Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvem ville tilgitt, eller ikke tilgitt... en utro partner?


Anbefalte innlegg

Det er spesielle situasjoner som ledsaget det dit... Jeg traff ham i et partnerbytte, og vi ble forelsket i hveandre... Slikt er ikke lett, hvis du ikke vet hvilke vanskelige følelser et partnerbytte gir....

Det er situasjoner bak vår kontakt, og jeg trodde han var ferdig med henne, en stund, men han var redd for å forlate forholdet sitt, og det var mye han måtte gi opp for å satse på meg... Han bodde på andre siden av landet. Alt sammen er et rot uten sidestykke...

 

Men en gang utro, så er man ferdig med hveandre... mener ihvertfall jeg... Noe er galt, men kanskje det er noe som kan ordne seg?

Men personlig sett så tilgir ikke jeg utroskap. Jeg klarer heller ikke å tilgi at min tidligere mann delte meg i et partnerbytte, og det går for meg på det samme som utroskap.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er spesielle situasjoner som ledsaget det dit... Jeg traff ham i et partnerbytte, og vi ble forelsket i hveandre... Slikt er ikke lett, hvis du ikke vet hvilke vanskelige følelser et partnerbytte gir....

Det er situasjoner bak vår kontakt, og jeg trodde han var ferdig med henne, en stund, men han var redd for å forlate forholdet sitt, og det var mye han måtte gi opp for å satse på meg... Han bodde på andre siden av landet. Alt sammen er et rot uten sidestykke...

 

Men en gang utro, så er man ferdig med hveandre... mener ihvertfall jeg... Noe er galt, men kanskje det er noe som kan ordne seg?

Men personlig sett så tilgir ikke jeg utroskap. Jeg klarer heller ikke å tilgi at min tidligere mann delte meg i et partnerbytte, og det går for meg på det samme som utroskap.

Du var med på dette partner byttet, mao du må ta ansvar for dine handlinger. Eventuelt lære av dine feil.

Lenke til kommentar

Tror jeg heller mot din tankegang der Demantios. Et seksuellt utroskap hadde vært for mye for meg. Det kunne jeg aldri tilgitt.

 

Sistnevnte er litt verre. Det er utrolig vanskelig å vite hva du skal gjøre om du kommer opp i en slik situasjon. Det er ikke bare bare å snu ryggen til en jente du elsker.

Lenke til kommentar
Sistnevnte er litt verre. Det er utrolig vanskelig å vite hva du skal gjøre om du kommer opp i en slik situasjon. Det er ikke bare bare å snu ryggen til en jente du elsker.

I know, er ikke lett å se for seg situasjonen akkurat, og må tære noe voldsomt om man ikke vet hvem som kommer med sannheten heller. Men etter en kraftig advarsel så skal det ikke skje igjen, gjør jenta det samme igjen da så respekterer hun ikke forholdet, og da er det ikke en slik jente jeg vil være i forhold til, enten jeg elsker henne eller ikke

Lenke til kommentar

Utroskap er noe jeg fordømmer. Jeg har vært i 4 forhold der jenten har vært utro mot meg. Det er vondt, sårende og ikke minst ødeleggende for tillit jeg klarer å vise andre i senere tid.

Jeg mener at selv et kyss kan betegnes som utroskap. Jeg er kanskje gammeldags, men det får så være. Jeg tar ikke lett på slike ting lenger da jeg har blitt skuffet så mange ganger.

 

Første forholdet jeg var i tilga jeg henne 3 ganger. Dummeste jeg har gjort i hele mitt 19 (Snart 20) år gamle liv. Selvtilliten min er ikke verdens beste heller og i tillegg sliter jeg med bipolaritet. Jeg er manisk depressiv så slikt går hardt inn på meg -.-"

Lenke til kommentar
Utroskap er noe jeg fordømmer. Jeg har vært i 4 forhold der jenten har vært utro mot meg. Det er vondt, sårende og ikke minst ødeleggende for tillit jeg klarer å vise andre i senere tid.

Jeg mener at selv et kyss kan betegnes som utroskap. Jeg er kanskje gammeldags, men det får så være. Jeg tar ikke lett på slike ting lenger da jeg har blitt skuffet så mange ganger.

 

Første forholdet jeg var i tilga jeg henne 3 ganger. Dummeste jeg har gjort i hele mitt 19 (Snart 20) år gamle liv. Selvtilliten min er ikke verdens beste heller og i tillegg sliter jeg med bipolaritet. Jeg er manisk depressiv så slikt går hardt inn på meg -.-"

 

Det er ikke uvanlig det, jeg er selv av ca samme oppfatning, og har vært borti det selv. Og du er slett ikke gammeldags sådan, det er mange som tenker sånn som deg. Og det er helt utrolig kjedelig at du skal ha truffet på så kjipe jenter. Det kan få en til å miste troen på kjærligheten.

