Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Aldri kjøp fra snusline.com!

Leste en post herfra om at de hadde bestilt snus derfra, og fikk snusen etter 3 dager.

Bestemte meg da å bestille 3 esker, og forventet levering etter 5-7 dager. Så fikk jeg epost om at det var forsinket levering iogmed at det var påske. Har nå gått 2 uker, har sendt 2 mail uten respons, og uten snusen min.

Jeg vil tro at snusen din er stoppet i tollen. Ulovlig å kjøpe snus fra utlandet, da den ikke har norsk advarsel eller norske tobakksavgifter. Skal du kjøpe snus på nett må dette derfor gjøres fra norske nettbutikker, med norske advarsler på boksen og norske priser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Vurderer å kjøpe et "gjør det selv"-kit, men må ærlig si jeg er usikker på resultatet.  

Synes det ser interessant ut, though. 

 

Nå som det er sommer heller jeg litt mot å snuse mer løs igjen, men synes det fort blir grisete og "et tiltak" å bake i enkelte situasjoner. Dette gjelder da spesielt når man gamer eller sitter på jobb. Noen som har erfaring med "Porsjonsdeler" eller lignende produkter? 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Den var billig, ja! Takker :)

Bestilte en nå, så får jeg se om jeg lærer meg å snuse en litt mykere bakt snus. Pleier å bake den ganske hardt, for å få minst mulig søl når jeg tar den ut. 

Har snuset en boks om dagen i 5-6 år, så tåler å få litt på tunga. Griseriet jeg er minst glad i. 

Lenke til kommentar

Kjøp general Kardus 2016 fra taxfree koster like mye som et tårn vanlig general.

 

Eller gå å kjøp General rett fra fabrikk på Nordby Match.

Viste dere at eneste andre sted som tilbyr dette er poshy Stureplan i Stockholm, altså luksus.

 

Den snusen er lett å bake den, jeg klarer ikke tønner som kameraten min, men jeg baker lakrisbåter.

 

Unner meg bare General direkt från fabrikk til spesielle anledninger selvom det koster like mye.

 

Jeg snuser ellers LD og prøver å slutte egentlig, LD får man for 22kr boksen, derfor er det litt vanskelig å slutte...

Lenke til kommentar

Har nå de siste månedene begynt å snuse fast! Har røyka i fire år og tatt en snus i ny og ne. Men nå røyker jeg mindre, o snuser mer.

 

Prøvd noen nye typer i det siste

 

- Slim fresh white

● Den jeg vanligvis bruker. God og frisk. Svir godt

- Skruf myntablad

● Lite smak. Veldig feminin boks. Smaker høgg når den renner. Kommer jeg aldri til å kjøpe igjen

- Skruf nordic

● God lakrissmak. Masser av smak! God å ha for å variere litt på en lørdagskveld f.eks.

- Skruf Polar

● Denne tror jeg blir min nye vanesnus. Ekstremt frisk og god, digger blåfargen på boksen. God blanding av eukalyptus og mentholsmak

Lenke til kommentar

Noen snus som er billigere i Norge? Vi har jo for eksempel paramount (røyk) som koster oppimot 20kr mindre enn de dyre merkene. Eller er det 86kr for alt?

Sjekk ut Snuslageret.no! Er en norsk nettbutikk som selger nesten alt av snus litt billigere en ellers. Prøvde blant annet en boks av Pure Nordic til 52 kr. Ble ikke helt overbevist men billig var det i hvert fall. De har også sånn "gjør det selv" snus som er ganske så billig

Lenke til kommentar

 

Noen snus som er billigere i Norge? Vi har jo for eksempel paramount (røyk) som koster oppimot 20kr mindre enn de dyre merkene. Eller er det 86kr for alt?

Sjekk ut Snuslageret.no! Er en norsk nettbutikk som selger nesten alt av snus litt billigere en ellers. Prøvde blant annet en boks av Pure Nordic til 52 kr. Ble ikke helt overbevist men billig var det i hvert fall. De har også sånn "gjør det selv" snus som er ganske så billig
Og det er like lov som å gå på kiwi? 52kr for en boks hørtes virkelig for godt ut til å være sant.
Lenke til kommentar

 

Noen snus som er billigere i Norge? Vi har jo for eksempel paramount (røyk) som koster oppimot 20kr mindre enn de dyre merkene. Eller er det 86kr for alt?

Sjekk ut Snuslageret.no! Er en norsk nettbutikk som selger nesten alt av snus litt billigere en ellers. Prøvde blant annet en boks av Pure Nordic til 52 kr. Ble ikke helt overbevist men billig var det i hvert fall. De har også sånn "gjør det selv" snus som er ganske så billig
Og det er like lov som å gå på kiwi? 52kr for en boks hørtes virkelig for godt ut til å være sant.
Lenke til kommentar

 

 

Noen snus som er billigere i Norge? Vi har jo for eksempel paramount (røyk) som koster oppimot 20kr mindre enn de dyre merkene. Eller er det 86kr for alt?

Sjekk ut Snuslageret.no! Er en norsk nettbutikk som selger nesten alt av snus litt billigere en ellers. Prøvde blant annet en boks av Pure Nordic til 52 kr. Ble ikke helt overbevist men billig var det i hvert fall. De har også sånn "gjør det selv" snus som er ganske så billig
Og det er like lov som å gå på kiwi? 52kr for en boks hørtes virkelig for godt ut til å være sant.

 

Hvorfor skulle ikke det være lov? grunnen til at det er så billig er fordi det er lite fuktighet i snusen, og da blir det mindre tobakksskatt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...