Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvem ville tilgitt, eller ikke tilgitt... en utro partner?


Anbefalte innlegg

Bra at du har opprettet en tråd der du kan få frese ifra deg;)

 

Jeg vet at dette må jeg leve med... og alt kan bli så mye bedre selv om jeg er redd.....

 

Jeg lurer på hva forliksrådet sier til denne historien jeg....... Han driter jo seg selv ut.. Og tenk: det kommer fram at han har vært utro mot damen sin, så hyggelig for damen da.... Hadde jeg vært damen, hadde jeg bedd han velge: enten henne eller sak, hvis hun absolutt skal ha den kyniske mannen hennes... men som sagt hun er litt rar selv da... så ikke rart de passer sammen....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vet at dette må jeg leve med... og alt kan bli så mye bedre selv om jeg er redd.....

 

Jeg lurer på hva forliksrådet sier til denne historien jeg....... Han driter jo seg selv ut.. Og tenk: det kommer fram at han har vært utro mot damen sin, så hyggelig for damen da.... Hadde jeg vært damen, hadde jeg bedd han velge: enten henne eller sak, hvis hun absolutt skal ha den kyniske mannen hennes... men som sagt hun er litt rar selv da... så ikke rart de passer sammen....

Nå ser det ut som om hun damen har laget sin egen tråd for en stund siden, som ble linket i den andre tråden historien ble diskutert.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1046113&hl=

 

Er hvertfall en identisk historie, bare fra den andre damen sin side. Hun tenke ikke helt slik nei.

Lenke til kommentar

men synes dere at det var nett til pass at damen fikk vite om utroskapet?

 

Jeg følte meg så "tråkket" på at jeg klarte ikke å la vær å si det da hun en dag tok telefonen hans, etter at han hadde sendt meg en provoserende truende melding til meg.

 

Jeg sendte også en mms, med bilde av hans penis på mobilen hennes... som jeg hadde fått av han da vi hadde kontakt hehe... Er gjerne litt hissig jeg da... men følte han fortjente å få litt bråk der hjemme når han lager så mye bråk mot meg... Og jeg har ikke dårlig samvittighet ovenfor henne, for hun har vært ganske simpel stygg mot meg hun også tidligere da vi hadde kontakt.

Lenke til kommentar
The plot thickens..

 

En ting er å si ifra om utroskap, men å bevise det med et bilde av kjønnsorganet til mannen hennes er drøyt, kanskje ikke så rart at dette havner i forliksrådet allikevel.

------------------------------------------------------------------

 

Det er ikke drøyt når han kynisk behandler meg styggt og før jeg viste bildet så hadde han gått til politiet og anmeldt meg. Samt så hadde han lagt opp til å manipulere meg , slengte dritt til meg på smser, og var skikkelig ufin. og han visste at jeg var syk pga visse ting fra før.... og dette kunne jo endt ille, han risikerer jo alt... så jeg synes det med mms bildet var nett til pass. Uten tvil.

Lenke til kommentar

Jeg gjør ingenting for å "redde" hans forhold, når han skaper problemer for meg! Jeg er ikke så dum!

 

Og tror dere damen hans er pen? Nei det er hun ikke. Og det vet hun selv, og derfor føler jeg at han utnytter hennes svakheter, han vet at han har henne der selv om han er utro.

 

 

 

Lurer litt på når du skal svare på om den linken er fra din historie jeg sportygirl.

____________________________________________--

 

Christerven,... jeg prøver å se saken i forskjellige vinkler... men det er ikke lett...

 

Men jeg vet ikke hva en person som henne tenker heller.

Lenke til kommentar
Fatter ikke hvorfor folk kommer inn i en tråd og begynner og tute, overse tråden dere som ikke har noe og si utenom klaging.

-------------------------------------------------------------

 

enig, tuting får meg ikke til å føle for å ha en tråd engang.. og tuting hjelper meg ikke til å se ting klarere og bedre heller.. Så dem som er imot mine tråder, vennligst ikke si noe da...

Lenke til kommentar

Jeg ser følelsene, dog får du ingen medlidenhet fra min side. Hvilke ting ønsker man klarhet i?

 

Hva som motiverer en utro parter til å ty til uetiske virkemidler? Slike ting krever ganske så mye fakta, ellers blir det mye gjetting. Kanskje han føler at han blir emosjonellt utpressa ved at trådstarter spiller på sårbarhet, kanskje han føler det slik at det blir smurt på mye og presset blir stort. Da er kynisisme effektivt, koble av følelsene.

Endret av Ba'al
Lenke til kommentar

Pass deg for en sindig manns vrede er vel et aspekt som lett glemmes, jeg vrir ting slik jeg ser hvordan landet ligger, jeg synes hva som kommer frem her og i den andre tråden er helt hårreisende.

