Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvem ville tilgitt, eller ikke tilgitt... en utro partner?


Anbefalte innlegg

Tipper det skal mye til før dere vil anlegge sak mot en dame dere har vært utro sammen med, samt vært i partnerbyttetreff sammen med?

 

Og tipper det skal mye til før dere lager mer problemer enn nødvendig med en kvinne, når dere enkelt og greit kan bli kvitt henne, så velger dere heller den tunge løsninger som han gjorde? hallo!

 

Og når hun bor 100 mil i fra dere, så tror jeg at dere føler at hun er lett å komme seg unna uansett...

Forsto ikke helt hva du mente med det der, men hans atferd er ikke noe som er normalt og tror nok ingen i hele forumet her hadde funnet på noe så absurd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg sendte bilde av mannens penis for å bevise kona at det var sant...

Hun trodde meg ikke , for han hadde sagt til henne at jeg ikke var så god i sengen som henne.

Og samtidig så hadde han gått til politiet mot meg før vi traff hveandre igjen... Og det gjorde han for henne, for å bevise henne at han elsket henne og ikke meg, men han traff meg igjen etter det.....

 

Men hun har også vinglet og innrømmet at : hun ikke visste hvem av meg og han hun skulle stole på, samt at hun trodde at han kunne ha møtt meg...

Lenke til kommentar
Du spiller vist dum her, for jeg nekter å tro at en vistnok 32 år gammel kvinne ikke skjønner hva vi mener. Hva damen tenker står jo i den andre tråden vi har linket til en god del ganger nå, men som du nekter å ta stilling til på noen måte. Virker som du ikke engang har skjønt hva vi mener, siden du kommer med masse fjas om at det er vi som ikke forstår noe. Eller prøver å vri fokuset vekk fra den andre tråden. Sorry, men nå blir jeg litt provosert. LES tården vi linker til, og kom her å si det er en annen sak.

Slik jeg har forstått det er det hun som har skrevet den tråden også fra motsatt perspektiv fordi hun var usikker på om fyren elska kona enda og ville ha oss til å gi svar på det

Lenke til kommentar
Du spiller vist dum her, for jeg nekter å tro at en vistnok 32 år gammel kvinne ikke skjønner hva vi mener. Hva damen tenker står jo i den andre tråden vi har linket til en god del ganger nå, men som du nekter å ta stilling til på noen måte. Virker som du ikke engang har skjønt hva vi mener, siden du kommer med masse fjas om at det er vi som ikke forstår noe. Eller prøver å vri fokuset vekk fra den andre tråden. Sorry, men nå blir jeg litt provosert. LES tården vi linker til, og kom her å si det er en annen sak.

Slik jeg har forstått det er det hun som har skrevet den tråden også fra motsatt perspektiv fordi hun var usikker på om fyren elska kona enda og ville ha oss til å gi svar på det

--------------------------------------------------------

 

hvordan fant du denne tråden?

Lenke til kommentar
Vi er isåfall enig i en ting:

 

Denne mannen handler og oppfører seg merkelig og styggt!

 

Men samtidig kan dere bare si at jeg også er merkelig, og slem...Det får dere velge hva dere skal tro....

 

:)

Ville heller kalt mannen en falsk herskesyk psykopat som ikke har det grann respekt for andre enn segselv og det syke sinnet sitt

 

hvordan fant du denne tråden?

Kom tilfeldig over denne jeg, og så syntes jeg historien var mistenkelig lik den til "mariiit", så jeg bladde gjennom mine gamle innlegg og fant fram til den, sammenlignet og der var det en klar sammenheng

Lenke til kommentar
Du spiller vist dum her, for jeg nekter å tro at en vistnok 32 år gammel kvinne ikke skjønner hva vi mener. Hva damen tenker står jo i den andre tråden vi har linket til en god del ganger nå, men som du nekter å ta stilling til på noen måte. Virker som du ikke engang har skjønt hva vi mener, siden du kommer med masse fjas om at det er vi som ikke forstår noe. Eller prøver å vri fokuset vekk fra den andre tråden. Sorry, men nå blir jeg litt provosert. LES tården vi linker til, og kom her å si det er en annen sak.

