Gå til innhold

Samsung Omnia HD i8910 - 8mp, 720p video, S60 v5


genser

Anbefalte innlegg

Jeg er beta-tester til en nordisk versjon av faenil sin n202-firmware med

i hovedmenyen.

 

Beste firmwaren jeg har brukt så langt på min Omnia HD, og om det ikke er noen kritiske bugs blir den sluppet i løpet av kvelden på denne nettsiden. :)

 

Edit: Og der er den ute, kan lastes ned her.

 

 

Meget bra, liker spesielt kinetisk meny.

 

 

Hei eg får ikkje lagt inn programet fra norsk-tipping etter at eg la inn faenil sin firmware ka som gjer det tru?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er beta-tester til en nordisk versjon av faenil sin n202-firmware med

i hovedmenyen.

 

Beste firmwaren jeg har brukt så langt på min Omnia HD, og om det ikke er noen kritiske bugs blir den sluppet i løpet av kvelden på denne nettsiden. :)

 

Edit: Og der er den ute, kan lastes ned her.

 

 

Installerte denne og må si jeg er imponert over menyen, veldig rask. Jeg har ett problem og det er at musikkspilleren ikke finner musikk nå. Hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar

Jeg er beta-tester til en nordisk versjon av faenil sin n202-firmware med

i hovedmenyen.

 

Beste firmwaren jeg har brukt så langt på min Omnia HD, og om det ikke er noen kritiske bugs blir den sluppet i løpet av kvelden på denne nettsiden. :)

 

Edit: Og der er den ute, kan lastes ned her.

 

 

Meget bra, liker spesielt kinetisk meny.

 

 

Hei eg får ikkje lagt inn programet fra norsk-tipping etter at eg la inn faenil sin firmware ka som gjer det tru?

 

Jeg hadde samme problemet som deg tror jeg. Dvs jeg hadde en tidligere versjon av NT på telefonen da jeg la inn faenil, og når jeg prøvde å oppgradere NT programmet så virket det ikke lenger. Jeg kjørte en hardreset og etter det gikk det fint å legge inn siste versjonen.

Lenke til kommentar

Jeg sliter med at jeg kun kan se ca. 40% av de ubesvarte anropene mine. Noen som vet hva det kan skyldes? Det er helt tilfeldig hvilke ubesvarte jeg ikke kan se, dvs det er ingen spesielle kontakter som gjentas der. Tok en hard reset på tlf, og de andre småprobleme jeg hadde før forsvant. Mens dette med ubesvarte gjentar seg hele tiden og har vel vart i 5mnd sånn ca. Utrolig irriterende!

 

Og så har jeg ett til spørsmål, hvis dere skulle solgt tlf deres, hva er en grei pris å kreve for den? Min er innkjøpt i sept. og bortsett fra ubesvarte fungerer den flott. Men ser på finn.no at det er store forskjeller i pris hos dem som skal videreselge.

 

Edit: skriveleif

skal selge min snart også. Er den pent brukt, kan du lett kreve 4000kr. Normalt brukt. 3000kr. Da simfree selvsagt

Lenke til kommentar

Dersom noen her ikke har fått deg med seg tidligere, kan jeg nevne at det beste jeg noengang har kjøpt til min telefon er et tredjeparts batteri.

 

Link: http://cgi.ebay.com/3500-EXTENDED-BATTERY-COVER-SAMSUNG-OMNIA-I8910-HD-/400120901189?cmd=ViewItem&pt=PDA_Accessories&hash=item5d29106e45

 

For totalt 130 kr inkl. alt, får du et batteri på 3500 mah, som er 2000 mah mer enn originalen.

 

Sist jeg ladet telefonen var 2. mai, og den lever fortsatt : )

Lenke til kommentar

Jeg er beta-tester til en nordisk versjon av faenil sin n202-firmware med

i hovedmenyen.

 

Beste firmwaren jeg har brukt så langt på min Omnia HD, og om det ikke er noen kritiske bugs blir den sluppet i løpet av kvelden på denne nettsiden. :)

 

Edit: Og der er den ute, kan lastes ned her.

