Gå til innhold

Passord problem med konto

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Jeg har en konto på en nettside som har et passord med tall på 1-8. Da det er mange kombinasjoner så klarer jeg ikke å finne alle sammen. Finnes det et program som kan finne alle kombinasjonene som er og f.eks eksportere resultatene til en notepad-fil? Jeg vil heller gå igjennom kjempemange passord enn å miste kontoen.

Håper på tips og innspill.

SpecialForce.

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du glemt passordet ditt foreslår jeg at du kontakter nettstedet for å få generert et nytt passord.

jeg har slettet to bumps fra trådstarter. trådens emne kan anses for å utføre brute force på et nettsted. jeg vil derfor holde øye med svarende som kommer i den.

Skrevet

Holde øye kan du gjerne gjøre. Problemet mitt er at for å kontakte nettstedet må jeg logge inn med min konto. Den eneste muligheten for å få tilbake kontoen vil være å svare på noen recovery spørsmål som smarte meg ikke husker.

Håper på fornuftige bidrag for å løse problemet mitt :)

Skrevet

De må vel ha en måte du kan kontakte dem på?

Ellers må du vel bare starte på

000 000 01

000 000 02

000 000 03

000 000 04

...

Helt til du finner passordet. Hvis det ikke er 8 siffre må du også sjekke

000 000 1

000 000 2

000 000 3

og

000 001

000 003

000 003

Det kommer til å ta utrolig lang tid. Tror ikke det er verdt det.

Skrevet

Hvis det er 8 unike tall vil det være 40 320 forskjellige kombinasjoner, hvis det er 8 tall fra 1-8, men det samme tallet kan være flere ganger er det 322 560 kombinasjoner. Støtter å kontakte nettstedet :) .

Skrevet (endret)

Jeg støtter å finne alternative løsninger, dessverre er det ikke barebare å få tak i kontoer på dette nettstedet, dessverre. Men jeg er en rimelig tålmodig person :)

Ønsker noen å bidra ytterligere med andre tips ville jeg blitt meget glad :)

Endret av SpecialForce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...