Slik jeg har forstått det er det hun som har skrevet den tråden også fra motsatt perspektiv fordi hun var usikker på om fyren elska kona enda og ville ha oss til å gi svar på det

--------------------------------------------------------

 

hvordan fant du denne tråden?

På forumet? O_o

Den har blitt linket til opptil flere ganger.

 

Jeg synes denne tråden går litt over styr og mener derfor den burde stenges. Er litt for mye bitcing frem og tilbake.

Noen care to report tråden? Jeg har litt dårlig tid. =/

 

 

 

Hva TS angår, så burde hun holdt seg unna denne mannen fra første stund da hun skjønte at han var gift!

Du har et like stort ansvar TS og du whiner over at denne mannen prøver å bli kvitt deg. Fair enough. Er han et rasshøl, så la han være et rasshøl. Ikke lag noe mer trøbbel ut av det. Om han går til sak fordi han er syk i hodet. Vel, da lar du det ligge og deretter finner du en ny hobby enn å lage tråder om det. Det fremprovoserer så mye drit fra alle. (inkludert meg)

Lenke til kommentar
Vi kjenner til alt. For du har spammet det ut. Og drit og dra?

Hvor ble det av den sakligheten som skal være tilstede under diskusjoner?

-----------------------------------------------------------------------

 

dere kjenner ikke til alt, og dere lager ikke saklighet av alt nei....

 

 

 

Vi kjenner til alt. For du har spammet det ut. Og drit og dra?

Hvor ble det av den sakligheten som skal være tilstede under diskusjoner?

-----------------------------------------------------------------------

 

dere kjenner ikke til alt, og dere lager ikke saklighet av alt nei....

--------------------------------------------------

 

dere aner ingenting om hva saken går i...dere bare går på videvanker hele tiden...

Lenke til kommentar

Jeg blir direkte forbanna, satt timer i går og pratet med deg.

Og med en gang man er kritisk eller stiller spørsmål er er man en dritt og ikke forstår noe.

Forstår hvorfor folk ser på meg som naiv ja.

 

 

"dere aner ingenting om hva saken går i.."

Nei, for du har jo ikke forklart det....du har forklart det ørten ganger og man har man litt vett så forstår man det VELDIG godt.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Drit og dra sier bare jeg...hehe....

 

Jeg tror at han har sterke følelser for meg ja.... Og pga boavstanden vår, så har han det tøfft med dem....

 

Jeg kjenner til saken, så det er ikke mer å diskutere... Dere vet tydeligvis null og niks hva dette går i.

Synes det virker mer som om han utnytter deg jeg, fordi du har sterke følelser for han, ikke omvendt. Hadde jeg vært deg ville jeg tatt kontakt med kona hans igjen og prøvet å finne ut hva som foregikk

Lenke til kommentar
Vi kjenner til alt. For du har spammet det ut. Og drit og dra?

Hvor ble det av den sakligheten som skal være tilstede under diskusjoner?

-----------------------------------------------------------------------

 

dere kjenner ikke til alt, og dere lager ikke saklighet av alt nei....

 

 

 

Vi kjenner til alt. For du har spammet det ut. Og drit og dra?

Hvor ble det av den sakligheten som skal være tilstede under diskusjoner?

-----------------------------------------------------------------------

 

dere kjenner ikke til alt, og dere lager ikke saklighet av alt nei....

--------------------------------------------------

 

dere aner ingenting om hva saken går i...dere bare går på videvanker hele tiden...

---------------------------------------------------------

 

dere sier at han ikke ønsker kontakt med meg, hvorfor tar han kontakt og skriver provoserende, truende meldinger til meg da? hvorfor ønsker han at jeg skal ha problemer med å forholde meg til andre menn foreks.?

hvorfor lager han unødvendig kvalme...

