Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare meg, eller er det ikke vibrasjon ved mottak av SMS på HTC MAGIC? Lyden er på, og "Phone Vibrate" er huket av under lydinnstillinger. Den vibrerer fint når jeg mottar anrop, men ikke på sms.....

Hehe, om du går på meldinger, trykker meny og går på settings så finner du "vibrate" i bunnen..

 

Håper dette var forstårlig.

Lenke til kommentar
JEg fant jeg fant. Takker for det!! Synes forøvrig det var rimelig knotete at det lå der.. og ikke sammen med ringetone osv.. Uansett, takk :D

 

Kan generelt anbefale "Toggle Settings" fra Market:

http://www.cyrket.com/package/com.cooolmagic.android.toggle5

 

En del bruker også AudioManager Widget for å få mer kontroll over lydene på sin Android:

http://www.cyrket.com/package/com.smartand...pps.audiowidget

(men jeg gjør ikke det)

 

~Christopher

Lenke til kommentar
JEg fant jeg fant. Takker for det!! Synes forøvrig det var rimelig knotete at det lå der.. og ikke sammen med ringetone osv.. Uansett, takk :D

 

Det tenkte jeg også først, men tanken er jo da at du setter varslingsinstillingene i programmet det gjelder. Vil du har vibrering og ringetone i Gmail gjør du det i Gmail-programmet, samme med SMS osv. Poenget er at hvis du da laster ned et annet program du heller vil bruke til SMS så er det like lett å stille på varslingsinstillingene der også ;)

Lenke til kommentar
Til dere som har kjøpt HTC Magic: Hvordan er batterikapasiteten in real life?

Nå må det da være noen som har fått testet...........

Jeg har besvart dette tidligere med at jeg er svært imponert over batterikapasiteten, men det kommer jo helt ann på bruken. Jeg har som standard å lade mine telefoner hver natt og fortsetter med det, men nå har jeg ikke ladet den siden lørdag ettermiddag og har forsatt 21% igjen..

Lenke til kommentar

Ja, bruken kan vel diskuteres, men ladet den til rundt 19:00 lørdag, var hos noen venner hele kvelden og sto opp sent søndag, men surfet en del og sjekket litt e-post søndag, brukte et par applikasjoner og nå er jeg på jobb og har 20% igjen. Jeg er imponert, men jeg har tidligere gjort det til en vane å lade telefonen hver natt i ukedagene når jeg er hjemme eller ute på jobbreise.

 

Men i forhold til Nokia E-serien, HTC Touch Diamond og Pro er jeg meget imponert!

Endret av marte05
Lenke til kommentar
Hei igjen,

 

Noen som har vært borti problemer med å endre personsvarnummer?

Jeg har HTC MAgic, og får beskjed om at "Voicemail number change failed" eller tilsvarende. En kamerat med samme telefon får dette til helt fint. Kan det være sim relatert? Noen som har noen tastekoder eller lignende for å få definert voicemail nummer?

Hei,

 

Start med ##002# for å deaktivere alle eventuelle viderekoblinger.

Legg så inn igjen voicemail med **61*mobilsvarnummer**antall sekunder#. Erstatt antall sekunder med 5, 10, 15, 20 eller 30. 30 er jo det mest brukte. Denne koden gir deg voicemail når du ikke svarer.

 

Får følgende feilmelding når jeg bruker kodene:

Connection problem or invalid MMI code. DEt gjelder begge...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Går det an å lure market til å tro at man er et annet sted, så man kan laste ned bluex fileshare? F.eks ved proxy ellerno?

Som sagt tidligere:

Vet ikke når det kommer offisielt, men det er fullt mulig å kjøpe programmer nå ved å følge Lokii sin guide. Man betaler med google checkout, og kan få pengene tilbake innen et døgn hvis man ikke vil beholde programmet.

Link til guiden bør legges til i førsteposten.

Lenke til kommentar

dere android sdk og emulator er jo genialt

 

liten guide fra meg

 

1. Først laster du ned sdk

http://developer.android.com/sdk/1.5_r2/index.html

2. unzip den til C:\

3. åpne commandline aka (windows/start key + r) så cmd

4. så

cd C:\android-sdk-windows-1.5_r2\tools

5.

Da skriver du

Android med google

android create avd -n my_android1.5 -t 3

Android uten google

android create avd -n my_android1.5 -t 2

6. så kjører du emulator med

emulator.exe -avd my_android1.5

7. tada <3

Endret av wiak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...