Lenke til kommentar

Hvis man må absolutt pule andre så kan man være mann\dame nok til og gjøre det slutt først.

Er så lei av den "det skjedde bare", " trenger spenning", "du suger i senga"...alle de tåplige unnskyldningene man bruker for og ikke ta ansvar.

Utroskap blir belønnet med en dør i trynet så enkelt, det er det verste man kan gjøre imot den du "elsker".

Jeg vil si at hvis man virklig elsker en person så er man ikke utro.

Og det er rett og slett ondt og gjøre det imot noen!

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Utroskap er noe jeg fordømmer. Jeg har vært i 4 forhold der jenten har vært utro mot meg.

Høres ikke bra ut, men for å ikke gå i samme fellen så må du nesten gå i degselv og ikke bare skylde på dem. Det er faktisk en grunn til at mange er utro. Dem gjør det jo ikke om dem ikke vil, så om dem er villige til å ofre kjæresten så er dem rett og slett ikke fornøyd med vedkommende.

At partneren er manisk depressiv er som regel ikke noe godt utganspunkt for forhold heller. Et forhold har man et ansvar for begge, og det kan ikke være noe behagelig å vite at partneren sliter med å ta ansvar for segselv, og om kjæresten ikke har noe bra syn på segselv så er det mye vanskeligere å få det selv

Lenke til kommentar

Uansett hva man sliter med så kan man gøre det slutt først.

Samme hva grunn det er, ingen grunn er god nok. Elsker man hverandre så jobber man sammen igjennom det.

Når du er utro så kunne du like godt sette deg på ansiktet til partnern og drite på ansiktet.

Vil man pule andre så gjør det slutt, og ikke kom med tåplige unnskyldninger. Er ikke så veldig vansklig egentlig.

Skulle tro når man klarer og gi så faen i den man er sammen med så klarer man vel og åpne kjeften sin. Men tydligvis så er ikke det sånn.

Ser på mennesker som er utro som feige. Rett og slett feige!!!

Er manisk selv i høyeste grad, bipolar, ekstremt sinne osv.

Men man gjør det man kan får og få det til og fungerer.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

@ Demantios: Jeg er manisk depressiv, men det kommer sjelden frem. Alle har visst om det, men har ikke hatt noen problemer med det ^^ Angående grunner til at de har vært utro. Jeg vet virkelig ikke hvorfor. Jeg har oppført meg normalt. Jeg fikk ofte skryt for tiden vi tilbrakte i sengen.

Det har ikke vært noe problem. Jeg ser ikke problemet med meg selv. Jeg er kanskje ikke verdens kjekkeste, men det har aldri vært noe spesielt problem. Jeg er visst ganske sjarmerende. Det er bare plagsomt at det skal skje hver eneste gang. Spesielt da jeg ikke får noen sjanse til å forbedre det det eventuelt er, da de ikke sier hva som er problemet.

Endret av Ghraag
Lenke til kommentar

Ghraag: Selv om det er deg så har den personen du er sammen med et ansvar om og si ifra hvis det er noe.

Så ikke tenk på om det er deg eller ikke, hvis du ikke vet at du har gjort noe da ( og det virker ikke som det er det )

 

Jeg ser veldig svart\hvit på utroskap, jeg driter i grunnen.

Har man et problem i et forhold så åpner man munnen sin.

Hvis man ikke klarer og ordne opp i det...så gå videre.

Ikke rævpul dama\typen. Men kanskje for noen så er det lettere og vise det med sex.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Uansett hva man sliter med så kan man gøre det slutt først.

Samme hva grunn det er, ingen grunn er god nok. Elsker man hverandre så jobber man sammen igjennom det.

Når du er utro så kunne du like godt sette deg på ansiktet til partnern og drite på ansiktet.

Vil man pule andre så gjør det slutt, og ikke kom med tåplige unnskyldninger. Er ikke så veldig vansklig egentlig.

Skulle tro når man klarer og gi så faen i den man er sammen med så klarer man vel og åpne kjeften sin. Men tydligvis så er ikke det sånn.

Ser på mennesker som er utro som feige. Rett og slett feige!!!

Er manisk selv i høyeste grad, bipolar, ekstremt sinne osv.

Men man gjør det man kan får og få det til og fungerer.