 

 

 

 

Meget bra, liker spesielt kinetisk meny.

 

 

Hei eg får ikkje lagt inn programet fra norsk-tipping etter at eg la inn faenil sin firmware ka som gjer det tru?

 

 

 

 

Jeg la inn "faenil n202" på omnia hd igår. Jeg MÅ si at jeg er virkelig veldig imponert over at den er veldig stabilt og raskt respons, og beste firmewaren noesinne!! :) Herlig med kinetic scrolling. Anbefaler!! :thumbup:

Endret av Turbogutt
Lenke til kommentar

Sist jeg ladet telefonen var 2. mai, og den lever fortsatt : )

da har den kun stått på standby med kun gsm nett og ingenting ellers?

Jeg bruker gsm nettverket, og har ikke spilt spill eller sett filmer på den, auto skjermstyrke på solskinnsdager og lav ellers. Jeg har brukt den daglig til ringing og sms. Tatt rundt 20 bilder og noen filmsnutter, hørt på musikk og en liten tur på wifi web.

 

Har vart over 17 døgn. Telefonen er nå i sparebluss, må nok snart lades.

 

Den dagen jeg bytter telefon kommer jeg garantert til å savne batterilevetiden på min i8910 : p

Lenke til kommentar

Jeg er beta-tester til en nordisk versjon av faenil sin n202-firmware med

i hovedmenyen.

 

Beste firmwaren jeg har brukt så langt på min Omnia HD, og om det ikke er noen kritiske bugs blir den sluppet i løpet av kvelden på denne nettsiden. :)

 

Edit: Og der er den ute, kan lastes ned her.

 

 

 

 

Meget bra, liker spesielt kinetisk meny.

 

 

Hei eg får ikkje lagt inn programet fra norsk-tipping etter at eg la inn faenil sin firmware ka som gjer det tru?

 

 

 

 

Jeg la inn "faenil n202" på omnia hd igår. Jeg MÅ si at jeg er virkelig veldig imponert over at den er veldig stabilt og raskt respons, og beste firmewaren noesinne!! :) Herlig med kinetic scrolling. Anbefaler!! :thumbup:

Har lasta ned denne men får bere Opp at den ikkje kan åpnes. Ukjent filtype. Trenger jeg et annet programm for å få åpne den?

Lenke til kommentar

Og der var SPB Mobile Shell 3.5 ute til Symbian. Laster ned nå for å teste, om det er like bra som på Windows Mobile så blir det nok enda lengre før jeg bytter ut Omnia HD som hovedmobil privat. :)

 

Edit;

Førsteinntrykket er veldig bra. Widgets som oppdaterineg av facebook/twitter-status (på plass hos Windows Mobile-versjonen) er ikke på plass enda, men vil visstnok komme ifølge dem som beta-tester programmet. Kjøpte det nå, 29,95$ er det verd for å gi mobilen min et nytt liv.

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar

Nettopp bestilt meg en sånn Omnia HD (ja, det er sent) bytter fra min nåværende Htc Touch HD... Noen som har hatt begge og kan peke på positive/negative sider?

 

Lurer også på hva som er et must av programmer eller dingser til samsungen? Hva bare må jeg innstallere eller kjøpe? sett at 3500mah batteri er lurt/kjekt?

 

Takk :)

Lenke til kommentar

Nettopp bestilt meg en sånn Omnia HD (ja, det er sent) bytter fra min nåværende Htc Touch HD... Noen som har hatt begge og kan peke på positive/negative sider?

 

Lurer også på hva som er et must av programmer eller dingser til samsungen? Hva bare må jeg innstallere eller kjøpe? sett at 3500mah batteri er lurt/kjekt?

 

Takk :)

 

 

Hei. Eg gjorde akkuart det samme som deg. Bare for et år siden. Must programmer: opera mobile 10. Slick. Kommer helt ann på hva som e viktig for deg da selvsagt. Eg prøvde spb shell på min tidligere htc hd forresten. Funka fint. Anbefaler virkelig å skaffe deg det progge til omnia hd'en. Symbian 5th edition er bare trist.

