Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvem ville tilgitt, eller ikke tilgitt... en utro partner?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg tilgir ikke utroskap! Never i livet....!!!!

 

Jeg har opplevd noe dumt, rotet meg borti en som var i forhold engang... Og forstår det slik at damen hans tilgir det han har gjort, selv om han er fremdeles stygg mot henne....

 

Jeg sier at er man først utro, så er det noe som er fullstendig galt i forholdet, og da er man ferdig med damen/mannen.

Lenke til kommentar
Hvem ville tilgitt, eller ikke tilgitt en utro kjæreste/partner? Og hvorfor skal man tilgi / eller ikke tilgi det?

Umulig å svare på før en står med begge beina i det. Årsakene og konsekvensene fra tilfelle til tilfelle er så viden forskjellige at en kan ikke spå sikkert om utfallet. En kan ha en oppfatning av tedens til reaksjon, men å vite vil en aldri gjøre før en, som sagt, står godt plantet i det.

 

Til dem som er skråsikre på at de aldri ville tilgitt, og ikke minst er skråsikre på at de aldri ville vert utro, jeg er ikke i nærheten av å tro på dere.

Lenke til kommentar

Ja, jeg har tilgitt utroskap. Flere ganger.

Og det angrer jeg stort på.

 

Alt spørs egentlig på alvorligheten av utroskapet. Folk har forskjellige grenser for hva de legger i utroskap. Noens grenser ligger ved sex, andres grenser ligger i å ligge i armkroken til en annen på sofaen.

 

Et kyss kunne jeg tilgitt hvis det hadde vært min partner som hadde fortalt meg at det skjedde og vært ærlig om det. To kyss ++ kunne jeg ikke tilgitt igjen.

 

Har sett både forhold som har kommet sterkere ut av å tilgi utroskap, og jeg har sett forhold som har gått til hel***e av å tilgi utroskap. Så det kan nok svinge begge veier.

Lenke til kommentar
jeg møtte en mann som var opptatt, som sagt.... Han fortalte meg at han ville BRUKE henne til han finner seg en annen..... Og han ville late som om forholdet var fint... spille....... Det gikk fint det sa han......

For en ny dame måtte han ha....

Damn! når en mann gjør det da er det ille da!

 

Edit:

OnTopic:

Kommer helt ann på situasjonen, men ville satt samme grense som Smurstafa: Et kyss, tilgivelig, to kyss ++ bye bye...

Endret av Emblazer
Lenke til kommentar

Slik som den utroe mannen jeg møtte:

 

- han fortalte meg at han MÅTTE ha en dame for hånden, og hoppe over i båten til, før han forlot forholdet. Og at han måtte finne seg en ny dame.

 

- han spillte som om alt var i orden mellom han og henne, slik at hun ikke skulle skjønne hva han drev med.

 

- han sa til meg at han hadde vært utro tidligere, i et annet forhold før.

 

 

Så er en utro person til å stole på igjen? Selv bærer jeg den oppfatningen: at en gang utro alltid utro!

Lenke til kommentar
Slik som den utroe mannen jeg møtte:

 

- han fortalte meg at han MÅTTE ha en dame for hånden, og hoppe over i båten til, før han forlot forholdet. Og at han måtte finne seg en ny dame.

 

- han spillte som om alt var i orden mellom han og henne, slik at hun ikke skulle skjønne hva han drev med.

 

- han sa til meg at han hadde vært utro tidligere, i et annet forhold før.

 

 

Så er en utro person til å stole på igjen? Selv bærer jeg den oppfatningen: at en gang utro alltid utro!

Og allikevel haddee du et forhold til fyren? Da har du jammen bare deg selv å takke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...