Gå til innhold

Tråden om mass effect 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Space Hamsters har en lang historie i D&D :)

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Giant_Space_H...t_space_hamster

 

Minsc hadde jo en Miniature giant space hamster.

Characteristically, the tinker gnomes did not stop there, and continued to breed many forms of hamster, including the sabre-toothed giant space hamster, the carnivorous flying giant space hamster ("a regrettable if understandable line of inquiry"), the fire-breathing phase doppelganger giant space hamster, and the miniature giant space hamster (a dwarf variant, the exact same size as ordinary hamsters).

 

The most infamous (and to gnomes, most feared) giant space hamster was "Wooly Rupert," the Tyrannohamstersaurus of Ill Omen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Hvilken class anbefales til gjennomspilling på normal vanskelighetsgrad?

 

Tenker helst å være Sentinel eller Adept. Hve mener dere?

 

Edit: Vanguard ser også ganske fresht ut

 

Jeg spilte adept første gangen og vanguard nå. Føler meg helt klart mye kraftigere nå med vanguard. Maks charge + shotgun er enormt artig og man raserer fiender ekstremt fort. Med maks charge dør man så godt som aldri siden man får fullt skjold hver gang man charger en fiende og som regel blir den fienden slengt ut av verdenen. :)

 

Jeg spilte på Veteran begge gangene.

 

Det var veldig artig å bruke pull + warp eller pull + throw som adept også, men det var litt tregt synes jeg. Likte adept helt klart best av klassene i eneren, men her var det litt kjedeligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...