 

Trådstarter sier at andre vinklinger er viktig, men må nok først erkjenne visse følelser i seg selv, men det er vanskelig ettersom slik jeg ser det så har ikke kvinner en kjerne. Så videre refleksjon rundt temaet er til ingen nytte, ut i fra hva jeg leser fra den andre tråden.

Lenke til kommentar
Går utifra at du er mann?

For slik du sier der er så standard komentarer fra en viss gruppe menn, "det må være dama sin feil"

Utifra det som har kommet frem her så er det han som er dusten, så hvordan klarer du og vri det til den veien?

Hun spør jo bare om råd sånn jeg ser det.

 

_______________________________________________________

 

Fluesopp, har gode poenger her, og er en av dem som jeg føler har litt samfunnsforståelser oppi hodet. Er mange som slenger ut, for å angripe meg, og jeg betegner meg som offer. For hvem har det vondt av meg og han?

 

Jeg klarer heller ikke å sette sammen hele "historien" her, den er lang, komplisert og vanskelig.....

 

Og uansett: jeg er ufattelig lei meg, for det som har skjedd. Jeg sliter med det. Jeg vet at jeg sikkert er unormal, som går å spinner over dette, og ikke klarer å vite hva jeg skal tenke, føle, osv. osv..... Men obs: jeg har møtt mannen, delt emosjonelle følelser med han, og tydeligvis er jeg kanskje veldig følsom da.. som sliter med måten han "skifter" personlighet på.....

 

Hvis han ønsket samboeren sin, sitt beste, så regnet jeg med at han hadde vært hyggelig med meg, og ikke såret meg som et "smell" i ansiktet på denne måten.....

 

Dem som ønsker å slenge drit om meg, kan bare se vekk fra denne tråden....

Lenke til kommentar

Foprstår at noen kan bli oppgitte når det blir flere tråder og at de ikke føler at du hører på rådene.

Ikke noe vondt til deg Sporty;)

For du må ta tak i det, jo lengre du venter med og gjøre noe...jo verre blir det.

Så prøv og gå videre med livet ditt( vet sånt er tøft) og hvis det kommer et brev at du må i forliksrådet så få deg advokat og møt opp og bli ferdig med den soppen.

Han fortjener virklig ikke at du "ødelegger" deg selv psykisk som du gjør.

Er ikke så rart du er forvirret, men du burde legge alt av følelser for den fyren på hylla eller godt under isen.

For det kan ikke komme noe godt ut av det nå uansett.

Sier vel det samme og samme opp igjen nå føler jeg.

Men jeg tror det viktigste er at du prøver og "få igjen livet" ditt, og bruke minst mulig energi på dette.

 

 

<a href="https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1046113&hl=" target="_blank" rel="nofollow">https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1046113&hl=</a>

 

Du prøver å se ting fra flere sider? Hvem av disse 2 er du da? Begge to? Jeg leste et sted hvor du skrev at du hadde slitt ltit psykisk. Det er ikke splittet personlighet du har?

 

Jeg er ikke i tvil om at det er samme person som har opptettet denne tråden som nå kaller seg "Sportygirl"..

 

Les litt mer om psykologi før man spretter ut med sånne komentarer.

Har lest igjennom tråden der og jeg støtter ikke alt som har blitt gjort.

Men hvis hun trenger noen og "prate" med så klarer vi vel det, er ikke så veldig vansklig og bry seg. Samme om saken er teit osv.

egenskapen og "bare bry" seg er en av de viktigste vi har.

Men for noen på forumet her er vel det litt for "tøffel"

Og nei, ser ikke på en tråd steng for og svarer unger flere navn som splittet personlighet :!:

 

Nå kan jeg egentlig ikke si noe mer om denne saken tror jeg.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg tror det er samme person, er måten hun skriver på. Et annet argument er bruken av underscore og bindestrek under quotes. Har ikke sett mange andre bruke det på forumet. Kanskje det rette ordet er personlighetsforstyrrelser. Ellers kan teorien en annen bruker hadde litt lenger bak i tråden være korrekt. Hva om det hele er oppspinn? :o

Lenke til kommentar

Har ikke sagt at det er flere brukere eller noe sånt:P

Sier bare av og til så kan man overse ting som iriterer og bare hjelpe=)

Såklart kan det hvere oppspinn, men jeg har ihvertfall mitt på det rene uansett...jeg skriver for og hjelpe.

Men bare pga. en historie er litt uvanelig betyr ikke at den er usann. Uansett det kan vi ikke si sikkert.

Jeg vet bare at jeg liker bedre og prate\hjelpe enn og tute\klage.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...