Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Er jeg den eneste her inne som synes Petter er en jævla ekkel, tragisk, barnslig, homsete bærumsoss? Jævla homo, act your age. Han oppfører seg faen meg som om han er 9 og nettopp har oppdaget hva sex er. Fy faen...

Petter er en konge mann som får liv på hotellet! Jeg likte han heller ikke etter første episode. Da virket han akkuratt slik som du nevner her. Men ettersom dagene gikk ble det mer å mer liv i gutten, og det er som Mads sier. Han kan være på nivå med en 18åring, å så gå opp på nivået til en 28 åring å snakke alvorlig.

 

Uten Mads og Petter så hadde Paradise Hotell vært et eneste tragisk grinehull.

Petter er jo mer mann en Rune er nå. Noe jeg ikke trodde når jeg så dem for første gang.

 

Petter sine gullkorn:

- Det er bedre å drive hor en å knulle Noor

- Noor har ikke blodårer, hun har pisseårer

 

 

Håper Nanna, Petter, Mads og Lene kommer langt.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var ganske tidlig, en av de første episodene

Nei, det var ikke så veldig lenge siden.

 

Hvorfor må Rune alltid forsvare seg hver gang det blir spørsmål om han og Noor? En skjønner vel at det er fordi han er hodestups forelska i Ida, men fyren har ingen forpliktelser, så han trenger ikke å fremstå som sosialt tilbakestående.

Under spørsmålet til Noor fra Mats bryter han inn: "Det var ikke jeg som kyssa Noor."

"Det var ikke noe flørt fra min side, da."

"Jeg sa fra til Ida etter at vi kysset her på Paradise."

:roll:

Lenke til kommentar

Nanna er digg. Eigentleg er ho ikkje særleg fin, men det er eitt eller anna med ho som er sexy som faen! Men han der stygge party-russepresidenten (han som berre likar "pheete folk" etc), han MÅ UT! Mads eller noe sånt. Blodharry fyr.

 

Håpar 4-kanten blir så lenge som mogleg. Utan sutreungen Rune, Ida, Noor og partuycowboy Vegard er programmet dritkjedelig.

 

Ohh vent, Petter må jo sjølvsagt bli også. Den mannen er jo genial!

Endret av Frigata
Lenke til kommentar

Enig i at Petter er herlig. Skaper så mye liv, særlig med kommentarene sine. Også enig med han som nevner Nanna, som dritsexy. Selv synes jeg hun er dritsøt, på en slags rar måte. Likevel er hun også smelle deilig.

 

Noor er like forpult dum i dag også. "Jei hadde en anelse om at Øystæin skulle velge meg da, kom ikke som et sjåkk akkurat." Og så det der forbanna typiske: "Det føles GÅDT. Mhm, kjempebra." "Odd-Ivar er ikke helt miiiin typEEE." - Så i dag: "Odd-Ivar er superkjekk, og virkelig en jei kan stole på." Hun tror hun er så forbannet smart og taktisk, men egentlig er hun bare en dum uvitende kjerring. Hater henne.

 

Håper heller at Øystein ryker i morgen, i stedet for Kevin. Likevel ser Kevin litt fucked ut i følge teaseren.

Lenke til kommentar

Petter ga et rimelig dårlig førsteintrykk på meg, først virket han som en skikkelig sossegutt med alt for god selvtillit og alt for høye tanker om seg selv, men han har seinere blitt en av favorittene hos meg. En gutt som skaper liv, har selvironi og finner på mye sprell. Sånne folk skaper underholdning. Ellers synes jeg mads er ganske kul.

 

Rune er alt for beskjeden/rolig, men det er vel mye pga ida som er forståelig, kevin er også ganske sjenert og litt kjedelig.

 

Er enig at Nanna er ganske deilig og søt, hun ser ikke ut som noe spess ved første øyekast, men er noe med hu som gjør hun veldig tiltrekkende. Ellers synes jeg helt klart at Lene er penest av jentene.