Endret av Krankenstein
Lenke til kommentar

Og der var SPB Mobile Shell 3.5 ute til Symbian. Laster ned nå for å teste, om det er like bra som på Windows Mobile så blir det nok enda lengre før jeg bytter ut Omnia HD som hovedmobil privat. :)

 

Edit;

Førsteinntrykket er veldig bra. Widgets som oppdaterineg av facebook/twitter-status (på plass hos Windows Mobile-versjonen) er ikke på plass enda, men vil visstnok komme ifølge dem som beta-tester programmet. Kjøpte det nå, 29,95$ er det verd for å gi mobilen min et nytt liv.

 

 

Hei. eg venter på min nokia n8:, men måtte nesten teste ut spb shell før den tid. Og for å si det sånn. Spb shell gir virkelig et nytt liv til mobben ja. Blir det første eg instalerer på min nokia n8. tviler på at symbian 3 slår dette skallet. Men lett å betale? hvordan gjorde du det?

Endret av Krankenstein
Lenke til kommentar

Har svært lyst på en Nokia N8 selv, men hadde helst sett at den hadde en litt større skjerm. Likevel er det ikke så stor forskjell mellom Nokia sin 3,5" AMOLED skjerm mot Omnia HD sin 3,7" AMOLED skjerm.

 

Jeg får heller gjøre det beste ut av min Omnia HD. Har ikke lyst å punge ut for en ny mobiltelefon kun ett år etter kjøpet av Omnia HD. Regner med å kunne få solgt min Omnia HD til å finansiere kjøpet av en Nokia N8 (eller?). Nokia N8 sin introduksjonspris er bare halvparten av hva Omnia HD hadde når den ble introdusert.

 

 

 

 

Hvordan er ytelsen til SPB Mobile Shell på Samsung Omnia HD?

 

 

 

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Har svært lyst på en Nokia N8 selv, men hadde helst sett at den hadde en litt større skjerm. Likevel er det ikke så stor forskjell mellom Nokia sin 3,5" AMOLED skjerm mot Omnia HD sin 3,7" AMOLED skjerm.

 

Jeg får heller gjøre det beste ut av min Omnia HD. Har ikke lyst å punge ut for en ny mobiltelefon kun ett år etter kjøpet av Omnia HD. Regner med å kunne få solgt min Omnia HD til å finansiere kjøpet av en Nokia N8 (eller?). Nokia N8 sin introduksjonspris er bare halvparten av hva Omnia HD hadde når den ble introdusert.

 

 

 

 

Hvordan er ytelsen til SPB Mobile Shell på Samsung Omnia HD?

 

hei mann. Ytelsen er drit bra. Alt veldig smooth og pent å se på. Du får tilgang til nesten alle funksjonene som tilhører det orginale OS'et. Og ikke minst mangen nye funksjoner som følger med spb shell. Eg har hatt det i 2 dager. Har sluttet å bruke det orginale OS'et. genialt. Last ned å test. 15 dager trial. Angående overgangen mellom omnia hd og nokia n8. Så går det opp i opp. Eg betalte nesten dobbelt så mye for min omnia hd i forhold til hva nokia n8 skal koste. Så det går fint. Nokia n8 er uansett bedre enn omnia hd. Hvis man er glad i å ta bilder og film. Ikke minst vise det fram til venner og familie på hdtv:) hdmi er en fin ting.)

 

På minussiden så skulle gjerne skjermen vært litt større. Men iphone har no samme size. Hvis det kan brukes som et poeng...hm.. Ikke minst symbian 3 er en uting. Det ser ikke pent ut. Ser ut som symbian 5th edition bare med kinetic scrolling. Nokia n97 med andre ord. trist. håper på at de kommer med noen STORE oppdateringer i framtiden. symbian 4 f.eks...hvis ikke bruker eg bare spb shell 3.5 Dette skallet er faktisk laget som en erstatter til det orginale os'et man har. Og i dette tilfellet gjør det akkurat det. Minus på den biten, må være batterilevetiden. Den tar litt ekstra batt. :(

Endret av Krankenstein
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...