Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud hu der ida må ha et ganske skrudd selvbilde. Hvordan kan hun tro at hun er så jævli mye penere en de andre jentene som var der. Hos meg hadde hu kanskje fått en 5/10 så sinnsykt irriterenes med sånne bimbobærter som tror de er så jævli deilige :p

Lenke til kommentar
Nå er ikke jeg egentlig noen reality-elsker, men har svippa innom "paradis" i blant, og skjønner ikke stort. Hvem har egentlig hatt sex? Hvem har klina?

Jeg tror alle der har hatt sex. Tror også alle har klina.

 

EDIT: Men hvem er det som plukker ut jentene? Er jo LAVT nivå på dem, mens på gutta har vi fet kar i Mats, sexy-boy i rune, latin american lover i Øystein, Bærums-kiden Petter samt cutieboy i Kevin.

 

Eneste jenta som holder nivå er Nanna, selv om hun ikke er digg i det hele tatt. Allikevel er det et eller annet merkelig ved henne som fanger øyet.

 

EDIT2: Ved litt nøyere ettertanke så tror jeg det er stemmen. Hes og skingrende. Oh thats sexy.

Endret av Points
Lenke til kommentar

Lene har et utrolig sexy blikk. Kunne spist meg opp med det blikket der.. :)

I tillegg så virker hun som en ok person. Har i grunnen ikke sett så utrolig mye til henne foruten all kosingen med Mats vi får se...

Må få si at jeg synes det er ganske greit at Lene og Mats ikke har hatt sex enda mtp at det har blitt litt kosing allerede og det virker jo som om de har et fint avslappet forhold til hverandre. Viser litt karakter og det er noe jeg liker.

 

 

Siden det er min første post om Paradise Hotel så kan jeg vel også komme med min egen vurdering av showet og deltakerne så langt:

 

Triana - i utgangspunktet meget sexy, men de forferdelige tatoveringene trekker ned voldsomt. Huff huff huff. Ser helt latterlig ut når hun pynter seg sånn opp med lekre sexy kjoler, og så ser man litt av en tatovering her og der som virker helt malplassert. Ellers så gjør hun en like god jobb som programleder som en pakke gammel tyggis. Usj.

 

Selve konseptet 'Paradise Hotel' liker jeg veldig godt. Jeg så det for første gang da TV2 sendte den amerikanske utgaven for mange år siden, og siden har det ligget og lurt i bakhodet mitt. Så gleden var stor da jeg fikk sett den danske utgaven og deretter fikk høre at det også skulle komme en norsk versjon. Gøy!

 

Kall det hjernedød underholdning, men av og til så trenger man nettopp litt av dette også. Jeg kategoriserer dette under "Guilty Pleasure" for min egen del.

 

Må dessverre få sagt at den norske utgaven er temmelig tam så langt. De prøvde veldig hardt å lage et skikkelig drama da de samlet sammen Rune, Ida og Noor, for så å prøve å toppe det med også å introdusere Vegard. Det de ikke hadde regnet med var at Rune skulle stikke halen mellom beina og gjøre alt hva han kunne for å fikse ting med Ida. Jeg er så utrolig lei hele situasjonen med Ida og Rune.

Føler i grunn at det er lite som skjer i episodene så langt. Det er bare det samme om og om igjen og man ser på klippingen at det ikke er mye innhold de har å jobbe med. Håper det tar seg opp etter hvert.

 

Selv om jeg ikke liker å si det høyt, så er Paradise Hotel noe jeg må få med meg "hver dag", så jeg håper det er gode ting i vente.

 

 

 

Jentene:

 

Lene:

Den desidert mest sexy av jentene. Fantastisk blikk og virker veldig ok som person. Så absolutt min lille favoritt blant jentene.

 

Nanna:

I utgangspunktet en helt vanlig jente, men det er et eller annet ved henne som fenger interessen hos mange. Vanskelig å sette fingeren på hva det er, men hun har "noe" som tiltaler meg utseendemessig.

