Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At eg i det heile tatt har byrja å følgje med på dette. Men det er vel som dei seier, sex selger. Programmet passer fint til kveldsmaten.

 

Bra Yvonne rauk ut, ho bidrog jo ikkje med noko inne på området der. Greit at Noor er bitchy og alt det der, men det bidrar i alle fall til litt action. Værste er at ho sjølv meiner ho er flink til å manipulere folk, noko ho har sugd på kvar gong ho har prøvd.

 

Og Rune - Ida situasjonen er litt lei ja, får håpe det skjer noko drastiske endringar der snart.

Lenke til kommentar

Siden jeg ikke har TV3 mer enn annenhver uke, så har ikke jeg fått sett episodene før nå i kveld. Har nå sett 3/4, og det er god underholdning. Mange sier at den danske paradise hotel er mye bedre enn den norske, men siden jeg ikke har sett danskenes er den norske mer enn god nok for meg. Intriger, sex og hotte damer. Apropos sexen. De er jævlig trege i gang!

 

EDIT: Nettopp sett episode 4 nå. Må si jeg bli litt skuffet over hvor sladdet de hadde gjort det. Mads og Lene gikk vel hele veien, men alt vi fikk se var litt klining og etterkos. Bah. Gjør det litt mer Big Brother da.

Endret av aunmar
Lenke til kommentar
Det aldri noe som stemmer 100% på slike programmer. Drama kaller man det, og folk ser ut til å like det.

 

Kan ikke si jeg liker det :p Men må bare ha noe å følge med på...

Lenke til kommentar
Synes hele opplegget med utsendingen virket litt merkelig. Hvordan bestemte de hvem av jentene som skulle velge sist? Yvonne hadde jo 50% sjanse for å ryke ut, i og med at hun måtte velge sist. Mens de andre bare hadde 10% sjanse.

Det kommer helt an på om sistemann som velger har en "sikker" partner eller ikke. Hvis man ikke har det, stiller man seg bak det mest usikkre parret. Jeg vil tørre å påstå at sistemann har fler fordeler enn de andre med tanke på at den personen kan se hvor alle andre personer har stilt seg, og kan ta det i med i betrakningen når han/hun velger selv.

 

Glede seg til 21.30 :D

Lenke til kommentar

Haha, TV3 kan dette å skape underhaldning ja.

Rune er jo så sjuklig dumsnill då, blir jo spelt så sjukt av Ida. Men men, han har vel framleis kjensler. I tillegg ser vi jo at Ida eigentleg vil ha Vegard inne (kanskje lurt taktisk, men om ho verkeleg hadde angra på kva som hadde skjedd ville ho ha fått han ut asap).

 

No får vi berre håpe at Noor legg an på Vegard, og at Ida då reagerer på Noor, slik at Rune verkeleg ser kva Ida eigentleg føler. Ein slosskamp eller to er heller ikkje å forakte.

Lenke til kommentar
99% sikker på at Vegard ryker ut I morgon :)

 

Neppe. Både Noor og Ida er på Vegard allerede, og ganske sikkert at de får med seg en til. Kroppsspråket til Ida på "I morgen" mente Vegard, etter mitt syn.

 

Selv håper jeg på han andre, siden Vegard var herslig som faen. Kunne sikkert skapt intriger der inne, men likte han ikke.

Endret av aunmar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...