 

Akkurat. Noe av problemet her er jo den pausen hun ville ha. Og selv om jeg vet at pauser ikke fungerer fordi det bare er en unnskyldning til å pule rundt randomly, gikk jeg med på det. Forhåpentligvis skjønner hun at jeg fremdeles vil få ting til å fungere skikkelig. Hvis hun ikke fatter det, så kan hun ryke og reise. For uansett hva problemet er, er jeg innstilt på å endre det. Uansett hva det er. Jeg ble veldig knyttet til denne jenta og jeg orker ikke prøve med andre da jeg har hatt nok skuffelser. Så dette er nok det siste forsøket på å få et normalt forhold jeg orker å prøve på de neste årene. Jeg sliter meg ut på dette og det kan jeg ikke ha noe av, for da havner jeg tilbake til det stadiet der jeg var konstant deppa, satt hjemme og ikke orket noen ting.

 

Ghraag: Selv om det er deg så har den personen du er sammen med et ansvar om og si ifra hvis det er noe.

Så ikke tenk på om det er deg eller ikke, hvis du ikke vet at du har gjort noe da ( og det virker ikke som det er det )

 

Jeg ser veldig svart\hvit på utroskap, jeg driter i grunnen.

Har man et problem i et forhold så åpner man munnen sin.

Hvis man ikke klarer og ordne opp i det...så gå videre.

Ikke rævpul dama\typen. Men kanskje for noen så er det lettere og vise det med sex.

 

Joda, hun har et visst ansvar. Det er sant. Men hva skal jeg gjøre da hun ikke forteller meg noen ting?

Jeg prøver å få henen til å forstå at den pausen bare vil gjøre ting verre, men det blir liksom feid vekk :(

Endret av Ghraag
Lenke til kommentar

Det jeg mener er at hvis ikke hun klarer og si noe så må du ikke tenke på at det kan hvere deg=)

Vondt er det uansett for du er tydligvis veldig glad i denne jenta.

Og det ser ut som at du kan dra det ganske langt for og få det til og fungere.

Men kanskje hun ikke er den rette for deg.

Håper jo at det ordner seg for deg.

Pauser er tull ja, greit og la hvere og se hverandre i noen dager så man får tenke.

Men de "Vi må ta en lang pause så jeg får tenke litt" blir litt teit, hvis ikke begge 2 er enig i det.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
@ Demantios: Jeg er manisk depressiv, men det kommer sjelden frem. Alle har visst om det, men har ikke hatt noen problemer med det ^^ Angående grunner til at de har vært utro. Jeg vet virkelig ikke hvorfor. Jeg har oppført meg normalt. Jeg fikk ofte skryt for tiden vi tilbrakte i sengen.

Det har ikke vært noe problem. Jeg ser ikke problemet med meg selv. Jeg er kanskje ikke verdens kjekkeste, men det har aldri vært noe spesielt problem. Jeg er visst ganske sjarmerende. Det er bare plagsomt at det skal skje hver eneste gang. Spesielt da jeg ikke får noen sjanse til å forbedre det det eventuelt er, da de ikke sier hva som er problemet.

Verdens kjekkeste trenger man absolutt ikke være. Sjarmerende er en god egenskap i starten av forholdet, men går fort over. Vet mange jenter sliter med at dem kjeder seg i forholdet. Ingen spenning, dem koser seg rett og slett ikke og går dermed lei hele typen. Kanskje det er det som er problemet?

Lenke til kommentar
@ Demantios: Jeg er manisk depressiv, men det kommer sjelden frem. Alle har visst om det, men har ikke hatt noen problemer med det ^^ Angående grunner til at de har vært utro. Jeg vet virkelig ikke hvorfor. Jeg har oppført meg normalt. Jeg fikk ofte skryt for tiden vi tilbrakte i sengen.

Det har ikke vært noe problem. Jeg ser ikke problemet med meg selv. Jeg er kanskje ikke verdens kjekkeste, men det har aldri vært noe spesielt problem. Jeg er visst ganske sjarmerende. Det er bare plagsomt at det skal skje hver eneste gang. Spesielt da jeg ikke får noen sjanse til å forbedre det det eventuelt er, da de ikke sier hva som er problemet.

Verdens kjekkeste trenger man absolutt ikke være. Sjarmerende er en god egenskap i starten av forholdet, men går fort over. Vet mange jenter sliter med at dem kjeder seg i forholdet. Ingen spenning, dem koser seg rett og slett ikke og går dermed lei hele typen. Kanskje det er det som er problemet?

Da burde man ikke være i et forhold. Spesielt ikke da jeg ga henne nok spenning og mulighet til å gjøre det hun ville til en viss grad ^^ Jeg er en ganske snill person og gjør det meste for kjæresten. Om hun vil at jeg skal nekte henne ting så får ho jaggu meg si det x)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...