Gå til innhold

Iphone får MMS


Anbefalte innlegg

Hvor jeg har den prisen fra? Netcom.no

 

iPhone 3G 8GB - 998kr inkl. iConnect + Bruddgebyr = 1800 kroner = 2798kr.

 

 

https://secure.netcom.shop.moobi.com/index....d/8723/action/1

 

Og her er det en tråd om nettopp dette:

 

http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=409&...p;sk=t&sd=a

Hmm, ikke dumt. Skummet kjapt igjennom den tråden, ser ikke ut som man må betale månedsavgift for første mnd med iconnect slik man må med italk?

Og operatørlåskode får man fortsatt utdelt ved bindingsbrudd? (det er vel kanskje pålagt)

Relativt i forhold til alle andre priseksempler for samme produkt er det en kanondeal, uten at det påvirker min egen mangel på interesse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja man slipper å betale første pågående måned som iTalk. Man kan altså ringe NetCom etter at man har mottatt telefonen og si opp abonnementet. Da vil NetCom fjerne operatørlåsen, og det eneste du trenger å gjøre er å gjenopprette telefonen i iTunes. Regningen for bruddet vil du få i posten.

Lenke til kommentar

@XanderZ: Det er vel innlysende vanlig at man har e-post på mobilen i 2009, eller hva? Kan du da gi meg én eneste grunn til hvorfor man skal bruke MMS, som er utdatert teknologi fra 90-tallet, i stedet for å sende bilder pr. e-post? Å sende bilder som e-postvedlegg er både billigere, bedre og mer fleksibelt - mottaker kan selv velge hvor vedkommende vil ta imot bildet, på sin mobiltelefon og/eller på PC. Hvordan sender du de "supre" bildene fra mobiltelefoner med 5 mpix kamera som MMS slik at mottaker kan få med seg detaljene, og se hvor bra mobilkamera du egentlig har? Ikke som MMS, tror jeg... ;)

Lenke til kommentar
Konge at iPhone-brukere faktisk må betale for et program som gir en mobil i 2009 en funksjon som allerede er innlysende vanlig på alle andre mobiltelefoner :thumbup:

 

Nok en gang et glimt på hvor genialt Apple tenker :w00t:

(....det siste var både ironisk og sarkastisk...)

 

Rett og slett latterlig.

Hei, frøken latterlig.

 

Hvorfor skal Apple gidde å legge til en funksjon som kun fjortisser bruker? Det er jo helt idiotisk å investere tid og ressurser på å mekke i sammen noe sånt i steden for å f.eks lage ferdig versjon 3.0 av det mobile operativsystemet Apple bruker på telefonen. Der er denne biten som er genial skjønner du. Dette viser hvordan Apple tenker. For det er jo faktisk bedre å strømlinjeforme produktet så eksisterende brukere blir fornøyd med produktet (iPhone/iPod Touch) og kan dermed lettere anbefale venner og bekjente å investere i en enhet lik den de har blitt vist.

Lenke til kommentar
Konge at iPhone-brukere faktisk må betale for et program som gir en mobil i 2009 en funksjon som allerede er innlysende vanlig på alle andre mobiltelefoner :thumbup:

 

Nok en gang et glimt på hvor genialt Apple tenker :w00t:

(....det siste var både ironisk og sarkastisk...)

 

Rett og slett latterlig.

 

 

To år etter lanseringen av iPhone og folk UTEN iPhone klager fortsatt av en merkelig grunn. Er det ikke rart at vi som har en iPhone ikke klager over mangel på MMS? Å jada, kanskje pga vi ikke er avhengig av MMS? Kanskje vi sender bilder av høy kvalitet over e-post og ikke denne latterlige steinalderteknologien, MMS?

 

Apple konsentrerer seg tydligvis om firmware 3.0 nå til dags, og selv om denne vil inneholde mulighet for sendig og mottak av MMS, så tvilver jeg på det sterkeste at jeg vil sende mer enn 2 MMS hvert 4 år. E.post er overlegen MMS på dette punktet.

