Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvem ville tilgitt, eller ikke tilgitt... en utro partner?


Anbefalte innlegg

er ikke lett å la fortid være fortid alltid.... Selv om jeg ønsker å tenke slik....

--------------------------------------------------------------

 

Jeg føler meg veldig skadet av å vært i kontakt med denne mannen, og hodet surrer.. Og nå vil han heller ikke trekke forlikssaken, hvis jeg spør en gang pent om fred, for å la livet mitt gå videre... Han svarer ikke da.....

 

Men utro menn, er ofte psykopatiske, og det har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stakan:Hva så?

plager det deg virklig så mye?

Jeg mener ikke det frekt, blir faktisk litt nyskjerrig på hvorfor visse mennesker blir iriterte over dette foreks.

 

 

 

Jeg føler meg veldig skadet av å vært i kontakt med denne mannen, og hodet surrer.. Og nå vil han heller ikke trekke forlikssaken, hvis jeg spør en gang pent om fred, for å la livet mitt gå videre... Han svarer ikke da.....

 

Men utro menn, er ofte psykopatiske, og det har jeg hørt.

 

Som jeg sa, kom deg unna han..må du inn til forliksak så møter du opp og blir ferdig.

Men utenom det så hold deg unna og prøv og kom over det som har skjedd:)

Livet byr på mer enn en smålig mann som ikke klarer og ta ansvar.

Finnes ikke noe regel på at menn som er utro er psykopater.

At de kan ha tedenser, ja så klart..men det har alle mennesker.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Hva så?

plager det deg virklig så mye?

Jeg mener ikke det frekt, blir faktisk litt nyskjerrig på hvorfor visse mennesker blir iriterte over dette foreks.

-----------------------------------------------------------------------------

 

ja , dem som blir plaget av mine innlegg får heller bare slutte å se dem, og engasjere seg.

Lenke til kommentar
er ikke lett å la fortid være fortid alltid.... Selv om jeg ønsker å tenke slik....

 

--------------------------------------------------------------

 

Jeg føler meg veldig skadet av å vært i kontakt med denne mannen, og hodet surrer.. Og nå vil han heller ikke trekke forlikssaken, hvis jeg spør en gang pent om fred, for å la livet mitt gå videre... Han svarer ikke da.....

 

Men utro menn, er ofte psykopatiske, og det har jeg hørt.

 

Er ikke hans feil om han er sosiopat, det er i såfall en sinnslidelse som han trenger hjelp med.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg kunne tilgitt det. Har aldri vært i den situasjonen, så jeg kan ikke uttale meg skråsikkert, men jeg veit hvor lett det er å gjøre feil. Og det kommer såklart helt an på situasjonen, om det var planlagt og gjennomtenkt eller om det var et øyeblikk med dårlig dømmekraft. Hadde det skjedd flere ganger, derimot, hadde jeg nok slitt.

Lenke til kommentar
Fordi 1 tråd holder holder i massevis, ikke vits å okkupere andre sine tråder. Slik vi gjør nå.

 

Hun startet jo denne tråden O.o

 

er ikke lett å la fortid være fortid alltid.... Selv om jeg ønsker å tenke slik....

 

--------------------------------------------------------------

 

Jeg føler meg veldig skadet av å vært i kontakt med denne mannen, og hodet surrer.. Og nå vil han heller ikke trekke forlikssaken, hvis jeg spør en gang pent om fred, for å la livet mitt gå videre... Han svarer ikke da.....

 

Men utro menn, er ofte psykopatiske, og det har jeg hørt.

 

Er ikke hans feil om han er sosiopat, det er i såfall en sinnslidelse som han trenger hjelp med.

 

sosiopat er ikke dumme og ikke ta ansvaret vekk fra han. De klarer bare ikke og føle på den måten som vi gjør;)

Lenke til kommentar

 

Som jeg sa, kom deg unna han..må du inn til forliksak så møter du opp og blir ferdig.

Men utenom det så hold deg unna og prøv og kom over det som har skjedd:)

Livet byr på mer enn en smålig mann som ikke klarer og ta ansvar.

Finnes ikke noe regel på at menn som er utro er psykopater.

At de kan ha tedenser, ja så klart..men det har alle mennesker.

_________________________________________________________

 

Ja, jeg kan jo ikke mase på han om å få slippe sak, for da skal han ta meg for det også...

 

Og hvis han ikke trekker det, så er det han som driter seg ut...

 

Jeg vet at jeg må prøve å glemme han, men det er ikke lett.... Minnene om sexen med han, minnene om berøringene, minnene om kyssene, også gjør han meg så vondt etterpå? Folk kunne tatt selvmord for sånne ting... Det er derfor han er så kynisk, at han ikke kan bry seg.. for han bryr seg overhodet ikke om meg når han gjør dette... Jeg hadde ikke hatt "hjerte" til noe sånnt. Men neste gang jeg treffer en mann, når jeg orker å date igjen... så skal jeg forsikre meg litt med han om at han ikke driver på slik som han her gjorde....

