Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, ja, større rye skal du leite lenge etter. Sånne folk gjer meg direkte kvalm.

 

Det låg veldig i korta at Vegard blei igjen i grunn. Etter at det vart kjent at han "rauk ut", skulle eg inn her og seie at han heilt sikkert kom inn igjen i løpet av kort tid. Det virker som om TV3 gjer ALT for å fyre opp under intriger, kjekt for oss sjåarane, men utruleg urettferdig med tanke på f.eks. Rune og Ivar (?).

 

Ida er så jævlig keen på å ha Vegard der, lyser jo tvers gjennom ho. Stakkar Rune som er hovudstups :(

Endret av aspic
Lenke til kommentar

Jeg ville heller sett episoden på web tv senere, enn å få det fortalt her. But, here goes:

 

Jentene tok valget, og lot Odd-Ivar bli på hotellet. Vegard, måtte da dra, trodde vi. Odd-Ivar splittet Noor og Rune, og ble Noors partner. Etter det fikk vi vite at Rune og Vegard, som ikke skulle ut likevel, skulle være room-buddies på solorommet. Så ble det masse vanlig IdaRune-pjatt. Det ble kåret Mr. Paradise. Øystein vant den konkurransen, og vil få en "fordel". Etter det var det party party og litt klining mellom Lene og Mats.

Lenke til kommentar
Ida virker som ei total bitch. Selvsagt springer hun ut på nasjonal TV og fraskriver seg alt ansvar rundt Vegard. "Han lurte meg." Offerrolle much?

Takk, da er det ikke bare meg. "Så kledde han av meg og så ga jeg faen". Ja, da er du vel rimelig med på det? Hun sa jo selv også at hun skjønte han ville ha sex med en gang han kom dit. Og ikke er hun spesielt grei med den stakkars eksen sin som henger etter henne som en hundevalp heller..

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste her inne som synes Petter er en jævla ekkel, tragisk, barnslig, homsete bærumsoss? Jævla homo, act your age. Han oppfører seg faen meg som om han er 9 og nettopp har oppdaget hva sex er. Fy faen...

 

Jeg håper Iris og Øystein vinner, jeg! Iris er deilig, og Øystein virker som en kul person. Ellers så tror jeg også Mads og Lene vinner. Ihvertfall så lenge de holder sammen og ikke blir splittet.

 

Er keen på å se Rune's kule side! På presentasjonsvideoen sier han jo "Jeg er kjent for å være glad i damer". Det har han jo ikke akkurat vist så godt... Men tror nok ikke han forandrer seg så veldig hvis Ida ryker ut, da setter han seg vel på rommet og griner.

 

Noor er bare en falsk kjerring som ikke har noe mellom ørene.

 

Go Iris og Øystein!

Lenke til kommentar
Synes Petter er den morsomste der inne. Får meg til å le, både med og av, hele tiden. Han har mange bra kommentarer, beste var vel den om Noor.

 

Bedre å drive hor enn å knulle Noor.

:p

 

Når sa han det egentlig? Husker det ikke! Og jeg hater Noor, så jeg ville nok ha husket det. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste her inne som synes Petter er en jævla ekkel, tragisk, barnslig, homsete bærumsoss? Jævla homo, act your age. Han oppfører seg faen meg som om han er 9 og nettopp har oppdaget hva sex er. Fy faen...

 

Petter er herlig. Barnslig bærumsoss, men fullstendig klar over det selv. Ser (på utsida hvertfall) på livet som en lek, og det er akkurat den delen programmet trenger etter sekvenser av Rune/Ida-dramaet.

 

 

Jeg håper Iris og Øystein vinner, jeg! Iris er deilig, og Øystein virker som en kul person.

Begge er veldig anonyme. Det virker som om Øystein er redd for å være seg selv (nei, kjenner han ikke) eller bare er ganske innadvendt, ut fra klippinga. Iris er for all del søt, men veldig stille.

 

 

Er keen på å se Rune's kule side!

Enig. Jeg tror Ida eller Rune kunne vært geniale om ÉN av dem hadde blitt sendt til Paradise Hotel, men det at begge ble invitert ødela mye. Rune hadde nok deppa etter Ida dro, men jeg tror Ida kan forandre seg mest, siden det ikke virker som om hun bryr seg i like stor grad, eller i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Jeg håper Iris og Øystein vinner, jeg! Iris er deilig, og Øystein virker som en kul person.

Begge er veldig anonyme. Det virker som om Øystein er redd for å være seg selv (nei, kjenner han ikke) eller bare er ganske innadvendt, ut fra klippinga. Iris er for all del søt, men veldig stille.

 

Tror grunnen til at vi ser så lite til de er at det er de det er minst drama rundt. Hadde vært kjedelig uten alt snakket om "falskheten" fra Nanna og Noor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...