Gå til innhold

Who's the tank?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dere som ikke skjønner den:

The tanks name is Who.

The mage's name is What.

The priest's name is Idontknow.

The rogue's name is Why.

The hunter's name is Because.

The warlock's name is Tomorrow.

The paladin's name is Idontcare.

(står som kommentar på videoen)

Endret av Gunpig
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jøss. Jeg trodde aldri jeg ville høre en av verdens mest kjente sketsjer, fra 1930-tallet, bli referert til som "wow-humor".

LOLOLOLOL.

Lurer på hvorfor det alltid må komme en luring å rette opp det ene å det andre. Det jeg mener med WoW-humor er at man bruker wow til å lage/kopiere en sketsj/sang osv.

Skrevet

Hvor mange "gamle" sketsjer er brukt i ny drakt i disse dager? Det er jo et velkjent fenomen at man resirkulerer gamle sketsjer i ny drakt.

Skrevet
Hvor mange "gamle" sketsjer er brukt i ny drakt i disse dager? Det er jo et velkjent fenomen at man resirkulerer gamle sketsjer i ny drakt.

Ja, men synes sjeldent det er artig når man bruker WoW som den nye drakten.

Skrevet

Har ikke så mye å si om det er WoW eller en Baseball egentlig, er ikke der humoren ligger. Syntes den var genial, originalen enda mer genial.

Skrevet
Har ikke så mye å si om det er WoW eller en Baseball egentlig, er ikke der humoren ligger. Syntes den var genial, originalen enda mer genial.

Jo, det har jo ganske mye å si, personlig så synes jeg at WoW som regel ødelegger morsomhetene og at det generelt er mye kjedelig wow-relatert humor. Siden det kan se ut som du ikke skjønner det, så er dette MINE meninger.

Skrevet

Nettopp, dine.

Hadde du sagt at det var alle sine meninger så skulle jeg gjerne hatt en real diskusjon med deg, men jeg har wow-humor, jeg synes dette var morsomt.

Kanskje ikke så orginalt med tanke på alle de andre versjonene som finnes, men jeg lo uansett. :)

Skrevet

Jo, det har jo ganske mye å si, personlig så synes jeg at WoW som regel ødelegger morsomhetene og at det generelt er mye kjedelig wow-relatert humor. Siden det kan se ut som du ikke skjønner det, så er dette MINE meninger.

Hvis det er dine meninger har er vel det jeg putta i bold rimelig feil?

Skrevet

Synes mye av WoW humoren er morsom, men det blir veldig raskt veldig "intern humor" som mange utenforstående ikke ville skjønne seg så mye på. Men det finner man i mange andre omstendigheter og interesser så det er ikke noe unikt.

En annen genial parodi er Looking For Group's parodi på en kjent Disney sang (nærmere bestemt Aladin). Igjen basert på tidligere parodier (Erm, den ikke så helt barnevennlige "Whole Nude world" f.eks).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...