Gå til innhold

Spill og film på samme plate (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg kan se for meg et scenario hvor dette kan være en bra ting, og det er hvis det medfører at det stilles høyere krav til de filmbaserte spillene. Jeg hadde knapt betalt ei krone ekstra for en Ironman-kombo, for å si det sånn ..

Endret av Isbilen
Skrevet

Husker vi kunne kjøpe spillet Evil Dead: A Fistfull of Boomstick og filmen Evil Dead 2 i samme pakke. Riktignok hadde de hver sin plate og hvert sitt cover, men likevel. Så helt nytt er konseptet ikke. ;)

Og jeg tviler litt på at et blir høyere kvalitet på spillene. Sannsynligvis blir det nok motsatt vei og enda dårligere enn det er i dag...

Skrevet

Samme for meg så lenge jeg slipper å betale ekstra for drittspill. Noe tror jeg må skje, for slik det er i dag tror jeg ikke det er så fryktelig attraktivt med mindre spillene omtrent følger med som gratis ekstramateriale.

Skrevet
[...] kan Microsofts Xbox 360 kun tilby 9 GB og Nintendos Wii enda mindre

Nintendo Wii enda mindre? Begge konsollene kan jo lese DVD-9. Er det noe jeg ikke har fått med meg, eller er kilden din helt på jordet? :)

Skrevet

Super Smash Bros Brawl bruker en DVD-9 disk, så joda, Xbox 360 og Wii har like stor kapasitet på diskene. Men de fleste Wii-spill bruker DVD-5 disker da..

Skrevet

Kan jo i noen tilfeller være litt greit. Det virker som om en del spill ikke benytter seg av all plassen som er tilgjengelig på diskene, så hadde ikke gjort noe om de hadde fylt dem med et eller annet.

Et problem vil kanskje være pris, da om komboproduktet koster mer og det ikke er mulig å kjøpe begge produkter enkeltstående.

Også blir det et lite dilemme om hvorvidt jeg skal sette enheten i spill eller filmsamlingen min :ermm:

Skrevet

50 GB? Det er utrolig hva som kan hives på 1,3 GB(gamecube disker), og 9 GB er latterlig mye mer. 50 GB er en overlatterlig mengde, i den er(avrundet til) 5 mer en det igjen. Bare tenk på hvor store spill vi kan legge på noe sånt :p Der tar sin tid før det blir gjordt da.

Skrevet

For en tåpelig idé. Å blande medier på den måten ser jeg ikke noe som helst verdi i. Da er det bedre å utnytte kapasiteten ved å legge flere spill på en disk, eller flere filmer på en disk.. Ikke blande. Nei. :nei:

Skrevet

Dette vill bare gjøre at man betaler masse penger for en film man ikke vill se eller for et spill som er dårlig.

Jeg har så godt som aldri opplevd at både spillet og filmen er så gode at jeg må kjøpe dem

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...