Gå til innhold

hva skjer med heroics?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv betaler jeg 3000g på onsdag for å bli med i Naxx25 med nydinga DK ( 3 dager siden ) for å få gear. Folk trenger bare KT-drops der så kan vel røske med meg det meste som dropper til begge speccs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heroics i Wotlk er rett og slett kjedelig.

Som casual i slutten av Tbc var det deilig å bare logge på og spille i 2 timer å gjøre et par heroics for å grinde opp til f.eks 100 badges. Men i Wotlk trenger eg ingen verdens ting lenger fra emblem of heroism etter 2 uker med casual gaming. Noe som sier sitt. Enten må di komme opp med nye godsaker man kan kjøpe for emblem of heroism, ellers så kommer blizzard til å møste MANGEN casual spillere.

Skrevet
...i Wotlk trenger eg ingen verdens ting lenger fra emblem of heroism etter 2 uker med casual gaming. Noe som sier sitt. ....

Når det gjelder det du skriver her så er det noe av det tåpeligste jeg har hørt egentlig...Kan ikke være mye casual hvis du har samlet ca 200 emblems på to uker. I tillegg kommer dual spec, noe som tilsier at det bør finnes en del andre ting du kan kjøpe for emblems (til det andre speccet). Men det finnes vel grader av casual tenker jeg.........

Det eneste jeg ser for meg de kunne gjort for å gjøre heroics mer interessant, er å gjøre EoH tilgjengelig for alle level 80 chars som har clearet feks tre forskjellige heroics. Men det skjer

Skrevet

Heroics var jo til de grader uengasjerende til og med som nydinga 80. Ser ikke helt problemet med at heroics blir obsolete, for jeg har i allefall ikke lyst til å kjøre flere enn strengt tatt nødvendig.

Skrevet
...i Wotlk trenger eg ingen verdens ting lenger fra emblem of heroism etter 2 uker med casual gaming. Noe som sier sitt. ....

Når det gjelder det du skriver her så er det noe av det tåpeligste jeg har hørt egentlig...Kan ikke være mye casual hvis du har samlet ca 200 emblems på to uker. I tillegg kommer dual spec, noe som tilsier at det bør finnes en del andre ting du kan kjøpe for emblems (til det andre speccet). Men det finnes vel grader av casual tenker jeg.........

Det eneste jeg ser for meg de kunne gjort for å gjøre heroics mer interessant, er å gjøre EoH tilgjengelig for alle level 80 chars som har clearet feks tre forskjellige heroics. Men det skjer

Skyt meg om jeg er helt på bærtur, men en heroic tar rundt 30min om gruppa ikke suger og gir ca 4 emblems gjennomsnittlig. Det vil ((200/4)*30)/60= 25 timer.

To uker har til sammeligning 336 timer som vil si at du må spille ca 7.5% av de to ukene for å skaffe emblems. Er ikke uoppnåelig med tid vi snakker om her. 7.5% av en dag er 1 time og 48 minutter daglig med WoW.

Skrevet

Skyt meg om jeg er helt på bærtur, men en heroic tar rundt 30min om gruppa ikke suger og gir ca 4 emblems gjennomsnittlig. Det vil ((200/4)*30)/60= 25 timer.

To uker har til sammeligning 336 timer som vil si at du må spille ca 7.5% av de to ukene for å skaffe emblems. Er ikke uoppnåelig med tid vi snakker om her. 7.5% av en dag er 1 time og 48 minutter daglig med WoW.

Spiller rundt 2 timer hver dag så det der stemmer ganske så bra :)

Hoved grunnen til at eg ble fort ferdig med heroics er først og fremst fordi alle vennene mine har clearet det som er av content, så av mangel på bedre ting å gjør så hjelper dei meg med å kjøre gjennom noen heroics kver dag. Men nå trenger eg ingenting lengre av emblem vendor.så nå har eg begynt å Pugge Tos25/10/naxx10/Voa10/25, naxx 25 har eg gjort en gang, hvor eg fikk noen ganske gode gloves, noe som igjen sparer meg for 60 emblems for tier 7 gloves.:)

Multi spec vil bli bra greier, men med tanke på at spellpower for healing og dmg er det samme så mangler eg bare en trinket for å få brukanes gear som elemental spec. Noe som betyr at eg har enda mindre å finne på.

Skrevet

Slik jeg og begynte. Tok heroics med venner helt til det ikke var mer å få av emblems, så begynte jeg å puge Naxx/OS/VoA som gjorde at jeg fikk gear veldig fort:p OS og VoA er jo så enkelt.

Skrevet
Slik jeg og begynte. Tok heroics med venner helt til det ikke var mer å få av emblems, så begynte jeg å puge Naxx/OS/VoA som gjorde at jeg fikk gear veldig fort:p OS og VoA er jo så enkelt.

Eni der:p blir jo saved til alt dette på 2-3 dager, så da har eg 4-5 dager igjen hvor eg har ingenting å gjør. så for å få bedre gear igjen så må eg join guild som raider på kveldstid. noe som passer veldig dårlig for meg som bruker det meste av kveldene utendørs.

Skrevet
Utendørs? Er du 5 år eller? hehe...sist jeg tilbragte kveldene utendørs i Norge gikk jeg i barnehagen hihi

asosial?

Skrevet
Ble invitert til naxx10 før jeg nådde å gjøre mitt første heroic :S

Hehe , jeg joina en pug Voa25 som første northrend instance og fikk Tier7,5 chest ^^

Viser bare hvor enkle de første raidene er.

Skrevet

Går heroics mer grunnet det sosial enn emblems. Ble rimelig "frustrert" da jeg hadde tilbringet heroics turer for å få tank ting, for å ende opp som healer på 1 naxx runde med guilden noe som resulterte i at jeg ble en bedre healer gearmessig enn tank. Fikk en drøss med items.

Så nå tenker jeg ikke gear lengere, egentlig en liten "befrielse" slik sett for gearet kommer, så det åpner for å gjøre andre ting. På en annen måte er det litt ødeleggende for progresjonsfølelsen, men men. Kan ikke få i pose og sekk hele tiden :)

Skrevet

er jo ivertfal vallor items som er boe så man selge de :D , har selv lite eller ingen behov til ting fra emblem hvist jeg ser vekk fra off spec .

men jeg liker og spille i grupper og spiller mere for det sosial , er chill og sitte på ts med guildis og rase gjennom heroic eller nax 10

nå spiller jeg på daggerspine og det er en server med masse alts så jeg tror det enda er en stund til hc blir dødt .

og så er det jo en del achivmets jo trakte etter , for man vill jo ha alle ;)

Skrevet
Utendørs? Er du 5 år eller? hehe...sist jeg tilbragte kveldene utendørs i Norge gikk jeg i barnehagen hihi

asosial?

Kommer vel an på hva man mener med "utendørs"... Å være ute i dette kalde vinterværet er bare noe jeg selv er når det er høyst nødvendig.

• 2 uker senere...
Skrevet

De kunne godt lagt til enda en vanskelighetsgrad på heroics. Epic f.eks (hvilket allerede eksisterer ingame) som er jævlig vanskelige og gir emblems of valor eller noe. Kunne vært gøy -_-. Og så burde de kreve exalted med respekterende faction for å kunne bli accessed.

Adding av nytt loot til de patetisk enkle heroics ville gjort slik at ingen lenger kjører naxx, maly og sarth, og vi har nok manko på content som det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...