Det jeg ikke liker med Nanna er at hun prøver veldig hardt å styre det som skjer der inne. Og så slikker hun litt for mye rygg av og til. F.eks etter siste episode etter at Noor valgte å beholde Øystein. Da var jo Nanna i full gang med å slikke Noor rett etterpå.

 

Iris:

Litt anonym så langt. Kanskje den av jentene der inne nå som har hatt minst tvtid. Helt vanlig jente, ikke noe spesielt ved henne for min egen del.

 

Ida:

Personlig liker jeg henne dårlig. Fin kropp, ok ansikt, typisk bimbo og litt for mye bitchy for min del. Hun prøver litt for hardt å være deilig og i tillegg tror hun at hun er deiligere enn det hun faktisk er.

Måtte selvsagt ta silikon i puppene rett før filmingen startet, så stakkers lille Ida kan ikke bade. Hun vil at folk skal tro at hun er sterkere enn det hun er, men vi ser jo at hun sliter da hun har grått mange ganger allerede.

Det hadde vært flott å se henne uten Rune, for å se om hun hadde vært annerledes da. Nå er hun og Rune fastlåst og hele situasjonen er blitt veldig kjedelig. Totalt uinteressant! TV3 prøvde og feilet.

 

Noor:

Så absolutt ikke min type jente. Alt for smiskete og så har hun et sånt ordvalg som skjærer meg dypt inn i margen. Ble (positivt) overrasket da hun valgte Øystein, men for hennes egen del så tror jeg at det var det dummeste hun kunne gjøre.

 

Guttene:

 

Øystein:

Mr. Paradise! Meget klassisk pen, typisk slank modellkropp, men ok, han kler den. Det som imponerer meg med Øystein er hvor ærlig han er. Han har en sterk karakter og er seg selv 100%. Det som trekker litt ned er at han er veldig rolig og stille, noe som ikke passer så veldig godt inn i et konsept som Paradise Hotel, men han er likevel helt klart min favoritt blant guttene.

 

Mats:

Kul kar, stresser ikke med noe, er seg selv. Skiller seg mest ut blant guttene med sine tatoveringer og laid back stil. Lett å like. Tynn liten spjæling, men ok... :p

 

Petter:

Paradise Hotel hadde vært kjedelig uten denne karen. Mislikte ham veldig sterkt i første episode, men han har grodd litt på meg etter hvert som tiden har gått. Eldste av dem alle, men det skulle man så absolutt ikke tro! Er en boblevann (mis)bruker extraordinaire! Ikke min type, men glad for at han er der.

 

Rune:

Hadde litt forventninger til ham, men pga forholdet til Ida så er jeg utrolig lei hele fyren og ganske skuffet over det vi har sett av ham så langt. Tøffelhelt til de grader. Har litt muskler, men er småfeit og dønn kjedelig. Det eneste som står i hodet hans er Ida Ida Ida. KJEDELIG!

 

Kevin:

Merkelig fyr, utrolig slapp og laid back. Ser veldig lite til ham. Prøver å være litt morsom til tider, men ikke alltid han lykkes. Har ikke fått noe "kontakt" med ham i det hele tatt så langt.

 

 

De som er borte gidder jeg ikke nevne.

 

Hun som skal inn, gidder ikke finne navnet hennes, kaller henne for "leppa" jeg.

 

Leppa:

Fysj, æsj, æææh! Hva er det TV3 holder på med? Nei, dette var skuff. Forferdelig dårlig førsteinntrykk av den lille teaseren vi (og deltakerne) fikk se. Overhodet ikke min type og jeg kan ikke helt se hvem av guttene hun vil komme godt overens med. Kanskje jeg er litt slem nå, og forhåndsinntatt, men virker som en "pimped up versjon av Noor"..

Vel, Ida får nok en ny spillekamerat i hun her og da har kanskje Ida, Noor og "Leppa" en liten sjanse for å få noe til å skje der inne, men jeg tror at det skal litt mer til enn en liten deltaker for å lage litt problemer i Paradis.

 

Vi trenger flere overraskelser!

 

 

Om dere har giddet å lese alt sammen, så fortjener dere en stor cookie fra meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...