sykt at han kan gå å kose seg med henne igjen, og så vite at jeg ligger nede for telling, med forlikssak... Fin kjærlighet de må ha... En venn av meg ringte å snakket med han om dette... men han trekker ikke saken selvom.. Og han ville bare ta meg.... og han ville ikke snakke om mekling... Det vil han ikke snakke om... Han tenker bare sak. Han er kynisk hvis han vil tråkke på meg for å vinne samboeren hans tilbake..... For så å lage sak mot meg unødvendig... For en taktikk spør dere meg.... Skal hun tilgi han med at han lager sak mot meg liksom....?

Lenke til kommentar
Han kommer aldri til og vinne en slik sak så det skal du ikke bekymre deg for, det som er kjipt med sånt er at det går på psyken selv om man vil eller ikke:(

Og jeg klarer ikke og forstå meg på hun som er sammen med han O.o

______________________________________________________________

 

jeg tror hun som er samboer / sammen med han, må være svak hun også. Jeg fikk inntrykk av det da vi var på hyttetur med dem begge. Virket som om hun hele tiden måtte passe på han... Han prøvde hele tiden å bryte avtaler de var enig i. Og jeg følte rett og slett at han bare gjorde som han ville ovenfor henne, og jeg følte ikke at han hadde følelser for henne.

 

Men hun derimot, føler jeg har sterke følelser for han. Og er livredd for å miste han. Og må passe ekstra på han, for å prøve å holde han i sjakk... Det høres helt sykt ut, men sant.....

 

Hun virket lite selvsikker ut, og snakket hele tiden negativt om sitt utseende og seg selv... så han har sikkert litt makt og grep på henne pga det tror jeg. Hun virker lettlurt ut.

 

Og en gang tidligere, etter partnerbytte, så gikk han til politiet mot meg også, etter en konfrontasjon mellom oss. Det var hun glad for, fortalte hun. Fordi at hun trodde da at han ikke var intressert i meg, og gjorde det fordi at da kunne de finne kjærligheten sammen. Jeg husker jeg tok meg kraftig nær ut av dette, synes det var dårlig gjort av henne å la han såre meg unødvendig også... så jeg var ikke så blid på henne for dette.... men men.... Det er han som jeg er skuffet på !

Lenke til kommentar
Tror det lureste du gjør er og få så stor avstand mellom deg og han som du klarer.

Rett og slett for at det kommer til og slite deg ut til slutt tror jeg.

-----------------------------------------------------------------------------

 

Jeg skjønner ikke hva hun må tenke..... :

 

- at mannen hennes, som har vært utro mot henne, vil til sak mot meg...? hvilke glede og nytelse er det for henne?

Tenk , alt kommer jo opp. Og nå vet advokaten, politiet, hele partnerbyttehistorien, og utroskapene hans.... Er det kjekt for henne at alt kommer opp, hvis de skal satse på hveandre? Er det kjekt for han? Men han vil ha det slik... Han virker ikke redd ut for en dritt....

 

Nei ingen mann kunne vært utro mot meg å vunnet meg tilbake med å gå til sak mot damen han hadde vært utro mot.... Det er helt garantert! Jeg hadde hatet det hele!

Lenke til kommentar
Så ikke les her hvis det plager deg, så lett er det ;)

Folk må få lov til og starte tråder uten at det kommer whinete medlemmer.

Joda, men så går det over i attention whore oppførsel. Hun børe heller la fortid være fortid og komme seg videre.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

 

er ikke lett å la fortid være fortid alltid.... Selv om jeg ønsker å tenke slik....

Lenke til kommentar
Så ikke les her hvis det plager deg, så lett er det ;)

Folk må få lov til og starte tråder uten at det kommer whinete medlemmer.

Joda, men så går det over i attention whore oppførsel. Hun børe heller la fortid være fortid og komme seg videre.

 

Du har kanskje rett i det, men nå har hun laget egen tråd ihvertfall.

Det var det jeg mente, jeg vet ikke noe om hva hun har postet før om dette.

Og hvis man ikke har andre og prate med da om dette?

Har virklig visse mennesker så store problemer med og bry seg?

Jeg driter i hvor mange poster hun har laget egentlig. Er en person plaget med noe så prater man til det er ferdig.

Kanskje jeg som er gal, men jeg lever etter den regelen ihvertfall.

Vil heller bry meg om folk enn ikke bry meg.

Ingen som tvinger dere inn her, så fra mitt ståsted så er ikke det der et argument.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...