Gå til innhold

Samsung Omnia HD i8910 - 8mp, 720p video, S60 v5


genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns ikkje Samsung har holdt sine forpliktselser over for meg som kunde,har drevet med villende reklame for telefonen,så nu vil eg forlange pengene tilbake fra dem.Har ikkje fått det productet som eg var lovet i henhold til reklame fra dem.

Hvilken villedende reklame. Hjelper ikke å komme med løse påstander. Konkretisèr.

Lenke til kommentar

Har fått et merkelig problem med min telefon. Når noen prøver å ringe meg så får de anrop avvist på telefonen sin. Hvis de prøver en gang til med en gang så kommer de rett igjennom. Noen som har vært borti dette?

 

Du ligger nok å roamer mellom edge og 3g da klikker det helt for den.. Jeg satte min bare på gsm under innstillinger ---> tilkobling---> Nettverk :).. Men da har du bare edge.. Men da slipper du å høre fra folk at de aldri får tak i deg

Lenke til kommentar

Har fått et merkelig problem med min telefon. Når noen prøver å ringe meg så får de anrop avvist på telefonen sin. Hvis de prøver en gang til med en gang så kommer de rett igjennom. Noen som har vært borti dette?

 

Du ligger nok å roamer mellom edge og 3g da klikker det helt for den.. Jeg satte min bare på gsm under innstillinger ---> tilkobling---> Nettverk :).. Men da har du bare edge.. Men da slipper du å høre fra folk at de aldri får tak i deg

 

Har prøvd dette men samme problemet. Uansett om folk ringer fra mobil eller fasttelefon så skjer dette hver eneste gang. Har prøvd å sette et annet sim kort i telefonen og da virker den helt fint. Har også prøvd å sette mitt sim kort i en annen tlf og det funker også helt fint. Har bestilt et nytt sim kort fra Chess for å se om det hjelper. Begynner å gå tom for ideer hvis det ikke hjelper :/

Lenke til kommentar

Og ka tid kommer samsung sin oppdate

 

Vil gjette at det aldri kommer noen stor. Mobilen begynner å bli gammel og de har vel gått over til nye modeller.

kan tenke meg det ja.

 

 

 

Snakket med samsung nå, de sa det ble sluppet en ny oppdatering i forrige uke som ligger til nedlastning på pc studio..noen som har prøvd??

Lenke til kommentar

Og ka tid kommer samsung sin oppdate

 

Vil gjette at det aldri kommer noen stor. Mobilen begynner å bli gammel og de har vel gått over til nye modeller.

kan tenke meg det ja.

 

 

 

Snakket med samsung nå, de sa det ble sluppet en ny oppdatering i forrige uke som ligger til nedlastning på pc studio..noen som har prøvd??

 

Testet tidligere i dag. Ingen ny oppdatering. Har samsung norge begynt å lyve også nå...?

Lenke til kommentar

Og ka tid kommer samsung sin oppdate

 

Vil gjette at det aldri kommer noen stor. Mobilen begynner å bli gammel og de har vel gått over til nye modeller.

kan tenke meg det ja.

 

 

 

Snakket med samsung nå, de sa det ble sluppet en ny oppdatering i forrige uke som ligger til nedlastning på pc studio..noen som har prøvd??

 

Testet tidligere i dag. Ingen ny oppdatering. Har samsung norge begynt å lyve også nå...?

 

 

Det er jo for ille å vrake denne telefonene allerede, selv om HTC Desire og andre Android telefoner frister aldri så mye....

 

Har begynt å leke med tanken om å flashe til enten HyperX eller faenil ROM, for å gi telefonen en ny sjanse. På HyperX's sider fant jeg noe interessant...;

 

http://hx-custom-roms.com/?p=1906

 

Det jeg sikter til er setningen

"

Of course i haven´t stop rom-cooking, but you also can´t expect BIG updateds or improvements since we Samsung has stopped the support for it´s i8910 device.

It´s 100 % confirmed that there will be nothing new from part of Samsung,

"

Om dette stemmer så er det vel bare å begynne med flashingen....?

