Gå til innhold

IMDB skal streame hele databasen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
skal streame
har som mål å kunne tilby streame

I min beste Begby-imitasjon:

"Fer fook'sake man!"

Er det mulig å få det mer tabloid enn dette?

Endret av Tordenflesk
Skrevet

Man får håpe de har tenkt lenger enn å bare tilby til amerikanske kunder. Om ikke til å begynne med, så ihvertfall få det til på lengre sikt.

Skrevet

IT-avisens notis om dette var faktisk bedre oversatt :blink:

MPAA setter selvsagt en effektiv brems på gleden, men Needham tror at problemene rundt forretningsmodellen vil være løst om 3 år.

Skrevet
Hmm.. Hva med å heller fikse søkemulighetene i imdb, og/eller lage et skikkelig API ? Disse tingene er elendige i imdb pr. i dag.

Og fikse datapresentasjonen på nettsiden sin. Når jeg går inn på iMDB så ser jeg bare stjerner og en vegg med tekst som jeg må skanne for å finne informasjonen jeg er ute etter. Ender med at jeg i mange tilfeller heller velger å bruke Wikipedia ...

Skrevet
Hmm.. Hva med å heller fikse søkemulighetene i imdb, og/eller lage et skikkelig API ? Disse tingene er elendige i imdb pr. i dag.

Og fikse datapresentasjonen på nettsiden sin. Når jeg går inn på iMDB så ser jeg bare stjerner og en vegg med tekst som jeg må skanne for å finne informasjonen jeg er ute etter. Ender med at jeg i mange tilfeller heller velger å bruke Wikipedia ...

www.themoviedb.org

Skrevet

med tanke på hvor komplisert disse lisensgreiene kan bli der borte så tviler jeg stort på at dem får til 10% av det, langt mindre får mulighet til å gjøre det tilgjengelig utenfor grensene...

viser bare hvor baktungt systemet har blitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...