 

Noor er både stygg og helt fucked i hodet, "Jeg trodde egentlig at du skulle velge meg da, så kom ikke som noe sjokk" da hun ble valgt til den daten, hva faen? Hun juger jo også så hun tror det selv, nekter for ting hun har sagt som alle har hørt.

 

Ida, har også alt for høye tanker om seg selv, "jeg vet jeg ser bra ut" synes hun er ganske stygg jeg men, ihvertfall når hun lager den rare grimasen.

Lenke til kommentar
Enig i at Petter er herlig. Skaper så mye liv, særlig med kommentarene sine. Også enig med han som nevner Nanna, som dritsexy. Selv synes jeg hun er dritsøt, på en slags rar måte. Likevel er hun også smelle deilig.

 

Noor er like forpult dum i dag også. "Jei hadde en anelse om at Øystæin skulle velge meg da, kom ikke som et sjåkk akkurat." Og så det der forbanna typiske: "Det føles GÅDT. Mhm, kjempebra." "Odd-Ivar er ikke helt miiiin typEEE." - Så i dag: "Odd-Ivar er superkjekk, og virkelig en jei kan stole på." Hun tror hun er så forbannet smart og taktisk, men egentlig er hun bare en dum uvitende kjerring. Hater henne.

 

Håper heller at Øystein ryker i morgen, i stedet for Kevin. Likevel ser Kevin litt fucked ut i følge teaseren.

 

haha jeg ler meg ihjel av noor :D "Norge er jo så lite, alle sjenner alle", "det bare plaffa med en gang" og "de er så sjiiipe". Jenta må lære seg forskjellen på kj og sj-lyden.

Endret av dill_dall
Lenke til kommentar
Håper heller at Øystein ryker i morgen, i stedet for Kevin. Likevel ser Kevin litt fucked ut i følge teaseren.

Hvordan da? Setter det i en spoiler, for sikkerhets skyld.

 

Er det ikke Øystein, sammen med Vegard og Odd Ivar, som steller seg bak Noor?

 

 

 

Tviler for at alle tre stiller seg bak henne. Da kan i så fall den siste (av de eventuelle tre) gå til jenta som står ledig.

 

Så nå på teaseren på nytt igjen. Ser da at Kevin står bak Nanna, selv om han tidligere ymter frempå: "Jeg går bak Noor, jeg da."

 

Det så i alle fall ut som Øystein sto bak Noor. Hverken Vegard eller Odd Ivar er like slim som han.

 

Lenke til kommentar

 

Det er ikke en ledig jente, for det er to gutter ekstra, så det står nok tre stykker bak Noor.

 

Redigert: Dette er på grensa til spoilermateriale, men det er vel greit å slippe personer som ikke vil vite noe, men likevel titter innom tråden.

Endret av Mikachu
Lenke til kommentar
paradise hotel episode 6

 

noen som vet hva sangen som blir spilt under festen ca 35 min inn i episoden heter?

 

baby fire burning in my eyes, your's too for i realize

 

http://www.tv3.no/paradisehotel/

 

her er ett lydklipp hvis du ikke gidder å se igjennom episoden

 

sound

 

Du måtte spørre to steder ja :p (leter)

Det er Rihanna med en eller annen sang!

 

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
paradise hotel episode 6

 

noen som vet hva sangen som blir spilt under festen ca 35 min inn i episoden heter?

 

baby fire burning in my eyes, your's too for i realize

 

http://www.tv3.no/paradisehotel/

 

her er ett lydklipp hvis du ikke gidder å se igjennom episoden

 

sound

 

Du måtte spørre to steder ja :p (leter)

Det er Rihanna med en eller annen sang!

 

 

 

Nei det er den sangen som kommer etter som har en dritlang intro, så kommer baby fire burning in my eyes, your too for i realize...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...