 

Nei dere vet ikke hva det går i. Hvis han ikke ønsker kontakt med meg, så ville vel han ikke ha laget kvalme mot meg selv da.... hallo i luken...

 

Vi kjenner til alt. For du har spammet det ut. Og drit og dra?

Hvor ble det av den sakligheten som skal være tilstede under diskusjoner?

-----------------------------------------------------------------------

 

dere kjenner ikke til alt, og dere lager ikke saklighet av alt nei....

 

 

 

Vi kjenner til alt. For du har spammet det ut. Og drit og dra?

Hvor ble det av den sakligheten som skal være tilstede under diskusjoner?

-----------------------------------------------------------------------

 

dere kjenner ikke til alt, og dere lager ikke saklighet av alt nei....

--------------------------------------------------

 

dere aner ingenting om hva saken går i...dere bare går på videvanker hele tiden...

---------------------------------------------------------

 

dere sier at han ikke ønsker kontakt med meg, hvorfor tar han kontakt og skriver provoserende, truende meldinger til meg da? hvorfor ønsker han at jeg skal ha problemer med å forholde meg til andre menn foreks.?

hvorfor lager han unødvendig kvalme...

 

Nei dere vet ikke hva det går i. Hvis han ikke ønsker kontakt med meg, så ville vel han ikke ha laget kvalme mot meg selv da.... hallo i luken...

--------------------------------------------

 

tåler dere ikke saken, så la vær å gå inn på tråden....

Lenke til kommentar

For å si det slik Sportygirl:

Etter at du har lagt fram din side av saken, så skjønner jeg godt at mannen ønsker å kutte all kontakt med deg. Jeg har problemer med å skjønne hvorfor han tok kontakt i utgangspunktet. Han hadde vel snakket med deg på msn FØR han hadde sex med deg? Jeg antar du ser bra ut i så fall (og viste deg på cam).

 

Du har ikke klart å legge fram din egen sak slik at du selv blir stilt i et godt lys. Jeg antar denne mannen ikke vil stille seg selv i et dårligere lys enn du prøver å stille ham i..

Lenke til kommentar
dere sier at han ikke ønsker kontakt med meg, hvorfor tar han kontakt og skriver provoserende, truende meldinger til meg da? hvorfor ønsker han at jeg skal ha problemer med å forholde meg til andre menn foreks.?

hvorfor lager han unødvendig kvalme...

 

Nei dere vet ikke hva det går i. Hvis han ikke ønsker kontakt med meg, så ville vel han ikke ha laget kvalme mot meg selv da.... hallo i luken...

Er provoserende truende meldinger noe han gjør for å få kontakt mener du da eller?

 

Har du spart på dem meldingene? Isåfall gå til politiet med dem og du er kvitt saken for godt

Lenke til kommentar

Som andre sier, om han har sendt deg truende meldinger:

 

GÅ TIL POLITIET MED DEM. Skulle ikke tro det ville være så vanskelig. Han har jo alt gått til dem, så de vet jo at dere har noe med hverandre å gjøre. Han har sikkert også tatt vare på meldinger du har sendt ham.

Lenke til kommentar
Som andre sier, om han har sendt deg truende meldinger:

 

GÅ TIL POLITIET MED DEM. Skulle ikke tro det ville være så vanskelig. Han har jo alt gått til dem, så de vet jo at dere har noe med hverandre å gjøre. Han har sikkert også tatt vare på meldinger du har sendt ham.

---------------------------------------------

 

politiet vil ikke ha noe med krangelen vår å gjøre. Politiet har sagt til meg at han har gått meg dypt under huden... og at han virker ikke akkurat plaget av meg....

 

Dere vet ikke hva dette går i dere.....

 

unnskyld meg... så ikke vær sinna, bare trekk dere ut fra dette innlegget, ikke bry dere om det, for dere blir så hissiig av det...... og begynner å angripe meg istedet for å snakkke om hva innlegget går i.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...