Lenke til kommentar

Nå kommenterte jeg det faktum at alle mobiler pr dags dato allerede har mulighet for å sende MMS..

Jeg kommenterte ikke at flesteparten av mobiltelefoner pr i dag også har E-post muligheter, fordi det er for pokker ikke det det dreide seg om, men at en mobiltelefon får MMS lang, lang tid etter den er lansert, også må man i tillegg betale penger for å få det.

DET er toppen av idioti.

 

Personlig bruker jeg mms maks 2 ganger i året, fordi e-post er som nevnt tidligere både raskere og billigere, og ikke minst enklere.

 

Og nå gidder jeg ikke flere nedlatende kommentarer fra iphone-fanboys :nei:

 

 

Update; åh, glemte å nevne en bitteliten ubetydelig detalj..

Jeg har selv hatt og brukt iPhone i ca fire måneder, og har aldri vært borti en mer ubrukelig mobiltelefon. :w00t:

Endret av XanderZ
Lenke til kommentar
Update; åh, glemte å nevne en bitteliten ubetydelig detalj..

Jeg har selv hatt og brukt iPhone i ca fire måneder, og har aldri vært borti en mer ubrukelig mobiltelefon. :w00t:

 

So what? Jeg har hatt iPhone og iPhone 3G siden høsten 2007 og har aldri hatt en mobil jeg har vært mer fornøyd med til privat bruk. Til jobb bruker jeg HTC Touch Pro, fin telefon til sitt bruk den og.

 

Vi har alle forskjellig smak når det gjelder telefoner. Du skriver at det er så latterlig at iPhone ikke har mms, deg om det. Skriver du at noe er latterlig så kan du ikke forvente at folk svarer deg på samme nivå som du selv legger opp til.

 

Jeg har SwirlyMMS på min iPhone som fungerer fint, men jeg bruker sjelden mms uansett. Kjekt å ha er det, men det er ingen dealbreaker for min del om en telefon har mms eller ei!

Lenke til kommentar
Update; åh, glemte å nevne en bitteliten ubetydelig detalj..

Jeg har selv hatt og brukt iPhone i ca fire måneder, og har aldri vært borti en mer ubrukelig mobiltelefon. :w00t:

 

So what? Jeg har hatt iPhone og iPhone 3G siden høsten 2007 og har aldri hatt en mobil jeg har vært mer fornøyd med til privat bruk. Til jobb bruker jeg HTC Touch Pro, fin telefon til sitt bruk den og.

 

Vi har alle forskjellig smak når det gjelder telefoner. Du skriver at det er så latterlig at iPhone ikke har mms, deg om det. Skriver du at noe er latterlig så kan du ikke forvente at folk svarer deg på samme nivå som du selv legger opp til.

 

Jeg har SwirlyMMS på min iPhone som fungerer fint, men jeg bruker sjelden mms uansett. Kjekt å ha er det, men det er ingen dealbreaker for min del om en telefon har mms eller ei!

 

 

Endelig en kommentar jeg kan ta seriøst.

 

Det er litt av poenget mitt at alle har forskjellig smak, og burde derfor tåle andre sine meninger om hva det nå enn skulle være, selv om det overhodet ikke har kommet tydelig nok fram i mitt første innlegg.

Om du er fornøyd, hurra for deg, jeg liker den ikke, "synd" for meg, da fant jeg meg en telefon som passet bedre til mitt bruk.

 

I rest my case. :innocent:

Lenke til kommentar
Hvor jeg har den prisen fra? Netcom.no

 

iPhone 3G 8GB - 998kr inkl. iConnect + Bruddgebyr = 1800 kroner = 2798kr.

 

 

https://secure.netcom.shop.moobi.com/index....d/8723/action/1

 

Og her er det en tråd om nettopp dette:

 

http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=409&...p;sk=t&sd=a

Netcom sine sider står det forresten uttrykkelig 3300,- i bruddgebyr. I tillegg kommer 200 i etablering for nye kunder.

 

998 + 3300 + 200 = 4498 :ermm:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...