Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Danse på byen og andre begivenheter


Gjest Guest_Anonymus_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Anonymus_*

Hei velger å skrive dette anonymt fordi jeg føler det hele er litt flaut.

 

Det har seg slik at jeg ikke greier rett og slett å danse på byen o.l. steder. Jeg har kjempelyst, men tør rett og slett ikke. Det er fordi jeg føler at jeg ser så dum ut når jeg danser, og at alle ser på meg. Jeg har prøvd å se på filmer som "Hip hop moves for the club", men følte ikke at det så noe bra ut. Dessuten så spilles det house overalt for tiden og da er man like langt. Et annet problem er at jeg ikke har rytme i meg engang så det hele ser bare komisk ut. Også er det dette med grinding da. Det at jeg ikek hr rytme eller føler at det ser bra ut så kan jeg ikke noe så simpelt som å grinde. Så problemet mitt er godt foklart, men jeg aaaner ikke hvordan jeg skal løse dette. Noen som har noen ideer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha! Vet godt hvordan det er. Her må det en del alkohol innabords før jeg våger meg ut på dansegulvet.

 

Har med tiden våget meg til å synge i Guitar Hero World Tour og singstar, uten promille. Så det ser ut til å gå riktige veien. :!:

 

Må prøve å ikke bry deg så mye om hva du "tror" de rundt deg tenker. Bruk også selvironien for det den er verdt.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Jeg kommer meg ikke ut på dansegulvet uansett hvor mye jeg har fått i meg. Har kamerater som holder meg igjen om det blir nødvendig, og det er jeg egentlig glad for.

 

Edit: Singstar hadde jeg enkelt og greit ikke klart. Det er jeg for sjenert til. :p

 

Prøv å se litt på andre, se hvordan de beveger seg. Det er vel ikke akkurat noen vits i at du ligger på gulvet og "braker" men bare rør deg til rytmen. House, som jeg hører på mye, synes jeg det er enkelt å bevege seg til. Stort sett altså. :wee:

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar

Hva du kan gjøre med dette er faktisk ganske lett. :) Dans! Dans! Og så danser du litt til!

Virker som du lider av det som veldig mange andre lider av. Redsel for hva alle andre syns om hvordan du ser ut..

 

Men her kommer kickern: De fleste andre der ute tenker akkurat det samme, og kommer ikke til å legge merke til deg en gang. :) De fleste tenker så mye på hva alle andre tror om dem når de er på dansegulvet at de ikke legger merke til de rundt seg.

 

Så bare kom deg ut på dansegulvet, hør på musikken, ha det gøy, og dans! :)

Lenke til kommentar

Uff. Jeg har det på akkurat samme måte som deg. Det ser jo utrolig gøy ut å bare slå seg løs på dansegulvet, men uansett hvor mye jeg har fått å drikke så blir jeg aldri full nok til å danse.. Er redd for at jeg danser dårlig, og ser teit ut.. Selv om jeg egentlig vet at det er mange som synes det er litt skummelt å danse og at det sansynligvis ikke er noen som dømmer meg på dansegulvet så takler jeg det bare ikke :blush:

 

Har desverre ingen råd til deg, men du er ikke alene!

Lenke til kommentar

Det morsomme er at hvis TS og de to siste innleggene her hadde vært på dansegulvet akkurat samtidig, så hadde ingen av de enset hverandre i det hele tatt.. Rett og slett fordi man tenker så mye på hvordan man selv ser ut der ute at man ikke legger merke til noen av de andre.

Og det gjelder mesteparten av dansegulvet.

Det er overaskende få som faktisk legges merke til på dansegulvet.. Da må man virkelig skille seg ut.

 

Sett dere i den andre situasjonen.. Hvor mange ganger har dere vært på dansegulvet, og virkelig lagt merke til hvordan de andre rundt dere danser?

Det er omtrent like mange ganger som alle andre legger merke til dere. :)

 

Nyt livet, have fun, og dans som om det ikke skulle vært noen morgendag! :)

Lenke til kommentar
Det morsomme er at hvis TS og de to siste innleggene her hadde vært på dansegulvet akkurat samtidig, så hadde ingen av de enset hverandre i det hele tatt.. Rett og slett fordi man tenker så mye på hvordan man selv ser ut der ute at man ikke legger merke til noen av de andre.

Og det gjelder mesteparten av dansegulvet.

 

ZIIING! Akkurat.

 

Jeg tror dog det snakkes om rasshøl som sitter å observerer andre i høy latter. Man må bare vise at man gir faen.

Lenke til kommentar

Danser aldri jeg heller, men vært tøft å lært seg :p. Eller, dansa en gang på nattklubben etter julebordet når jeg hadde fått litt mye alkohol innabords. Eller hvertfall var det noen ganske ville bevegelser på dansegulvet etter rytmen om det kan kalles dans :p. Kan ikke huske at noen la noe spesiellt merke til meg, så kan vel ikke ha vært så ille :D.

Endret av ChrML
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonymus_*

Ser at det ikek er bare meg som deler problemet, og litt godt er det å tenke på det.

 

Hva du kan gjøre med dette er faktisk ganske lett. :) Dans! Dans! Og så danser du litt til!

Virker som du lider av det som veldig mange andre lider av. Redsel for hva alle andre syns om hvordan du ser ut..

 

Men her kommer kickern: De fleste andre der ute tenker akkurat det samme, og kommer ikke til å legge merke til deg en gang. :) De fleste tenker så mye på hva alle andre tror om dem når de er på dansegulvet at de ikke legger merke til de rundt seg.

 

Så bare kom deg ut på dansegulvet, hør på musikken, ha det gøy, og dans! :)

 

Hadde det vært så lett, så hadde jeg ikke spurt. Men det som er er at jeg ikek har den minste snøring på hva jeg skal foreta meg på dansegulvet. Kan rett og slett ikke stepsene.Og nå snakker jeg om basic steps bare for å ha det gøy.

 

Hvis noen kan linke til noen videoer der man ser nogenludnnee bena og hvordan folk danser er det vel en god start.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonymus_*

Altås jeg tenker bare på grunnsteps.. hvor man kan tråkke for at det ser nogenlundne greit ut? Et startpunkt liksom.

 

Har du det samme problemet når du har drikki litt og?

Når jeg har fått i meg litt så tror jeg at jeg er verdensmester på dansegulvet hvertfall.. ;p

Nei hvis jeg har drukket er dansegulvet mitt hjem. Men jeg er også overbevist i fylla om at det ser dumt ut selv om jeg er holder på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...