Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei den har eg ikkje sett på, såg spennendes ut. Litt voksen pris men. Er det den du har? Gode erfaringer? 

 

Ser at den ikkje er vanntett - men skal tåle litt? 

 

Har den ikke selv, men den hadde definitivt vært mitt førstevalg om jeg skulle kjøpt toppmodell fra Android i dag. Nå har jeg ikke nilest tester, men i de testene jeg har sett på har jeg har inntrykk av at HTC 10 og Samsung S7 bytter på å være "best" nå. Mulig det er en liten overvekt mot S7.

HTC har de siste årene levert svært god byggekvalitet på sine toppmodeller, selv om konkurrentene har spist opp forspranget de hadde med HTC m7. Det er ikke tvil om at HTC 10 er en solid telefon.

HTC leverer utfra min erfaring den beste softwareløsningen, har i dag Nexus 5x, men hadde heller valgt HTC sin Sense løsning om jeg kunne. Uansett er dette mye smak og behag. AT HTC er veldig kjappe med å oppdatere Android, er en viktig bonus for mange.

 

 

Du har nok heilt rett, og det er kjempe kjekt å høyre positivt om den også! For meg så virker det som at den har specs og kamera som ingen kan måle seg med, og med eit solid bakdeksel så vil den nok kunne være med på litt av kvart av aktiviteter også. Kansje oppdateringane som har komt har klart å fjerne dei fleste "bugs" også snart! 

Takk for nyanseringa ihvertfall! 

 

Jeg vil påstå at HTC 10 og LG G5, muligens Huawei P9 helt klart har specs som kan måle seg med Samsung S7. Tester har en lei tendens til å polarisere. I virkelig bruk er forskjellene vesentlig mindre enn man kan få inntrykk av. Det er viktig at du finner ut av ditt behov og om du har spesielle behov som en av telefonene fyller bedre enn de andre. Jeg tipper du ikke har det, de fleste av oss hadde antakelig blitt godt fornøyde med alle disse telefonene. 

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldinger. Eg kjøpte faktisk Galaxy s7, men det var vanntettheten som var utslagsgivende for min del. Så får eg bare håpe at eg ikkje fikk ein mandagstelefon :) Vist Nexus 6p hadde vert vanntett så hadde eg kjøpt den for fleire måneder siden :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei. Jeg har bluetooth hodetelefoner og vil rippe fra CD og omforme til AAC formatet. Jeg har Prøvd men støtt på et par problemer med at spilleren Huawei mobilen leser av noen AAC filer, mens den ikke spiller andre filer selvom de gjenkjenner den som AAC.

 

Hvilket program trenger jeg? Kan jeg bruke noe gratisvare?

 

Kan iTunes rippe til AAC? Kona har iphone....

 

Takknemmlig for hjelp.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har bluetooth hodetelefoner og vil rippe fra CD og omforme til AAC formatet. Jeg har Prøvd men støtt på et par problemer med at spilleren Huawei mobilen leser av noen AAC filer, mens den ikke spiller andre filer selvom de gjenkjenner den som AAC.

 

Hvilket program trenger jeg? Kan jeg bruke noe gratisvare?

 

Kan iTunes rippe til AAC? Kona har iphone....

 

Takknemmlig for hjelp.

Jeg sverger til Audacity til alt som har med lyd å gjøre, så jeg ville prøvd det.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har bluetooth hodetelefoner og vil rippe fra CD og omforme til AAC formatet. Jeg har Prøvd men støtt på et par problemer med at spilleren Huawei mobilen leser av noen AAC filer, mens den ikke spiller andre filer selvom de gjenkjenner den som AAC.

 

Hvilket program trenger jeg? Kan jeg bruke noe gratisvare?

 

Kan iTunes rippe til AAC? Kona har iphone....

 

Takknemmlig for hjelp.

Android støtter standard aac (musikkfilene pleier å være i .m4a format: https://developer.android.com/guide/appendix/media-formats.html

 

Itunes ripperen bruker en AAC enkoder som for tiden er ansett å være blant de beste, om ikke den beste: https://support.apple.com/kb/PH20501?locale=en_US

Endret av mandela
Lenke til kommentar

 

Hei. Jeg har bluetooth hodetelefoner og vil rippe fra CD og omforme til AAC formatet. Jeg har Prøvd men støtt på et par problemer med at spilleren Huawei mobilen leser av noen AAC filer, mens den ikke spiller andre filer selvom de gjenkjenner den som AAC.

 

Hvilket program trenger jeg? Kan jeg bruke noe gratisvare?

 

Kan iTunes rippe til AAC? Kona har iphone....

 

Takknemmlig for hjelp.

Android støtter standard aac (musikkfilene pleier å være i .m4a format: https://developer.android.com/guide/appendix/media-formats.html

 

Itunes ripperen bruker en AAC enkoder som for tiden er ansett å være blant de beste, om ikke den beste: https://support.apple.com/kb/PH20501?locale=en_US

 

 

Så jeg kan bruke iTunes trygt?

Lenke til kommentar

Jeg har alltid brukt langt "tidsavbrudd" på mobilene mine fordi jeg uansett passer godt på de og skrur av skjermen når jeg er ferdig å bruke de.

 

Nå har jeg en Galaxy S6 som ikke lar seg justere over 1 minutt, som jeg syns er alt for kort, har vanligvis brukt 5 eller 10 minutter. Når jeg Googler dette ser det ut som om S6 bruker å ha instilling for 5/10/15 minutter også, men det er det ikke på min.

 

Er dette en sikkerhetsfunksjon satt av min arbeidsgiver på telefonen min?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...