Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Petter ga et rimelig dårlig førsteintrykk på meg, først virket han som en skikkelig sossegutt med alt for god selvtillit og alt for høye tanker om seg selv, men han har seinere blitt en av favorittene hos meg. En gutt som skaper liv, har selvironi og finner på mye sprell. Sånne folk skaper underholdning. Ellers synes jeg mads er ganske kul.

 

Rune er alt for beskjeden/rolig, men det er vel mye pga ida som er forståelig, kevin er også ganske sjenert og litt kjedelig.

 

Er enig at Nanna er ganske deilig og søt, hun ser ikke ut som noe spess ved første øyekast, men er noe med hu som gjør hun veldig tiltrekkende. Ellers synes jeg helt klart at Lene er penest av jentene.

 

Noor er både stygg og helt fucked i hodet, "Jeg trodde egentlig at du skulle velge meg da, så kom ikke som noe sjokk" da hun ble valgt til den daten, hva faen? Hun juger jo også så hun tror det selv, nekter for ting hun har sagt som alle har hørt.

 

Ida, har også alt for høye tanker om seg selv, "jeg vet jeg ser bra ut" synes hun er ganske stygg jeg men, ihvertfall når hun lager den rare grimasen.

 

ENIG i alt! Bortsett fra det med Petter da. Jeg liker ikke han, synes han er barnslig :thumbdown:

Endret av Harryplopper
Lenke til kommentar
Øystein er lett den heiteste personen der inne.

Ettersom eg er gut er det vanskeleg å ta stilling til akkurat dette. Men OM eg hadde vore jente, så trur eg eg hadde sett på Øystein som den styggaste av alle i heile programmet. Og då meiner eg styggare enne Kevin også!

 

Gler meg til i kveld! Mest til å sjå PetterP, han er så "phheeeeeet" (I følge douchebaggen "Mats")

Lenke til kommentar
Øystein er lett den heiteste personen der inne.

Ettersom eg er gut er det vanskeleg å ta stilling til akkurat dette. Men OM eg hadde vore jente, så trur eg eg hadde sett på Øystein som den styggaste av alle i heile programmet. Og då meiner eg styggare enne Kevin også!

 

Gler meg til i kveld! Mest til å sjå PetterP, han er så "phheeeeeet" (I følge douchebaggen "Mats")

Mats er jo en kjernekar. Petter også. Synes Vegard virker grei, Øystein også selv om han ikke er like spontan som de andre. Rune virker og grei men litt kjip og ulykkelig forelsket.

Skjønner ikke at alle digger Nanna, jeg synes hun nesten aldri er i godt humør, snakker jo kun taktikk og er ikke spes digg heller. Lene har mye mer stil. Stil-ig dame :)

Lenke til kommentar

Norges Paradise-deltakere er i en litt annen kategori enn de danske, helt klart. Selv synes jeg Petter er en av de kuleste og tviler sterkt på at han er homofil. Han er jo en del eldre enn de andre deltakerne så det er sikkert derfor mange finner han litt annerledes. Den saken med han og sjampisen var litt vel overdreven, men han er en av dem som lager mest TV og har derfor fylt en viktig plass i gamet. Samme med både Nanna og Noor. Nanna som ser ut til å være den søte, uskydlige jenta er vel kanskje noe langt bedre til å spille enn vi kanskje har fått uttrykk for. Også har vi Noor som skaper problemer og intriger pga sine løgner. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...