Lenke til kommentar

Og ka tid kommer samsung sin oppdate

 

Vil gjette at det aldri kommer noen stor. Mobilen begynner å bli gammel og de har vel gått over til nye modeller.

kan tenke meg det ja.

 

 

 

Snakket med samsung nå, de sa det ble sluppet en ny oppdatering i forrige uke som ligger til nedlastning på pc studio..noen som har prøvd??

 

Testet tidligere i dag. Ingen ny oppdatering. Har samsung norge begynt å lyve også nå...?

 

 

testa nu,ingen oppdatering der.

Lenke til kommentar

Kunne også tenkt meg å legge ny firmware på mobiltelefonen, men er litt redd for å ødelegge den. Dersom noe går galt er 6500kr(kjøpeverdien jeg betalte) mye å kaste ut av vinduet.

 

 

 

 

Syntes det var spennende å høre at noen holder på med å lage en versjon av Android for Omina HD. Den kan være interessant å teste ut.

 

 

Lenke til kommentar

Mistet min Omnia Hd i gulvet, etterpå virket ikke vibrasjon når jeg taster eller når telefonen er på lydløs. Er det fler som har vært borti samme problemet. Det må vel være noe som har blitt ødelagt inni telefonen. Er det garantisak tru...Har jo mistet telefoner i gulvet tidligere og de har jo tålt det.

Lenke til kommentar

Det er såklart ikke noen garantisak dersom feilen har oppstått ved støt.

 

Syntes det var spennende å høre at noen holder på med å lage en versjon av Android for Omina HD. Den kan være interessant å teste ut.

Jeg har null tro på at android eller symbian^3 kommer til omnia hd.

Lenke til kommentar

Og ka tid kommer samsung sin oppdate

 

Vil gjette at det aldri kommer noen stor. Mobilen begynner å bli gammel og de har vel gått over til nye modeller.

kan tenke meg det ja.

 

 

 

Snakket med samsung nå, de sa det ble sluppet en ny oppdatering i forrige uke som ligger til nedlastning på pc studio..noen som har prøvd??

 

Testet tidligere i dag. Ingen ny oppdatering. Har samsung norge begynt å lyve også nå...?

 

 

testa nu,ingen oppdatering der.

 

Fikk svar-mail fra samsung nå hvor de sier at det skal komme en oppdatering i løpet av juni...

Lenke til kommentar

Får håpe dem kommer med en oppdatering hvor det faktisk funker å oppdatere med PC Sync da...

 

Fikk mobilen i går, og når jeg prøver å oppdatere telefonen med Samsung PC Sync, så stopper den på 27%, og på telefonen så er det bare en blå skjerm med teksten "boot loader" og noe annet. Kjører Windows 7 64-bit.

 

Sliter også med at bilder jeg tar blir gjort smale når jeg skal se på dem i windows. Noen som har opplevd det, og vet hva det kommer av? Det er kun bilder fra denne telefonen som dette skjer med.

 

Edit: Leste et annet sted at det var noe feil i metadataen i bildene som gjorde at det ble strekt, og at dette løses ved å oppdatere telefonen. Da må jeg bare finne ut hvordan jeg skal oppdatere telefonen...

 

Eksempel:

 

dritttelefon.jpg

Endret av Sjulimann
Lenke til kommentar

Har lest i tråden her en plass oppdatering kun virker med windows XP.

 

 

Får håpe dem kommer med en oppdatering hvor det faktisk funker å oppdatere med PC Sync da...

 

Fikk mobilen i går, og når jeg prøver å oppdatere telefonen med Samsung PC Sync, så stopper den på 27%, og på telefonen så er det bare en blå skjerm med teksten "boot loader" og noe annet. Kjører Windows 7 64-bit.

 

Sliter også med at bilder jeg tar blir gjort smale når jeg skal se på dem i windows. Noen som har opplevd det, og vet hva det kommer av? Det er kun bilder fra denne telefonen som dette skjer med.

 

Edit: Leste et annet sted at det var noe feil i metadataen i bildene som gjorde at det ble strekt, og at dette løses ved å oppdatere telefonen. Da må jeg bare finne ut hvordan jeg skal oppdatere telefonen...

 

Eksempel:

 

dritttelefon.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...