Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husk at han er i en sinnsykt kjip situasjon da, i forhold til de andre guttene.

Joa, men det går an å vera litt mann og ikkje grine for ingenting heller. Attpåtil på TV! Jentene her i huset skrattler av heile fyren.

 

Sikker på at du ikkje ER ekle-Ida, Linn christin? Berre ho kan ta den tøffelen i forsvar.

Lenke til kommentar
Da kan vi vel fastslå at Ida ikke er den som vinner: «Paradise»-Ida vil ha intervjuhonorar.

Det kom vel ikke som noen bombe :p

Må si det er ett artig program og ser det hver dag på tv3 sin stream.

Favorittene er nok Mads og Petter, kule typer som vet hvordan man skal more seg!

Også bor jo Petter "rett borti gaten" her også så det er jo ett pluss. ;)

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar

To bekjente (som ikke kjenner hverandre) på Facebook annonserte vinneren allerede i forrige uke, begge to med "kontakter i TV3". Det artige var at de nevnte to forskjellige personer, og ingen av dem var ********.

 

Så jo flere som roper ut forskjellige vinnere, jo mindre sannsynlig er det å tro på noen av dem.

Endret av TSP
Fjernet henvisning til navn i slettede innlegg
Lenke til kommentar

Jeg har fjernet to innlegg. Det ene innlegget ga uttrykk for at han visste med sikkerhet hvem vinneren er. Uantsett hvor sant dette måtte være er det ikke informasjon eller påstander vi aksepterer i denne tråden, før vinneren faktisk er annonsert på norsk tv.

 

Jeg har ikke sjekket opp om opplysningene stemmer og ser selv ikke på serien - og har derfor ingen formening om hvorvidt brukeren snakket sant eller ikke. Påstander som det som ble slettet fra tråden ville blitt slettet uantsett hvilket navn som hadde vært der ;)

 

Dere kan selvfølgelig diskutere rundt hvem dere tror vinner etc. men å poste innlegg ala; "Per Bjarne Larsen vant!" er ikke tillatt. :) (Navnet er fiktivt)

 

Reaksjoner på moderering taes på PM, ikke i tråden.

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Jeg digger Paradise, ser på det hver dag når jeg kommer hjem etter de dagene det har gått episode kvelden før. Greiest med TV3 stream, ser når man vil og slipper reklame. Akkurat sett gårsdagens episode, var sykt spennende!

Tror det blir veldig mye forandringer fremover, kommer nye personer inn, pluss at jeg har hørt noe om at en utstemt deltaker kommer inn igjen også. Spenningen og intrigene kommer til å øke stort etterhvert som folk skal knytte nye bånd for å sikre seg selv.

 

Heier igrunn litt på Ida, Rune og inntill nylig, Noor. Da jeg syns de er mest sympatiske og ærlige. Men når man ser de valgene som Noor tar bare for å tekkes de andre deltakerene og kjøpe seg inn i en annen allianse, da blir man bare kvalm. Utrolig synd at de to nye deltakerne måtte reise hjem, men også helt typisk i et sånt program. De som har vært der lengst er uansett tryggest på hverandre. Nanna er vel den jeg hater mest, hun snakker hele tiden om hvor falsk Ida og Noor er, men har hun tenkt på hvordan hun selv fremstår? Tror faen hun eier hele hotellet, som jo ble stilt i et spørsmål. Så dere på onsdagene episode, der hun svarte kort og fikk hjelp av resten av gruppa til å LE vekk spørsmålet sånn at hun egentlig slapp å svare. Verste kontrollfreak jeg har sett, i tillegg ser hun mindre bra ut, og Rune har jaggu større pupper enn hun.

 

Nå gleder jeg meg bare til neste uke, kan nesten ikke vente til tirsdag for å se mandagens episode. Problemet med å se stream på TV3 er jo at det ikke blir lagt ut før i 11-tiden på kvelden da jeg allerede har lagt meg, og må vente til neste dag etter arbeid. Man må også vokte seg for å se på nettaviser om hva som har skjedd, kan fort bli en stor spenningsdreper det gitt. Har skikkelig trua på denne serien etterhvert, tror den kommer til å vokse seg stor og få mange tilhengere. Er jo typisk sånn ting som folk snakker om, blir nok enda mer omdiskutert i neste uke når Rune og Ida har seg på hotellet.

Lenke til kommentar
Typisk at det kommer inn en silikon dame som tror hun er verdens deiligste.

Tenker du på hun som kommer på mandag?

Fy faen de leppene så helt jævlig ut! Må så jeg homret litt når jeg se de. Ser jo ut som hun har fått seg en på tryne!

 

Minnet meg om en sjef mamma hadde engang, hun hadde silikon i leppene så hun måtte ta hele flasketuten i kjeften for å kunne drikke av den. Så ut som hun drev å ga flasken en BJ...

Lenke til kommentar

Mulig spoiler:

 

Hadde vært kjedelig om Iris vant, hun er så sykt anonym.

 

 

Jeg hadde foretrekt Petter eller Mads, eller Vegard. Syns han er veldig kul jeg, i motsetning til hva mange syns. Liker at han er så comfy med seg selv og ikke tar alt så seriøst

Endret av Skagen
La innlegget i spoiler.
Lenke til kommentar

Håpar Petter vinn. Ikkje det at han treng pengane, men han er den einaste som KLER pengar. Dei andre hadde sikkert berre blitt såkalla "helgemillionærar" i Oslo, før pengane tok slutt- og måtte grine i Se og Hør for å få meir pengar og ein fornya D-kjendisstatus.

 

Om sutregutten Rune eller horejenta Ida vinn pengane så skyt eg meg sjølv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...