Gå til innhold

Spill og film på samme plate (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sonys Playstation 3 sliter noe i kampen mot de andre spillkonsollene.

Jaha ja? Hva bygger dere dette på?

 

Ventet på den! :!:

PS3boy to the rescue, eh?

 

Synes denne ideen var ganske kul jeg :)

Hvis du først skal kjøpe et filmbasert spill er det jo like greit å få med filmen, da du sannsynligvis er en stor fan hvis du faktisk kjøper et spill basert på en film ;)

 

Eneste problemet jeg ser er jo at spill til filmer ofte blir sluppet rundt tiden filmen går på kino. Hva skal de gjøre da, vente til filmen er klar på DVD og så slippe spill og film sammen?

Dæsken, det hadde faktisk vært glimrende! Da hadde utviklerne fått mer tid på seg, og vi ville få bedre spill :)

 

Alternativet er jo å selge spillet med en slags crappy kinoversjon, men det nekter garantert filmselskapene å gjøre siden det ville ødelegge profitten deres.

Lenke til kommentar
Jeg ser GJERNE at det kommer special editions av spill med "behind the scenes" og "making of". Ser ikke helt problemet med dette! :D

 

Bioshock 2 traileren var jo på Bioshock PS3 discen.

 

BTW så påstår jo Konami at de ikke kunne lagd MGS4 sånn som det er nå på en DVD med 9GB.

Jeg antar de kunne ha brukt flere disker slik som Lost Odyssey gjør. Det er ikke noe problem å bytte disk en sjelden gang, i Lost Odyssey hver 10-20 time.

Endret av Mynotir
Lenke til kommentar
Sonys Playstation 3 sliter noe i kampen mot de andre spillkonsollene.

Jaha ja? Hva bygger dere dette på?

 

Ventet på den! :!:

PS3boy to the rescue, eh?

Skjønner ikke, skal jeg ta meg nær av det? Dårlig journalistikk liker jeg ikke :p

Jeg sier meg enig i forfatteren. Vi selger adskillig færre ps3'er, ps3-spill og ps3-acessory enn vi gjør til f.eks xbox..

Lenke til kommentar

Nå må man se dette fra riktig vinkel også....

 

Dette er ikke en film med et spill i tillegg...

Det er et spill med en film i tillegg.....

 

Om jeg skulle kjøpt tja, (sett inn et spill bassert på en film som faktisk er BRA her) _______. så hadde det vært morro å fått med filmen samtidig....

 

Botom line er likevel

: Markedet er ikke der, å jeg ville heller ha hatt de på to separate disker...

( og to cover, som har vært på markedet før av og til.. )

Lenke til kommentar
Sonys Playstation 3 sliter noe i kampen mot de andre spillkonsollene.

Jaha ja? Hva bygger dere dette på?

 

Dette er da ikke en akademisk avhandling, så å kreve referanser på hver minste lille detalj er vel kanskje litt i overkant?

 

Det er en kjensgjerning at Wii selger latterlig mye mer enn PS3. 360 har solgt flere konsoller totalt sett, men den har også solgt mer hver uke siden september i fjor. Totalt har det blitt solgt ca 45-46 millioner Wii-konsoller, ca 28 millioner 360 og ca 20-21 millioner PS3 på verdensbasis i følge estimatene til vgchartz og nexgenwars. Det eneste markedet hvor PS3 slår X360 salgsmessig er i Japan.

 

Kilder: www.vgchartz.com og www.nexgenwars.com.

Endret av N_B
Lenke til kommentar
Det er en kjensgjerning at Wii selger latterlig mye mer enn PS3. 360 har solgt flere konsoller totalt sett, men den har også solgt mer hver uke siden september i fjor.

Wii gikk forbi Xbox 360 i august forrige år, med mindre Xbox 360 har tatt igjen Wii. Det ryktes også om at Wii kommer til å selge mer enn Xbox360 og PS3 kombinert.

 

I Japan selger vist DS/DSi også mer enn alle TV-konsollene sammenlagt, bare for å sette ting i perspektiv, PSP er på en god andreplass.

 

Nå vet jeg ikke helt hvor pålitelige disse statistikkene er, og det er ikke det første man bør ta i betrakning når man skal kjøpe seg en ny konsoll. Alikevel, her er litt statistikk:

 

 

Full list for the week ending Jan 18 according to Media Create (gjelder Japan):

DSI 62,525

PSP 42,559

Wii 32,333

PS3 20,690

DS Lite 18,809

Xbox 360 9,576

PS2 5,760

kilde: mangler

 

 

Lifetime U.S. hardware sales, as of December 2008:

 

1. PlayStation 2 - 43.22 million

2. Nintendo DS - 27.60 million

3. Nintendo Wii - 17.60 million

4. PSP 14.30 million

5. Xbox 360 - 13.89 million

6. PlayStation 3 - 6.94 million

 

As of December 31, 2008, lifetime sales figures were as follows:

 

1. Nintendo DS - 96.22 million

2. Nintendo Wii - 44.96 million

3. Xbox 360 - 28.5 million*

4. PlayStation 3 - 21.3 million

 

http://www.shacknews.com/onearticle.x/56993

 

Vil anta at Xbox360 selger mer enn PS3 også i Europa.

Lenke til kommentar
Det er en kjensgjerning at Wii selger latterlig mye mer enn PS3. 360 har solgt flere konsoller totalt sett, men den har også solgt mer hver uke siden september i fjor.

Wii gikk forbi Xbox 360 i august forrige år, med mindre Xbox 360 har tatt igjen Wii. Det ryktes også om at Wii kommer til å selge mer enn Xbox360 og PS3 kombinert.

 

Beklager, elendig formulering fra min side. Jeg mente selvfølgelig at 360 har solgt mer enn PS3 totalt og ukentlig siden september. Wii overgår fortsatt begge to med god margin.

Endret av N_B
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...