 

Men det er sikkert en grunn til at det ble slutt med eksen hans, som fikk tre barn med, han var utro mot henne også, samtidig så har han nå vært utro mot samboeren som han ikke har barn med....Han er gal!

Lenke til kommentar

han har ei jente som bryr seg om han, så er lettere for han og drite i deg...enn for deg og drite i han.

Litt kaldt og si det sånn, men noen er slik desverre.

Det viktigste du kan gjøre for deg selv er og gå videre selv om det er tøft. Sier ikke at det er lett, men gjør du ikke det så får han det som han vil.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
han har ei jente som bryr seg om han, så er lettere for han og drite i deg...enn for deg og drite i han.

Litt kaldt og si det sånn, men noen er slik desverre.

Det viktigste du kan gjøre for deg selv er og gå videre selv om det er tøft. Sier ikke at det er lett, men gjør du ikke det så får han det som han vil.

----------------------------------------------------------------------------------

 

Det er sant, han har en dame, som gjør alt for å ha han. Mener det samme jeg og. Men jeg føler han tar svære sjanser , og tar sjansen på at forholdet med henne kan rakne, med å oppføre seg helt sykt.

 

Han bor på andre siden av landet, så da kan han vel ta vare på seg selv der, og la meg få ro.

 

Han vet at dette er svært tøfft for meg. Jeg har sagt det til han. Og han vet at jeg har problemer å gå videre pga at jeg er så nedpsyket og har problemer å takle alt. Men da sier han bare at han vil lage enda mer problemer til meg. Sånn er han. Og han gjør ingenting godt for meg. Han var også slik etter at flere partnerbyttetreff gikk i vasken, brukte politi mot meg , samt psyket meg ned med nedpsykende stygge meldinger. Sånn gikk han rundt i 2 år, og så kom han tilbake, og sa til meg at han gjorde mye spinngalt av følelser og fortvilelser... Og han visste at jeg var svak , og at derfor ble jeg lagt flat så lenge...

 

Han er merkelig altså... Først er jeg den deiligste jenten han har hatt sex med før, og så er jeg den værste jenten han vet, og en jente han vil til sak med....

Lenke til kommentar
Vondt og høre at noen mennesker gjør sånt bevist imot andre, håper bare du klarer og få det bra igjen og husk at alle menn er ikke slik:)

Du lærte på den tøffeste måten omtrent desverre at noen menn er ute etter en ting og når de har fått det så blir partnern dumpet:S

-----------------------------------------------

 

Han satt svært pris på å være min nummer to sexuellt sa han... Fin måte å vise det på? latterlig altså...

 

Han risikerte å gjøre meg gravid. Han visste jeg ikke gikk på prevensjon, og sa at han kunne tenke seg barn med meg faktisk... Og mensen uteble, og da jeg sa det til han, så brydde han seg ikke om det heller, han bare sa at han skulle lage problemer for meg.

 

Damen hans vet at han risikerte å gjøre meg gravid. Hun er 11 år eldre enn meg, altså 43 år, og har sterilisert seg, og aldri fått barn med han. Hun var veldig lei seg for akkurat det.

 

Synes det er toppen at han vil til sak mot en han har vært utro mot, og samtidig nesten gjort gravid. Han verner ikke om samboeren sin. Så nei, jeg tror ikke han elsker henne. Det gjør jeg ikke.

Lenke til kommentar
Et lite eksempel: hadde du hjulpet en person som hadde såret deg?

Syns den "han er syk" blir den lette veien.

Ingen her vet om han er det, men utifra oppførselen han så er det tedenser. Fra det til og være totalt sosiopat er stor forskell.

 

Nå var det trådstarter som kalte han sosiopat da, og det er vel hun som kjenner han best. Poenget er at det hjelper ikke å appelere til han med at du vil ha fred, for det begriper han ikke.

 

"Et lite eksempel: hadde du hjulpet en person som hadde såret deg?"

 

Om den personen led av en alvorlig sinnslidelse så har det ingen hensikt å gjøre annet, om du ser bort fra avlivelse. Og "han er syk" er den rette veien om han er syk. Om han ikke er sosiopat så får du bare fortsette å prøve å få medlidenhet fra han.

Lenke til kommentar

ja, er enig i det.

Er redd for at han begynner og legge skylden på alt og alle istedenfor og se på seg selv:(

Men er enig i deg at er man sosiopat så er man syk, men det er ingen enkel sykdom og skulle hjelpe noen med desverre.

Og jeg håper hun slipper og møte opp i noe sånt, men hvis hun gjør det så er det viktgiste bein i nesa og vise hvordan du har det. Selv om ikke han tar det inn på zeg så kan ihvertfall hun se på det som en avslutning på en måte.

Og IKKE for guds skyld begynn og diskutere med han for han kommer ikke til og innrømme feil...for han så er alt din feil:S

Han kan spille at ha ner lei seg og si det gjorde jeg feil osv. men det er et spill som han spiller for og oppnå noe.

Har desverre litt for god kjennskap til mennesker som er psykopater\sosiopater uten og gå mer innpå det.

Kan si det sånn at jeg fikk kjenne det på kroppen i flere år.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...